Nou.. ik twijfel nog. Moet sowieso verf kopenquote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je gaat ons vanaf morgen verlaten?
Als ik bij mijn zus ben wel volgens mij. Die woont ook niet zo ver van het AZ stadion afquote:
Kan altijd nogquote:Op donderdag 26 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou.. ik twijfel nog. Moet sowieso verf kopen
Ik zit nu nog even in Oudorpquote:Op donderdag 26 december 2013 19:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ik bij mijn zus ben wel volgens mij. Die woont ook niet zo ver van het AZ stadion af
oh maar dan woon ik nog dichtbijquote:Op donderdag 26 december 2013 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit nu nog even in Oudorp
Haha mn vader wil eventueel al beginnenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef Olga het volgende:
[..]
oh maar dan woon ik nog dichtbijIk zit aan de overkant van de Schermerweg
Goed plan. Ik zal wat vaker in het Alkmaar topic postenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]we moeten een keer weer een Alkmaar meet doen
Ja het gaat echt in sneltreinvaart dit jaar. Dit jaar wordt het topjaar vermoed ik. Kan alleen maar minder worden hiernaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Vorig jaar waren we op dit tijdstip pas bij topic 17.
Onderzoekers met een glazen bolquote:
Nee, die van ontwikkelingslanden met tientallen miljoenen inwoners wordt minder dramatisch. Absolute cijfers zijn waarloos wat dit betreft.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Vorig jaar waren we op dit tijdstip pas bij topic 17.
Dat is niet rullevant, onze economie staat los van dat soort landen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderzoekers met een glazen bolSerieus iets gaan zeggen over Irak, waar het een grote teringbende is...
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]we moeten een keer weer een Alkmaar meet doen
Dit is niet het P&W-topic hequote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderzoekers met een glazen bolSerieus iets gaan zeggen over Irak, waar het een grote teringbende is...
![]()
Die moeten ook werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]alkmaar meet
als nu al die mensen uit alkmaar jou ff helpen met verven...kun je sneller aan je record beginnen
Topic wordt er an sich neit beter van neequote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies dit. Ik zou het niet doen.
In het noordwesten van Irak is zeer veel bedrijvigheid en wordt erg veel geld verdient. Je zou er eens een kijkje moeten nemen zodat je jezelf kan verbazenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
Klopt. Er zijn bovendien veel belangrijker dingen aan de hand. Er komt zo een ALARM aan, namelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is niet het P&W-topic he
Na dit jaar met Pensioenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het gaat echt in sneltreinvaart dit jaar. Dit jaar wordt het topjaar vermoed ik. Kan alleen maar minder worden hierna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |