Misantroopje toch..quote:
Cupcake tits zijn goed of slecht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Chai het volgende:
Haha ik begrijp nu wel waarom Ebah emo is.Hij heeft mijn cupcaketieten gezien.
Ik had laatst verteld hoe ze eruit zien en nu heeft hij pics gevonden die aardig overeenkomen met wat ik me erbij voorstelde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cupcake tits zijn goed of slecht?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had laatst verteld hoe ze eruit zien en nu heeft hij pics gevonden die aardig overeenkomen met wat ik me erbij voorstelde.
Waar je ze ook kan laten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
waar de fok kan je tegenwoordig nog fotorolletjes kopen
Hema nog steeds volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
waar de fok kan je tegenwoordig nog fotorolletjes kopen
hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Chai het volgende:
Haha ik begrijp nu wel waarom Ebah emo is.Hij heeft mijn cupcaketieten gezien.
Ja dat viespeukje heeft iets gevonden wat aan mijn omschrijving voldoet.quote:
Toevallig tieten onder de douche?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat viespeukje heeft iets gevonden wat aan mijn omschrijving voldoet.
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toevallig tieten onder de douche?
Wat. Je bent goed op weg hoorquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat. Je bent goed op weg hoorAls je het wat tactischer aan had gepakt had ze je vast wel willen pijpen.
Back to high standards hoor. Dan liever nog eens 1.5 jaar erbovenop.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat ik je pest of ga je ineens standaarden lopen hanteren?
Wow.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Back to high standards hoor. Dan liever nog eens 1.5 jaar erbovenop.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Spreidt je billen voor krio. Zo komen de SC dames ook van hun pandapunten afquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben geen mocrosletjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spreidt je billen voor krio. Zo komen de SC dames ook van hun pandapunten af
quote:
beter doe je een inbraak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
35 euro uitgegeven aan krasloten, 16 euro + 3 gratis loten winst. Wat een hustle.![]()
Nee man, ik ben niet iemand die onschuldige mensen lastig zou vallen. Dan ga ik liever roven van andere criminelen. Gewoon wietplantage leeghalen of zo.quote:
homoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee man, ik ben niet iemand die onschuldige mensen lastig zou vallen. Dan ga ik liever roven van andere criminelen. Gewoon wietplantage leeghalen of zo.
Kan er niks aan doen, vloeit geen mocrobloed door mijn aderen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
Even verder met fucking hard sporten. Moet zelf ook voldoen aan high standards.![]()
Warm geworden van binnenquote:
Hehehe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zie het woord mocro niet eens meer als ras identificatie, maar als scheldwoord
+ wat geven mocro's nou terug aan de culturele status van nederland, turken geven mij om 03:00 smorgens een voldaan gevoel met kebab.quote:
Over vijf jaar hebben alle Chinezen de kebabzaken overgenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
+ wat geven mocro's nou terug aan de culturele status van nederland, turken geven mij om 03:00 smorgens een voldaan gevoel met kebab.
Waarheidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zie het woord mocro niet eens meer als ras identificatie, maar als scheldwoord
Ze hebben alle snackbars alquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vijf jaar hebben alle Chinezen de kebabzaken overgenomen.
ripquote:
Bedankt voor het sorteren van sletjes. Het scheiden van sletten en dames moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef tetouaribo het volgende:
Mocro's neuken al jullie dochters.
Jammer.quote:
Dat kan natuurlijk niet aan turken over gelaten worden. Een is maagd ander 1,5 jaar niks. Hihi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bedankt voor het sorteren van sletjes. Het scheiden van sletten en dames moet ook gebeuren natuurlijk.
Wut?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet aan turken over gelaten worden. Een is maagd ander 1,5 jaar niks. Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |