quote:Op donderdag 26 december 2013 19:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vond haar best leuk, totdat ze zich steeds zo profileerde als een overdreven, aanstellerig dramawijf in The Voice of Holland.
Nu mag ik haar niet meer.
Wat hij zegt. Met haar gebaartjesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vond haar best leuk, totdat ze zich steeds zo profileerde als een overdreven, aanstellerig dramawijf in The Voice of Holland.
Ze zal misschien leuker zijn, maar dertien maal in de top 2000 is toch een beetje veel, vind je ook niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]naast Trijntje en Marco is IEDEREEN leuker..hoe kun je dat nu zeggen over Ilse
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit was toch Sisi ?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:27 schreef glittertje39 het volgende:
ik denk hierbij altijd aan die tweedrank reklame
ik heb een zwak voor Ilse liever 13x Ilse dan 13x Marco of Ali Bquote:Op donderdag 26 december 2013 19:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze zal misschien leuker zijn, maar dertien maal in de top 2000 is toch een beetje veel, vind je ook niet?
ow ik dacht dat het een 2drank wasquote:Op donderdag 26 december 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje doet me denken aan een oude chocomel reclame
Trijntje was ook vreselijk ja. Maar vond je Ilse niet erg? "OH MY GOSHHH jij bent echt zoooo gegroeid de afgelopen weken, je was echt dirrtyyy op het podium, amazing"quote:Op donderdag 26 december 2013 19:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]naast Trijntje en Marco is IEDEREEN leuker..hoe kun je dat nu zeggen over Ilse
Fritsje!! buikje alweer vol?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
Zielige film was dat met dit nummer erin
Dat was The More I see You volgens mijquote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het een 2drank was
Geef mij dan maar 13 maal Marcoquote:Op donderdag 26 december 2013 19:28 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor Ilse liever 13x Ilse dan 13x Marco of Ali B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Dat was freedomquote:Op donderdag 26 december 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje doet me denken aan een oude chocomel reclame
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee welke reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |