quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
terechte klacht. Sterkte er mee.
Ik was ook geneigd iets in deze richting te zeggen. Maar ja, het blijft je zusje. Een pak slaag zal vast niet helpen. Anders was dat zusje er al van genezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef chroestjov het volgende:
Sondevoeding stopzetten en laten sterven.
Ik zou nog even doordenken.. Als het werkelijk zo makkelijk was, waren er veel minder anorexia patiënten in ons land.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Haque het volgende:
fotos maken en haar er mee confronteren, denk dat dat de enige manier is om te laten veranderen
Ze wordt waarschijnlijk al elke dag geconfronteerd met zulke foto's in modeblaadjes enzo, en dat is juist haar ideaalbeeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Haque het volgende:
fotos maken en haar er mee confronteren, denk dat dat de enige manier is om te laten veranderen
Dat nog net niet, maar ze wordt wel niet meer ongesteld.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef LittleLady het volgende:
Verliest ze haar haren al en gebit, reken maar dat het dan een knappe meid zal worden
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te verquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik wil dat botte zusje van je wel eens snoeihard neuken. Tot haar knokige bekken een kleurrijk geheel van kneuzingen en botbreuken zijn.
Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaanquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ze wordt wel niet meer ongesteld.
Pas maar op met wat je zegt. Om een ban vragen is er eentje krijgen. Derhalve TR gemacht. Gedraag je nou eens man en laat mensen in hun waarde om hun seksuele voorkeur. Of ze nu seks met negers, andere mannen, dikke mormels of van die magere anorexia patientjes met een bobblehead willen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te ver
als dat vragen een ban waard was okee dan, als het zo moet dan maar niet he :/quote:Op donderdag 26 december 2013 17:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt. Om een ban vragen is er eentje krijgen. Derhalve TR gemacht. Gedraag je nou eens man en laat mensen in hun waarde om hun seksuele voorkeur. Of ze nu seks met negers, andere mannen, dikke mormels of van die magere anorexia patientjes met een bobblehead willen.
Ben je nu echt zo simpel dat je denkt dat iemand met anorexia vatbaar is voor dit soort 'nonsens' ?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaan
Inderdaad. Dus ik hoop dat de MOD's je gunstig gezind zijn. Anders : Tot over een paar dagen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef droommoord het volgende:
[..]
als dat vragen een ban waard was okee dan, als het zo moet dan maar niet he :/
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik hoop dat de MOD's je gunstig gezind zijn. Anders : Tot over een paar dagen.
ok.quote:
Door iemand keihard op de feiten te drukken, bereik je meer mee dan meegaan in hun ziekte, daarbij mogen ze wel wat harder voor dit soort mensen optreden, dwangmatige voeding en therapie, en niet pamperen alsof ze zielig zijn, zo zielig zijn ze niet, ze 'praten' zichzelf die ziekte aan.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef Dven het volgende:
11
[..]
Ben je nu echt zo simpel dat je denkt dat iemand met anorexia vatbaar is voor dit soort 'nonsens' ?
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Door iemand keihard op de feiten te drukken, bereik je meer mee dan meegaan in hun ziekte, daarbij mogen ze wel wat harder voor dit soort mensen optreden, dwangmatige voeding en therapie, en niet pamperen alsof ze zielig zijn, zo zielig zijn ze niet, ze 'praten' zichzelf die ziekte aan.
Als je had geweten hoe behandelingen er uit zien, dan had je ook geweten dat er geen gepamper is. Dan weet je ook dat het geen zichzelf aangesproken ziekte is.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Door iemand keihard op de feiten te drukken, bereik je meer mee dan meegaan in hun ziekte, daarbij mogen ze wel wat harder voor dit soort mensen optreden, dwangmatige voeding en therapie, en niet pamperen alsof ze zielig zijn, zo zielig zijn ze niet, ze 'praten' zichzelf die ziekte aan.
Gewoon lekker oude stijl een slang in de strot douwen en er sondevoeding doorheen laten gieren joh. Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee.
Dat werkt als iemand zich aanstelt of gewoon chagrijnig is. Niet bij iemand met een persoonlijkheidsstoornis. Met die aanpak van jou, maak je de kans dat een anorexia patiënt er bovenop komt aanzienlijk kleiner. Ik snap je reactie, maar hij komt voort uit totale onwetendheid en werkt bijzonder averechts.
Jij hebt geen flauw idee wat anorexia is...quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wat een kneusje.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik wil dat botte zusje van je wel eens snoeihard neuken. Tot haar knokige bekken een kleurrijk geheel van kneuzingen en botbreuken zijn.
Dat zusje tzt? Inderdaadquote:
Ik vind dit een vrij magere opmerking.quote:
Jij klinkt echt bijzonder dom terwijl je het vast niet zo bedoelt. Echt bijzonder domquote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaan
Daarom zei ik al, puur onwetendheid. En mensen die niet weten waar ze het over hebben kunnen heel gevaarlijk zijn voor mensen die kampen met een persoonlijkheidsstoornis voor zover anorexia (wel hebben het hier over anorexia nervosa neem ik aan) daar onder valt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij klinkt echt bijzonder dom terwijl je het vast niet zo bedoelt. Echt bijzonder dom
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja precies, ook nog PTSS erbij dan. Gotta catch 'em all!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker oude stijl een slang in de strot douwen en er sondevoeding doorheen laten gieren joh. Komt helemaal goed!
Dit. Anorexia is vaak een uiting van een dieper liggend probleem. Zelf heb ik in mijn directe omgeving ook iemand met anorexia (waar het overigens stukken beter mee gaat dan het zusje van TS) en die werkt ook onder begeleiding aan beter worden. We weten wat het dieper liggende probleem is, we kunnen haar er ook mee helpen. Zelf zit ik ook in het terugvalplan zoals ze dat noemen, als het slechter gaat kunnen wij direct actie ondernemen en haar helpen. Nu is het heel belangrijk dat ze haar vrienden om haar heen heeft en ik merk ook dat ze daar veel aan heeft, maar zonder de kliniek kan ze het op dit moment (helaas) nog even niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef britneycheers het volgende:
Misschien moet jij je zusje op laten nemen in een gesloten kliniek, ik zie geen andere opties.
Sinds welke leeftijd heeft zij anorexia?
Ik ga er ff van uit dat het een serieus topic is en geen verzonnen gezeikquote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Zijn je ouders zelf ook wel eens langs die kliniek geweest? Toen mijn toenmalige vriendin een behandeling tegen anorexia onderging, zat ik daar ook eens per week, samen met nog een goede vriendin van haar en haar vader. Gewoon om de vorderingen door te nemen, en af te spreken hoe iedereen zou reageren in het geval er iets mis zou gaan. Dat heeft toch wel flink wat terugvallen weten te voorkomen, omdat de mensen in haar omgeving ook duidelijke instructies en aandachtspunten kregen van haar kliniek.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Ik zou niet te hard schoppenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef SaucyCock het volgende:
En ja hoor ze weegt weer 30 kg (...)
Dit is triest voor mijn ouders, dat wijf heeft gewoon een schop onder haar reet nodig.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te ver
gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:
[..]kneusje is nieuw op het Internet. Ooit eens naar bestgore geweest?
Want het is ook echt serieus bedoeldquote:Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
Kotsen ja? Samen met je zusje zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |