Het is je vergevenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef aequus het volgende:
[..]
[..]
wow wow wow rustig aan he dames
Maar geen zorgen dit kun je natuurlijk altijd compenseren met een iets te groot nep gucci tasje.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik ben een Marokkaan, met een kleine piemel.
Bewijs in DM graagquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik hou niet van gucci-tasjes. Werk liever met Active Directory.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:43 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Maar geen zorgen dit kun je natuurlijk altijd compenseren met een iets te groot nep gucci tasje.
Mooi om te wetenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Geen bewijs, aub!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
DM'en kan, maar ik hoef hem niet te zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee, maar als je hem stiekem wilt zien, zullen we dan DM'en?
Ik wist dat je iets voor me voelde, ik kom eraan! Eindelijk iemand om mee te DM'en!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
DM'en kan, maar ik hoef hem niet te zien
Gekkiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik wist dat je iets voor me voelde, ik kom eraan! Eindelijk iemand om mee te DM'en!
Waar zullen we op huwelijksreis gaan? Dubai of Marokko?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
hihi, ik zal je niet teleurstellen
Haha, wat jij wil xDquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Waar zullen we op huwelijksreis gaan? Dubai of Marokko?
Liever Dubai he? Ben die kamelen zat daar.
Haha, oke. We zien wel, ik doe alles om jou gelukkig te zien, maar 1 ding is zeker.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, oke. We zien wel, ik doe alles om jou gelukkig te zien, maar 1 ding is zeker.
Jou wil, is mijn wet!
xDD Ik ga helemaal stuk hier ^^quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, oke. We zien wel, ik doe alles om jou gelukkig te zien, maar 1 ding is zeker.
Jou wil, is mijn wet!
Gaat de goeie kant op he? Hoe vieren jullie bruiloften in Nederland?quote:
Nee hoor, ik heb hem juist tips gegeven afgelopen tijd, vraag het hem maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kun je nog wat van opsteken hè Ferry?
Haha je moet wel wat meer overhebben he voor de vrouw dan 10 minuten, ze wil een mooie bruiloft, die een beetje wat voorsteltquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Gaat de goeie kant op he? Hoe vieren jullie bruiloften in Nederland?
Ik heb geen 3 dagen-traditie zoals in Marokko.
Gewoon, 10 minuten bruiloft, is zal voor mij. U mag de bruid nu kussen.
Vind ie vast niet leuk dat je dat openbaar maaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem juist tips gegeven afgelopen tijd, vraag het hem maar
Hij heeft mijn tips gegeven inderdaad. Hij is als een soort vader voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kun je nog wat van opsteken hè Ferry?
Hij kent me welquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Vind ie vast niet leuk dat je dat openbaar maakt
Tja.... why not broederquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hij heeft mijn tips gegeven inderdaad. Hij is als een soort vader voor mij.
Binnenkort gaan we eens een biertje drinken he Ferry?
T'is al goed fluffie van me, we zijn gelukkig toch? Dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Vind ie vast niet leuk dat je dat openbaar maakt
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
T'is al goed fluffie van me, we zijn gelukkig toch? Dat is het belangrijkste.
Voor jou, ga ik door het vuur!
Het gaat allemaal zo snel hequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen hoor
Ik heb hem nog zo gezegd, niet te hard van stapel lopen.... maar hij kan zich moeilijk inhouden... een vrouw heeft tijd nodig, rustig iets opbouwen...quote:
Sorry, dat neem ik terug.. Bedoelde het goed..quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen hoor
Zal der rekening mee houden.. Zucht, ik bedoel het maar goed..quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zo gezegd, niet te hard van stapel lopen.... maar hij kan zich moeilijk inhouden... een vrouw heeft tijd nodig, rustig iets opbouwen...
Heerlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Sorry, dat neem ik terug.. Bedoelde het goed..
Misschien keertje tosti met kaas eten?
Weet ik ook wel jongen, je bedoeld het zeker goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zal der rekening mee houden.. Zucht, ik bedoel het maar goed..![]()
Liefde kan mooi zijn..quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Weet ik ook wel jongen, je bedoeld het zeker goed![]()
Beetje bij beetje gaat het beter richting*
Zeker weten, en je hebt met deze meid een goede kwaliteitskeuze gemaakt hoorquote:
Ze woont 250+ KM van mij vandaan..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zeker weten, en je hebt met deze meid een goede kwaliteitskeuze gemaakt hoor
wow...serieus ??quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ze woont 250+ KM van mij vandaan..
Blondje_93, ik zal je niet vergeten, je blijft in mijn hart.quote:
ahhhhhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
We hebben het hierbij gelaten, ja.
Zucht, nooit heb ik geluk.
Dit, ik gun het je!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
ahhhhhh![]()
Je kans gaat nog zeker wel komen hoor, de aanhouder wint, en liefde is te sterk om tegen te vechten, het komt goed
Je bedoeld, je gunt het MarokkaanseHeld ?quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je bedoeld, je gunt het MarokkaanseHeld ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |