quote:
beter doe je een inbraak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
35 euro uitgegeven aan krasloten, 16 euro + 3 gratis loten winst. Wat een hustle.![]()
Nee man, ik ben niet iemand die onschuldige mensen lastig zou vallen. Dan ga ik liever roven van andere criminelen. Gewoon wietplantage leeghalen of zo.quote:
homoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee man, ik ben niet iemand die onschuldige mensen lastig zou vallen. Dan ga ik liever roven van andere criminelen. Gewoon wietplantage leeghalen of zo.
Kan er niks aan doen, vloeit geen mocrobloed door mijn aderen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
Even verder met fucking hard sporten. Moet zelf ook voldoen aan high standards.![]()
Warm geworden van binnenquote:
Hehehe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zie het woord mocro niet eens meer als ras identificatie, maar als scheldwoord
+ wat geven mocro's nou terug aan de culturele status van nederland, turken geven mij om 03:00 smorgens een voldaan gevoel met kebab.quote:
Over vijf jaar hebben alle Chinezen de kebabzaken overgenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
+ wat geven mocro's nou terug aan de culturele status van nederland, turken geven mij om 03:00 smorgens een voldaan gevoel met kebab.
Waarheidquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zie het woord mocro niet eens meer als ras identificatie, maar als scheldwoord
Ze hebben alle snackbars alquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over vijf jaar hebben alle Chinezen de kebabzaken overgenomen.
ripquote:
Bedankt voor het sorteren van sletjes. Het scheiden van sletten en dames moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef tetouaribo het volgende:
Mocro's neuken al jullie dochters.
Jammer.quote:
Dat kan natuurlijk niet aan turken over gelaten worden. Een is maagd ander 1,5 jaar niks. Hihi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bedankt voor het sorteren van sletjes. Het scheiden van sletten en dames moet ook gebeuren natuurlijk.
Wut?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet aan turken over gelaten worden. Een is maagd ander 1,5 jaar niks. Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |