Ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Morning! Iedereen een goede kerst gehad?
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe vroeg jij voortaan wakker bent!quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:25 schreef krioro het volgende:
Goedemorgen.
Goede kerst gehad ja, jij ook titi?
Ik was gelukkig 1e en 2e kerstdag vrij, rest van de dagen wel gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja!Jij dan? Of moest je heel veel werken?
Chai got nothin' on me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe vroeg jij voortaan wakker bent!
Eerste kerstdag stonden heel veel verschillende pannen op tafel, gewoon overal 1 schepje van gehad, weet niet eens meer waarvan allemaal precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:33 schreef krioro het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten met kerst? =$
Toetjes van oma'squote:Op vrijdag 27 december 2013 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerste kerstdag stonden heel veel verschillende pannen op tafel, gewoon overal 1 schepje van gehad, weet niet eens meer waarvan allemaal precies.Vooral veel toetje gegeten
(chipolatapudding van oma
)
Tweede kerstdag tapas.
Mijn schoonbroer. Daarom was ik ook blij dat eerste kerstdag snel voorbij was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef Chai het volgende:
KLB / Mensen die zichzelf heel intelligent vinden
Ik ken dit soort mensen niet? Dan ben ik het zeker gewoon zelf of zo.
Brabantse tapas toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerste kerstdag stonden heel veel verschillende pannen op tafel, gewoon overal 1 schepje van gehad, weet niet eens meer waarvan allemaal precies.Vooral veel toetje gegeten
(chipolatapudding van oma
)
Tweede kerstdag tapas.
Ik vind gourmetten wel leuk. =$quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toetjes van oma's
Eerste kerstdag kwam de schoonfam hier gourmetten (ik haat gourmetten). En tweede kerstdag kwam mijn familie en hoefde ik niets te doen want mijn vader had een dag van te voren al al het vlees etc klaar gemaakt.
Ik zal jou eens op die bakplaat laten sissen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Brabantse tapas toch?
[..]
Ik vind gourmetten wel leuk. =$
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op die bakplaat laten sissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is dan wel weer een nadeel.quote:Nee, hele huis stinkt nog steeds.full stops and exclamation marks
Quarkcoinquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:33 schreef krioro het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten met kerst? =$
(inb4 Mort 'magnetronmaaltijd terwijl ik de bitcoin/litecoin/quarkcoin koersen non-stop in de gaten hield')
Dat word ongetwijfeld tandjes tuffenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef Robophatt het volgende:
Aww yis vanmiddag schaatsen. Laatste keer dat ik dat heb gedaan kan ik me niet herinneren dus denk dat het een feest wordt.
Idd, paar botbreuken, hersenschudding.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word ongetwijfeld tandjes tuffen
Ms zak je zelfs door het ijsquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd, paar botbreuken, hersenschudding.
Zo regelrecht de hel inquote:
Snap ik, ik wil ook wel een prinsquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:47 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)nu-uitverkocht.dhtmlIk wil met een prinses trouwen
ik heb nog een mail van de nigeriaanse koninklijke familie die een schoondochter zoeken om hun fortuin veilig te stellen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo regelrecht de hel in
[..]
Snap ik, ik wil ook wel een prins
Ja ik heb die mail ook gehad inderdaad, maar ik voldoe niet aan de vereisten want ik heb geen credit cardquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb nog een mail van de nigeriaanse koninklijke familie die een schoondochter zoeken om hun fortuin veilig te stellen?
Is niet voor vrouwenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef Salatrel het volgende:
je krijgt toch stufi? kun je gewoon graties een creditcard krijgen bij je bank
neequote:
Neequote:
Zelfs geen Bsc? Dan doe ik het nog beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Robophatt het volgende:
Nouen het had allemaal zo mooi kunnen zijn. Met m'n 17e klaar met vwo, ben nu 24 en heb nog niks af
Nee, ben kunstacademie gaan doen is hboquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs geen Bsc? Dan doe ik het nog beter
Grote kans jaquote:
Ja boeiend toch. Beetje op je 22e al beginnen met de rest van je leven werken terwijl het je hoogtijjaren zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Robophatt het volgende:
Nouen het had allemaal zo mooi kunnen zijn. Met m'n 17e klaar met vwo, ben nu 24 en heb nog niks af
Ja zo probeer ik er inderdaad ook maar naar te kijken. Ga hierna nog even door en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja boeiend toch. Beetje op je 22e al beginnen met de rest van je leven werken terwijl het je hoogtijjaren zijn.
Oké schapenhoeder.quote:
Sowieso het woord "carričretijger".quote:
Noo G, ben hustler.quote:
Rattenvanger van Hamelen ben je ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |