Tot die Heer weer begon te lullen over het outroquote:
je bent in de war met Lyme manquote:Op donderdag 26 december 2013 15:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar dat is lemon. Geen citroen!
Dit klinkt foutquote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
de Heer is er om de luisteraars te vermaken
Schiffers, Roodbeen, Stavermanquote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Radio 2 is sowieso het afvoerputje qua DJ's...
Sander Ik Ben Geil En Goed De Heerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Ferdo het volgende:
Hoe heette hij ook alweer? Was me nog niet duidelijk.
de Heer en vermaken is inderdaad niet kloppend, goed begrepenquote:
Vind niet veel DJ's de moeite waard, elders ook niet...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schiffers, Roodbeen, Staverman
Niet mee eens
Dan doe je wel wat mensen te kort. Een Roodbeen, een Schiffers (had die anders niet de middagshift kunnen doen?), om wat te noemen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vind niet veel DJ's de moeite waard, elders ook niet...
Helaas. Vond Theater vh Sentiment tofquote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vind niet veel DJ's de moeite waard, elders ook niet...
Veel dj's zijn niet leuk. Ik luister voor de muziek. Niet voor het geouwehoer van zo'n kerel die verder ook niets kan.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |