abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 december 2013 @ 20:02:09 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134724166

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-12-2013 13:16:04 ]
F means you're fucked
  donderdag 26 december 2013 @ 20:03:58 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134724224
Fipo de clown!

Lapo

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja, echter traint Jero liever lekker voor zichzelf geloof ik. Natuurlijk is dat zijn eigen beslissing en ik neem aan dat iedereen dat iedereen het hier daar mee eens is ;) Ik wel iig.
SPOILER
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 26 december 2013 @ 20:12:44 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134724485
Daarom zei ik ook 'als..'.
pi_134724526
Leuk om via al die in actie foto's gezichten achter de Fok!kers te zien.

Mag ik er in de op nog bij?

18 mei Hoorn Marathon - 10 km

Ik heb me echt al opgegeven als stok achter de deur om te blijven trainen voor die 10 kilometer.

Tot 1,5 maand geleden was ik ook een roker trouwens. Ik ben ook al rokend begonnen met lopen tot mijn vriendin zei waar ben je eigenlijk mee bezig? Toen heb ik dezelfde dag mijn pakje sigaretten nog aan de wilgen gehangen. Beste beslissing ooit!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 26 december 2013 @ 20:18:44 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134724661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:14 schreef Nanook24 het volgende:
Leuk om via al die in actie foto's gezichten achter de Fok!kers te zien.

Mag ik er in de op nog bij?

18 mei Hoorn Marathon - 10 km

Ik heb me echt al opgegeven als stok achter de deur om te blijven trainen voor die 10 kilometer.

Tot 1,5 maand geleden was ik ook een roker trouwens. Ik ben ook al rokend begonnen met lopen tot mijn vriendin zei waar ben je eigenlijk mee bezig? Toen heb ik dezelfde dag mijn pakje sigaretten nog aan de wilgen gehangen. Beste beslissing ooit!!!
Goed bezig ^O^
Ik heb je in de OP erbij gezet. Zou je het de volgende keer neer willen zetten zoals in het voorbeeld in de OP? Thanks!

Ik rookte ook toen ik begon met lopen. Kwam ik thuis van mn lesjes van Evy, en het eerste dat ik deed was een sigaret opsteken en kijken hoe en hoeveel ik had gelopen :')
F means you're fucked
  donderdag 26 december 2013 @ 20:19:39 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134724687
Roken :') Blij dat ik gestopt ben ook.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_134724791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:18 schreef YUR het volgende:
Goed bezig ^O^
Ik heb je in de OP erbij gezet. Zou je het de volgende keer neer willen zetten zoals in het voorbeeld in de OP? Thanks!
Oeps, niet gezien. Ga ik doen!

Die sigaret na het lopen...zo herkenbaar! Ik probeerde hem later nog uit te stellen tot een half uur na ofzo. Gewoon voor de vorm omdat ik vond dat direct na het lopen echt niet kon. :')

Ik heb ook zo'n appje draaien die bijhoud hoeveel geld je uitspaart als je niet rookt. Was een goede stok om manlief (die nog steeds rookt) mee om de oren te slaan toen hij klaagde over mijn nieuw gekochte loopschoenen. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_134724821
Ik rookte ook vrij aardig door toen ik begon met Evy. Ook hier was stoppen met roken de beste beslissing ooit. Nouja, beginnen met hardlopen was eigenlijk nog wel beter :)

O, en hele West-Friesland, Streek, blabla, ik woon sinds vandaag weer een klein stukje verder van West-Friesland af. Dan wel West-Friesland west :P
pi_134724868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef hatsaflats het volgende:
West-Friesland west :P
Zwaag? ;)

Grappig dat lopen hier voor velen een goed excuus was om te stoppen met roken.
pi_134724917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Zwaag? ;)

Alkmaar prachtstad! Maar opgegroeid in omgeving Schagen :P
pi_134724918
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Zwaag? ;)

Ik was al gestopt voor ik begon met lopen, maar evengoed nog een van mijn betere beslissingen ooit :)
En een excuus heb je nodig om te beginnen, maar niet om te stoppen ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 december 2013 @ 20:34:04 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134725063
Over 6 dagen ben ik alweer 8 jaar gestopt met roken 8-)
pi_134725117
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
Alkmaar prachtstad! Maar opgegroeid in omgeving Schagen :P
Daar woonden wij voor we deze kant op verhuisden (Daalmeer). Ik heb er persoonlijk altijd nog een beetje spijt van. Ik ben geen dorpsmens. Maar voor onze kinderen is het hier (aan het park) wel heel fijn buiten spelen en dat vind ik toch ook wel belangrijk.

En je hebt gelijk Guard. :@
  donderdag 26 december 2013 @ 20:37:39 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134725157
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Daar woonden wij voor we deze kant op verhuisden (Daalmeer). Ik heb er persoonlijk altijd nog een beetje spijt van. Ik ben geen dorpsmens. Maar voor onze kinderen is het hier (aan het park) wel heel fijn buiten spelen en dat vind ik toch ook wel belangrijk.

ik dacht dat parken voor hardlopen waren??!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 26 december 2013 @ 20:40:30 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134725235
was van plan om vandaag een 10km evenement mee te doen maar het ziet er naar uit dat het vandaag, na twee dagen regen, een scorcher wordt.
Verleden jaar tijdens het zelfde evenement ws het ook blafheet en nergens schaduw en toen ging het gewoon beroerd dus ik denk dat ik de trails maar opzoek voor een rondje
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134725540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik dacht dat parken voor hardlopen waren??!!
Dat dacht ik van het Streekbos ook. Geen doorkomen aan vandaag!!! :( ;)
pi_134725807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En je hebt gelijk Guard. :@
In Alkmaar heb je ook parken :P Daalmeer loop ik weleens doorheen, maar ik zou er nooit willen wonen. Zo ver, en eigenlijk ook vrij weinig groen.

SPOILER: mijn nieuwe uitzicht
pi_134726154
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:

In Alkmaar heb je ook parken :P Daalmeer loop ik weleens doorheen, maar ik zou er nooit willen wonen. Zo ver, en eigenlijk ook vrij weinig groen.

SPOILER: mijn nieuwe uitzicht
Ik weet het maar mijn man moest zo nodig hier gaan werken. ;) Als ik kon kiezen ging ik gisteren nog terug.

Je uitzicht is inderdaad super! Daar zou ik het ook wel voor doen. :Y
  donderdag 26 december 2013 @ 21:37:20 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134727117
Where's Waldo YUR?

SPOILER
F means you're fucked
pi_134727163
Mooi uitzicht hats, ik zet er dit tegenover:
  donderdag 26 december 2013 @ 21:42:12 #21
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134727291
only 2 blocks away from THE BALIJBRUG...
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_134727380
Deze moest ik hier even delen:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_134727401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi uitzicht hats, ik zet er dit tegenover:
[ afbeelding ]
Ook niet verkeerd :P al is het niet helemaal eerlijk, want het park is nu lang niet zo groen als in de zomer.
pi_134727593
3. Golden Ten Loop, Delft, 10k

Ieder jaar wordt deze wedstrijd op Hemelvaartsdag gehouden en dit jaar was het prachtig weer. Delft is een geweldige stad en het mooie is dat deze loop midden in het centrum start. Er is veel publiek en lopen over het Marktplein is vergelijkbaar met het zien van schone deernes die door een goudgele klaverweide huppelen. Dat laatste is ook enigszins macaber, omdat je feitelijk over de grafkelder van de koninklijker familie stiefelt. Ook buiten het centrum heeft het parkoers enkele mooie gedeeltes die provincialen aan thuis zouden kunnen doen denken.

Voor een PR hoef je er eigenlijk niet aan mee te doen, maar dat kan heel erg fijn zijn. De paden zijn er vaak smal, te smal voor het aantal deelnemers. Helemaal onmogelijk is het natuurlijk niet, maar als jullie ooit eens iets willen aannemen van deze stille en introverte man dan is het 't volgende: doe mee en heb het naar je zin. Deze loop belichaamt alles wat hardlopen zo mooi maakt.

Volgend jaar ligt Hemelvaart (altijd een donderdag, heidenen) een stuk verder naar achteren in mei, dus de kans op mooi weer (zelfs in dit grafland) neemt navenant toe.
  donderdag 26 december 2013 @ 21:51:49 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134727616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:51 schreef Zwabberhark het volgende:
3. Golden Ten Loop, Delft, 10k

[ afbeelding ]

Ieder jaar wordt deze wedstrijd op Hemelvaartsdag gehouden en dit jaar was het prachtig weer. Delft is een geweldige stad en het mooie is dat deze loop midden in het centrum start. Er is veel publiek en lopen over het Marktplein is vergelijkbaar met het zien van schone deernes die door een goudgele klaverweide huppelen. Dat laatste is ook enigszins macaber, omdat je feitelijk over de grafkelder van de koninklijker familie stiefelt. Ook buiten het centrum heeft het parkoers enkele mooie gedeeltes die provincialen aan thuis zouden kunnen doen denken.

Voor een PR hoef je er eigenlijk niet aan mee te doen, maar dat kan heel erg fijn zijn. De paden zijn er vaak smal, te smal voor het aantal deelnemers. Helemaal onmogelijk is het natuurlijk niet, maar als jullie ooit eens iets willen aannemen van deze stille en introverte man dan is het 't volgende: doe mee en heb het naar je zin. Deze loop belichaamt alles wat hardlopen zo mooi maakt.

Volgend jaar ligt Hemelvaart (altijd een donderdag, heidenen) een stuk verder naar achteren in mei, dus de kans op mooi weer (zelfs in dit grafland) neemt navenant toe.
Volgend jaar op mn verjaardag :D
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')