Ik gun het hem ook ja, echt een aardige grappige manquote:
Haha, bedankt vriend.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook ja, echt een aardige grappige man
Ahhh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik gun het ook jou topper.
Insgelijks, gun je het allerbeste en mooiste!
Bedankt man, dat gaat helemaal goedkomen... en voor jou ook....quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, bedankt vriend.
Insgelijks!
Voor jou komt het ook helemaal goed trouwens hoorquote:
Dat mag ik hopen ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Bedankt man, dat gaat helemaal goedkomen... en voor jou ook....
[..]
Voor jou komt het ook helemaal goed trouwens hoor
ach, natuurlijk komt het goedquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Is het raar als ik een traantje moet weg pinken bijna? ..
Ja, hoor je dat Blondje? Je verdient het allerbeste, ik gun je een man met een zuiver en goudhartje, net als Ferry mijn paps.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach, natuurlijk komt het goed![]()
Jij bent een kwaliteitsmeid en die wil iedereen wel voor zichzelf
ahhhhhh thanksquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, hoor je dat Blondje? Je verdient het allerbeste, ik gun je een man met een zuiver en goudhartje, net als Ferry mijn paps.
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:12 schreef aequus het volgende:
Verder ben ik niet racistisch, sterker nog onder mijn beste vrienden zijn er ook mensen die niks tegen negers hebben.
Je maakt me verlegen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, hoor je dat Blondje? Je verdient het allerbeste, ik gun je een man met een zuiver en goudhartje, net als Ferry mijn paps.
Verlegen vrouwen zijn de beste vrouwenquote:
Haha, gekkiequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, is niet nodig mijn honeybooboo.
Ik mis je nu al..
Wat, echt?!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
tussen de 14 en 16 cm
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Logisch toch dat hij kwaliteit mistquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |