Morgen dan maar.quote:
Morgen.quote:
Beetje posten om het posten, dat.quote:
Morgen geen tijd. Huisje enzoquote:
Oh je gaat ons vanaf morgen verlaten?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgen geen tijd. Huisje enzo
dat kan toch nietquote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je gaat ons vanaf morgen verlaten?
Mijn steun heb je, ook al vind ik het gekkenwerkquote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Voel ik hier steun opkomen voor een eventueel nieuwe record?
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Voel ik hier steun opkomen voor een eventueel nieuwe record?
Nou.. ik twijfel nog. Moet sowieso verf kopenquote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je gaat ons vanaf morgen verlaten?
Als ik bij mijn zus ben wel volgens mij. Die woont ook niet zo ver van het AZ stadion afquote:
Kan altijd nogquote:Op donderdag 26 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou.. ik twijfel nog. Moet sowieso verf kopen
Ik zit nu nog even in Oudorpquote:Op donderdag 26 december 2013 19:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ik bij mijn zus ben wel volgens mij. Die woont ook niet zo ver van het AZ stadion af
oh maar dan woon ik nog dichtbijquote:Op donderdag 26 december 2013 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit nu nog even in Oudorp
Haha mn vader wil eventueel al beginnenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
oh maar dan woon ik nog dichtbijIk zit aan de overkant van de Schermerweg
Goed plan. Ik zal wat vaker in het Alkmaar topic postenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]we moeten een keer weer een Alkmaar meet doen
Ja het gaat echt in sneltreinvaart dit jaar. Dit jaar wordt het topjaar vermoed ik. Kan alleen maar minder worden hiernaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Vorig jaar waren we op dit tijdstip pas bij topic 17.
Onderzoekers met een glazen bolquote:
Nee, die van ontwikkelingslanden met tientallen miljoenen inwoners wordt minder dramatisch. Absolute cijfers zijn waarloos wat dit betreft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |