Stuur een van je moordvogels op me af, dan welquote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het houdt niet op....niet vanzelf
wouquote:Op donderdag 26 december 2013 22:43 schreef Grutsk het volgende:
Ik wacht nog even Rick af en dan ga ik doen wat ik vanavond eigenlijk wou doen, verder lezen in mijn boek.
welk boek kan nu beter zijn dan dit topic?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:43 schreef Grutsk het volgende:
Ik wacht nog even Rick af en dan ga ik doen wat ik vanavond eigenlijk wou doen, verder lezen in mijn boek.
Ja, dit zou nooit een nummer zijn waar ik op zou stemmenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
Dit nummer is irritant na een tidje
50 tinten fokquote:Op donderdag 26 december 2013 22:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
welk boek kan nu beter zijn dan dit topic?
Zo erg zijn ze niet...ze slopen alleen dingen....het zijn hooligans geen moordeskaderquote:Op donderdag 26 december 2013 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stuur een van je moordvogels op me af, dan wel
Ze mogen wel het behang van de muur slope.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo erg zijn ze niet...ze slopen alleen dingen....het zijn hooligans geen moordeskader
Een vet zielig boek over de Vietnamoorlogquote:Op donderdag 26 december 2013 22:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
welk boek kan nu beter zijn dan dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |