Tof!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat City to City het volgende uur ook nog voorbij komt, ik ga echt heel hard huilen
Misschien even wachten op nummers als Goodnight Saigon dan maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Een vet zielig boek over de Vietnamoorlog
Ja. Past er goed omheen, vooral die kleurenquote:
Die had ik op school gebruikt om te zingen tijdens muzieklesquote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat City to City het volgende uur ook nog voorbij komt, ik ga echt heel hard huilen
Ja, prachtig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien even wachten op nummers als Goodnight Saigon dan maar.
het is kerst, tijd van vrede op aard en dan ga jij een vietnamoorlogboek lezenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Een vet zielig boek over de Vietnamoorlog
Kutnummer jaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, was bij nader inzien niet de meest verstandige keuzequote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het is kerst, tijd van vrede op aard en dan ga jij een vietnamoorlogboek lezen
disturbbingquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit prima. Al heb ik er wel veel beelden van Annie de Rooy bij
Dat is niet het ergste maar die andere meezingert van hem dus ook woord voor woord....quote:
Vogelmeppen?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
Waarom fluister ik je naam noooooooooooooooooooooooog *pats*
Nee 3 ruiten eruitquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te jong Benny leuk te vinden, wat jij?
Da's ook wel een meedeiner natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste maar die andere meezingert van hem dus ook woord voor woord....
Johannes, die niet is niet vermeer.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te jong Benny leuk te vinden, wat jij?
Ik vind alleen de muziek zelf wel geinigquote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Grutsk het volgende:
Hier vind ik dan weer niet zoveel aan
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef Knip het volgende:
Kan ik deze Benny inruilen voor B.Jolink?
De vrijgezel....komt die ook nog???quote:Op donderdag 26 december 2013 22:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste maar die andere meezingert van hem dus ook woord voor woord....
Klinkt ook heel raarquote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef FritsFlits het volgende:
Die echo in dit nummer ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |