abonnement Unibet Coolblue
pi_134716192
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpg

Met de eerste uitzending op 23 november 1963, 33 seizoenen, 798 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.



Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels twaalf regenerations gehad. De rol van de huidige Doctor wordt vertolkt door Matt Smith. In de Christmas special zal hij door Peter Capaldi vervangen worden.



Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg

Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2012/2013, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW7, was verspreid over het najaar van 2012 en voorjaar 2013. Dit vanwege het 50-jarige bestaan van Doctor Who op 23 november dit jaar.

Doctor Who wordt gedurende een regulier seizoen op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen werd wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel. Getiteld 'Miracle Day' duurde TW4 tien afleveringen en dit werd geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkte zich dan ook niet langer tot de UK, maar plaatste zich ook in de VS.

Torchwood werd worden uitgezonden op BBC One en Starz, in de zomer van 2011.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

Afleveringen

Seizoen 7 van Doctor Who is net afgelopen. Dit jaar volgen nog de 50th Anniversary Special (23 november) en de Christmas Special (25 december). Seizoen 8 met Peter Capaldi staat gepland voor herfst 2014.



[ Bericht 0% gewijzigd door schijffie op 26-12-2013 15:35:42 ]
pi_134716262
Tering,duurde wel lang zeg _O-
pi_134717074
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef Sprouts het volgende:
En ik weet niet wat het is, maar Tasha Lem is toch gewoon River Song in een ander gedaante? Gezien ze de TARDIS kon besturen en haar geflirt met de Doctor?

Anyway..
[ afbeelding ]
Ah, ik was niet de enige die dat dacht. :')

Die .gif moet even elders gehost worden en in de OP, btw. _O-
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 26 december 2013 @ 15:34:10 #4
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_134717180
Doctor Who's 'regeneration' is the most watched Christmas TV moment
But 'Mrs Brown's Boys' was the most popular complete programme on December 25

http://www.nme.com/filman(...)hed-christmas/328589

8.3 Miljoen kijkers voor de aflevering, 10.2 miljoen bij de regeneratie
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_134717263
quote:
Op donderdag 26 december 2013 15:30 schreef Omentuva het volgende:[/b]

[..]

Ah, ik was niet de enige die dat dacht. :')

Die .gif moet even elders gehost worden en in de OP, btw. _O-
*) Inderdaad! Ah, and it is done already.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_134718643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 15:34 schreef DoomCow het volgende:
Doctor Who's 'regeneration' is the most watched Christmas TV moment
But 'Mrs Brown's Boys' was the most popular complete programme on December 25

http://www.nme.com/filman(...)hed-christmas/328589

8.3 Miljoen kijkers voor de aflevering, 10.2 miljoen bij de regeneratie
Dat laatste stukje ervan ging dan wel poepiesnel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134720513
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, ik vond het anders ook vrij vol gepropt met allerlei losse eindjes en daardoor sloeg het verhaal van deze special imo gewoon nergens op ..

- houten cybermen, really?
- de daleks knal je dus zo uit de lucht met een beetje goed gemikte regeneration beam
- de doctor verzint altijd een slimme oplossing, nu blijft ie gewoon een paar honderd jaar ergens zitten?
- De Time Lords doen dus honderden jaren niks vanuit hun pocket universe dan wachten, en als Clara lief huilend wat vraagt komen ze er ineens aanzetten?
- right, the Silence are the good guys now...

Ik weet niet, gewoon teveel losse eindjes uit de afgelopen jaren lopen stuffen zoals ik al zei, daardoor werd het verhaal van de special wat vergeten vond ik. Een uur voor Doctor vindt een planeet, doctor blijft paar honderd jaar op planeet, doctor regenerate op planeet :{

En nu gewoon 8 maanden wachten op Capaldi ;(
-Hout is juist waardeloos voor de sonic schroevendraaier.
-Voordat de nieuwe regeneratieve set in gebruik kan worden genomen,moet eerst wel een reset/reboot worden gedaan(komt dat niet bekend voor??)
-Niet goed opgelet zeker wat die zei?Hij kon niet meer regenereren,vanwege War Doctor en Meta-crisis Doctor.Bovendien beschermde hij niet alleen Trenzalore,tegelijkertijd ook Gallifrey.
-Nee(zie mijn reactie op SiGNe hieronder)
-De Papal Mainframe is een religieuze orde maar geen ras,bedoeld om ervoor te zorgen dat de Dokter de oudste vraag nooit moet beantwoorden en de tijdlijnen intact houden.De Silents daarentegen zijn genetisch gemanipuleerd om iedereen te laten vergeten die een bekentenis heeft afgelegd(i.e ze zijn "priesters"),het was juist de Kovarian Sector afsplitsing(Silence) die alles heeft verneukt(ontploffing van de Tardis om voorkomen dat de Dokter naar Trenzalore zal gaan en dus de cracks veroorzaken, "psychopaat" River Song,onvruchtbaar maken van Amy Pond).

Moffat heeft dus alle losse eindjes van 11th Doctor teneur zowat opgelost en beantwoord(dus ook alle 50th Anniversary specials).

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mjah, gewoon allemaal net iets teveel "deus ex machina" werk van Moffat deze keer naar mijn smaak :)

Maar mooi dat jullie hem wel supertof vonden ;)
Welke deus ex machina?in The Time of The Doctor?Ik lees het overal in reacties op reddit,io9,4chan etc etc!!

Net als veel mensen heb je zeker nooit Classic Who naar gekeken vooral The Deadly Assassin(1976 serial,12 regeneraties is de maximaal die is vastgesteld als regel, door Rassilon zelf als 1ste Lord/Lady President en 1 van de TL stichters en daarna de High Council) en The Five Doctors(1983 special,alleen de High Council kan je een nieuwe regeneratieve set geven,bevestigd door de Master zelf in The Sound of Drums) blijkbaar. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef SiGNe het volgende:
Je kanje wel afvragen waarom de Time Lords een bericht coderen, zeker als de vraag, "Doctor Who?", vrij simpel is en niet echt iets om geheim te houden.
Afgezien dat ze willen verbergen dat het bericht van Galifrey komt.

Ik vroeg me ook af of het wel een vraag was.. "Silence will fall when the question is asked."
De Time Lords weten ook wie de Doctor is en hoeven dus niet de vraag "Dokter wie?" te stellen..
Was het niet een noodkreet van de Time Lords? En zou het dan niet gewoon "Doctor!" moeten wezen?
Ze weten allang wie en waar de Dokter is natuurlijk,alleen ze moesten wel de juiste universum (DW main universe dus)hebben om veilig terug te keren.Aangezien ze vast zitten in een pocket universe,de echte (geboorte)naam van de Dokter is de antwoord op hun vraag als bevestiging(via truth field op Trenzalore).

En dat kon alleen door via de verzwakte littekens van de cracks(de Time Lords/Ladies hebben dus NIET de cracks veroorzaakt),een gecodeerde bericht((Doctor... who?) te sturen door tijd en ruimte die zowat iedereen tegenkwam.

Niet lang daarna werd Trenzalore een bezet en strijd plek(planeet was natuurlijk sterkste bron van codebericht),omdat men bang was de Tijd Oorlog(i.e Last Great Time War) opnieuw zou beginnen als de Dokter antwoord ging geven en Gallifrey weer terug was in de main universe .Dat is ook de reden waarom de Papal Mainframe als eerste aankwam en een schild rondom de planeet zette zodat geen enkele schip makkelijk kon landen.

De Dokter kon zijn eigen toekomst niet meer veranderen(dat wilde Tasha Lem ook),omdat hij geen energie had voor regeneratie(3 eeuwen vechten!! en Trenzalore+Gallifrey beschermen) en dus letterlijk dood zou zijn(zoals gemeld in The Name of The Doctor).Bovendien hadden de Daleks hun kennis over hem hersteld,mede door Tasha Lem zelf.

Clara verklaringen tegenover de Time Lords/Ladies: "listen to me you lot...listen,help him,help him change the future,do it,do something!" en "His name is the Doctor! All the name he needs, everything you need to know about him, and if you love him, and you should, help him!",was genoeg voor de High Council(de enigen die het kunnen doen,wie is nu de Lord/Lady President dan?) om de Dokter te helpen door hem een nieuwe regeneratieve set te geven(een riante beloning van 12x,conform volgens de regels natuurlijk *cue This is Gallifrey theme* ).geen vage deus ex machina dus.

In de ogen van de elite(en waarschijnlijk iedereen op Gallifrey) is de Dokter een mad fool en onberekenbaar(ook uniek),maar wel heel cruciaal voor hun eigen voortbestaan/macht(vanwege hun eigen vastgestelde non-interference policy). Niet de eerste keer natuurlijk dat dit gebeurd,want het gaat zelfs terug naar The Three Doctors serial(toen werd heel Gallifrey gegijzeld door Omega,die vastzit in een anti-matter universe).Capaldi is Doctor #12(14e incarnatie). :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-12-2013 18:18:01 ]
pi_134725361
Wat een episode zeg! Typisch Matt (Moffat) qua humor. Fijn hoe veel dingen uit Eleven's tijd samen kwamen (Cracks, Silence), of even langskwamen (die dans). Mooi hoe 11 verouderde, uiteindelijk wel leek op Hartnell, maar toch 'jong' zijn regenerationscčne kreeg. Regenartioncycleprobleem werd goed opgelost, zonder de Timelors nu al terug te brengen, wat hopelijk nog wel gaat gebeuren. Prima afsluiter van 11, en samen met Name/Day een goede 50th. Kan niet wachten om meer te zien van Capaldi, want dat laatste stukje ging erg snel.
pi_134729262
Hoera voor Netflix *O*
Net gekeken en het is inderdaad wel verwarrend, maar dat vond ik niet storend. Mijn vriend heeft meegekeken(heeft pas 2 afleveringen gezien) en vond het ook wel leuk :)
pi_134730377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Lap
Sorry hoor, maar je kan het ook te serieus nemen :{

Ik vond het gewoon niks, klaar. Ik heb alle antwoorden wel meegekregen, ik ben niet achterlijk, maar ik vond het allemaal wat 'te makkelijk' allemaal, laat ik het dan zo zeggen.

Maar goed, ik heb al gemerkt dat ik hier in de zware minderheid ben wat op zich prima is natuurlijk. Hebben er heel veel mensen wel van genoten en das alleen maar mooi :)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Designer donderdag 26 december 2013 @ 23:32:09 #11
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134731210
Ik heb een handgemaakt kerstcadeautje ontvangen van een vriendin _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft serieus weken zitten breien _O_
🐙
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:33:10 #12
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_134733342
Gebeurde erg veel in deze aflevering, maar uiteindelijk wel mooi bij elkaar gebracht allemaal.

Ik begrijp nog niet waarom er enerzijds door de doctor gezegd wordt dat alle vijanden niet aan durven te vallen uit angst dat de Doctor dan zijn naam vertelt, maar je vervogens wel continu ziet dat iedereen het probeert. Leek niet bepaald op de impasse waar the doctor het over had.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_134733413
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een handgemaakt kerstcadeautje ontvangen van een vriendin _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft serieus weken zitten breien _O_
Gaaaaaaaaaaaf. :o
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_134733851
Kheb nu ongeveer alle dr who afleveringen gezien op netflix en zie nu tochwood op de Amerikaanse versie. Is dit wat?
  Designer vrijdag 27 december 2013 @ 01:05:42 #15
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134734098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Vinture het volgende:
Kheb nu ongeveer alle dr who afleveringen gezien op netflix en zie nu tochwood op de Amerikaanse versie. Is dit wat?
Torchwood is tof. Standalone serie met cpt Jack Harkness.
🐙
pi_134736093
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-25518352
http://www.reddit.com/r/d(...)ial_the_time_of_the/(bijna 4000 reacties!!)

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je kan het ook te serieus nemen :{

Ik vond het gewoon niks, klaar. Ik heb alle antwoorden wel meegekregen, ik ben niet achterlijk, maar ik vond het allemaal wat 'te makkelijk' allemaal, laat ik het dan zo zeggen.

Maar goed, ik heb al gemerkt dat ik hier in de zware minderheid ben wat op zich prima is natuurlijk. Hebben er heel veel mensen wel van genoten en das alleen maar mooi :)
Ik te serieus nemen?Het is simpelweg opletten en bekend zijn met de lore(o.a tv,audios en novels),dat doet Moffat ook als schrijver.Heel wat mensen hebben te hoge verwachtingen(Hollywood style),dat is goed te merken aan de reacties. _O-

Maar kijk dan de serie niet( je bent niet de enige),als constant alles makkelijk uitgelegd moet worden alsof je 5 bent. Want volgens jou(en voornamelijk non-fans) redenaties moet de serie maar gecanceld worden omdat het te idioot/onbegrijpelijk/troep etc is voor iedereen(en een "children show"). 8)7 :')

I rest my case :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 27-12-2013 07:44:55 ]
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:02:22 #17
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134736737
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je kan het ook te serieus nemen :{

Ik vond het gewoon niks, klaar. Ik heb alle antwoorden wel meegekregen, ik ben niet achterlijk, maar ik vond het allemaal wat 'te makkelijk' allemaal, laat ik het dan zo zeggen.

Maar goed, ik heb al gemerkt dat ik hier in de zware minderheid ben wat op zich prima is natuurlijk. Hebben er heel veel mensen wel van genoten en das alleen maar mooi :)
Ik vond het eigenlijk wel knap, hoe alle verhaallijnen toch nog afgesloten werden. Ik had mij er al bij neergelegd dat we nooit zouden weten wie precies om welke reden de TARDIS opgeblazen had.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_134736750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je kan het ook te serieus nemen :{

Ik vond het gewoon niks, klaar. Ik heb alle antwoorden wel meegekregen, ik ben niet achterlijk, maar ik vond het allemaal wat 'te makkelijk' allemaal, laat ik het dan zo zeggen.

Maar goed, ik heb al gemerkt dat ik hier in de zware minderheid ben wat op zich prima is natuurlijk. Hebben er heel veel mensen wel van genoten en das alleen maar mooi :)
Check de hoeveelheid smilies die ie altijd post, met de serieusheid valt het wel mee.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 27 december 2013 @ 08:14:12 #19
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134736790
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_134737035
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 08:02 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel knap, hoe alle verhaallijnen toch nog afgesloten werden. Ik had mij er al bij neergelegd dat we nooit zouden weten wie precies om welke reden de TARDIS opgeblazen had.
Dat was toch al bekend in serie 5??

quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 08:05 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Check de hoeveelheid smilies die ie altijd post, met de serieusheid valt het wel mee.
Altijd?

http://tvtropes.org/pmwik(...)outShowsYouDontWatch
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 december 2013 @ 09:19:20 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_134737315
Gisteravond gekeken, en genoten. Beetje snel soms, maar an sich heeft Blue Panter Ninja een punt, alles heeft een precedent in de serie, het is Deus Ex Machina, maar wel Doctor Who Deus Ex Machina.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_134737401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Clara verklaringen tegenover de Time Lords/Ladies: "listen to me you lot...listen,help him,help him change the future,do it,do something!" en "His name is the Doctor! All the name he needs, everything you need to know about him, and if you love him, and you should, help him!",was genoeg voor de High Council(de enigen die het kunnen doen,wie is nu de Lord/Lady President dan?) om de Dokter te helpen door hem een nieuwe regeneratieve set te geven(een riante beloning van 12x,conform volgens de regels natuurlijk *cue This is Gallifrey theme* ).geen vage deus ex machina dus.
Al zou je dan toch mogen verwachten dat ze stapjes nemen om terug te keren ;)
Al kan ik mij voorstellen dat je je planeet niet midden in een Dalek oorlogsvloot laat verschijnen.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_134737432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteravond gekeken, en genoten. Beetje snel soms, maar an sich heeft Blue Panter Ninja een punt, alles heeft een precedent in de serie, het is Deus Ex Machina, maar wel Doctor Who Deus Ex Machina.
Ik zou het niet eens echt en Deus Ex Machina willen noemen. Alles volgt logisch uit eerdere gebeurtenissen of verklaringen uit de serie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_134737717
quote:
Gast, doe eens niet zo. Doctor Who is bij uitstek een show met een divers publiek.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 09:56:21 #25
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134737806
De grote vraag is hoe lang Clara nog in de serie blijft, er werd al verdacht veel gehint dat ze werd achter gelaten.
pi_134737892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:56 schreef brooklyndodger het volgende:
De grote vraag is hoe lang Clara nog in de serie blijft, er werd al verdacht veel gehint dat ze werd achter gelaten.
Ik hoop nog iets langer. Eindelijk weer een companion die een leven buiten de Doctor om heeft.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:11:33 #27
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134738033
Ik weet het niet met Clara, ze proberen er nogal een zelfstandige compian van te maken maar al dat 'ik wil bij de doctor blijven' gedoe werd ik een beetje moe van. Ik ben zeker weer voor een mannelijke compain.

Of iemand die meer de kant van Peri Brown(vij en zes doctor) in gaat, zelfstandig maar ook genoeg eigen om niet saai te worden en geweldige wisselwerking met de doctor
pi_134738066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteravond gekeken, en genoten. Beetje snel soms, maar an sich heeft Blue Panter Ninja een punt, alles heeft een precedent in de serie, het is Deus Ex Machina, maar wel Doctor Who Deus Ex Machina.
Dank je.

Het is al lang bekend dat de Time Lords/Ladies(vooral dankzij Omega) tijd en ruimte op een gigantische manier kunnen manipuleren en beheren(letterlijk hun bitches!!).Makkelijk reizen naar andere parallelle en alternatieve universum is weer mogelijk,als Gallifrey weer volledig terug(veilige manier).

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:27 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Al zou je dan toch mogen verwachten dat ze stapjes nemen om terug te keren ;)
Al kan ik mij voorstellen dat je je planeet niet midden in een Dalek oorlogsvloot laat verschijnen.
Je weet hoe Daleks zijn!Extreem xenofobisch,krankzinnig en vinden zichzelf te superieur(erger dan de Time Lords/Ladies inclusief fucking Rassilon zelf),ze zijn bijna niet te stoppen door hun flinke doorzettingsvermogen.Wat voor rare drugs had Davros gebruikt?Heeft Gallifrey eigenlijk wel een nieuwe schild ontworpen na de LGTW voor defensie?

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou het niet eens echt en Deus Ex Machina willen noemen. Alles volgt logisch uit eerdere gebeurtenissen of verklaringen uit de serie.
Goh,heel wat fans houden details wel goed in de gaten! En Moffat heeft zelf gezegd dat hij de regels,die vast gesteld zijn door andere schrijvers (pre-2005 serie) niet kan breken.

Nooit geweten dat Sci-Fi genre regels en wetten heeft,die niet makkelijk gebroken kunnen worden.

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Gast, doe eens niet zo. Doctor Who is bij uitstek een show met een divers publiek.
Tuurlijk weet ik dat,ben niet achterlijk. Er zijn fans/non-fans met achterlijke redenaties(nooit tevreden,te hoge verwachtingen,teveel plot holes die zogenaamd niet opgelost zijn,alles afzeiken etc),waarbij ik denk waarom ze überhaupt nog naar de show kijken(of de hele franchise).

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:56 schreef brooklyndodger het volgende:
De grote vraag is hoe lang Clara nog in de serie blijft, er werd al verdacht veel gehint dat ze werd achter gelaten.
Lang genoeg,JLC heeft pas een halve seizoen afgerond als Clara.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:14:35 #29
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134738085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Lang genoeg,JLC heeft pas een halve seizoen afgerond als Clara.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er compians mid season of na een heel korte tijd eruit vliegen, oude who was daar helemaal goed in.
pi_134738140
Een companion zoals Jamie zou wel weer gaaf zijn. :Y
pi_134738156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik dat,ben niet achterlijk. Er zijn fans/non-fans met achterlijke redenaties(nooit tevreden,te hoge verwachtingen,teveel plot holes die zogenaamd niet opgelost zijn,alles afzeiken etc),waarbij ik denk waarom ze überhaupt nog naar de show kijken(of de hele franchise).

:|W


Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134738221
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:14 schreef brooklyndodger het volgende:

[..]

Het zal niet de eerste keer zijn dat er compians mid season of na een heel korte tijd eruit vliegen, oude who was daar helemaal goed in.
Die hadden wel seizoenen van 26/28 aflevering(30 minuten speeltijd).

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

:|W
Wat is het nou eigenlijk?

Ik laat die dingen snel met rust,aangezien ik weet dat je persoonlijk wordt afgezeikt.
pi_134738237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Die hadden wel seizoenen van 26/28 aflevering(30 minuten speeltijd).

[..]

Wat is het nou eigenlijk?

Ik laat die dingen snel met rust,aangezien ik weet dat je persoonlijk wordt afgezeikt.
Wat is wat?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134738280
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat is wat?
Laat maar
pi_134738284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Goh,heel wat fans houden details wel goed in de gaten! En Moffat heeft zelf gezegd dat hij de regels,die vast gesteld zijn door andere schrijvers (pre-2005 serie) niet kan breken.

Nooit geweten dat Sci-Fi genre regels en wetten heeft,die niet makkelijk gebroken kunnen worden.

Elke schrijver van Doctor Who breekt regels van voorgangers. De meesten breken regels van zichzelf. Soms binnen een aflevering. Dat hoort bij Doctor Who. Timey wimey wibbly wobbly.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134738330
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Elke schrijver van Doctor Who breekt regels van voorgangers. De meesten breken regels van zichzelf. Soms binnen een aflevering. Dat hoort bij Doctor Who. Timey wimey wibbly wobbly.
joh
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:30:45 #37
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134738429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:11 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik weet het niet met Clara, ze proberen er nogal een zelfstandige compian van te maken maar al dat 'ik wil bij de doctor blijven' gedoe werd ik een beetje moe van. Ik ben zeker weer voor een mannelijke compain.

Of iemand die meer de kant van Peri Brown(vij en zes doctor) in gaat, zelfstandig maar ook genoeg eigen om niet saai te worden en geweldige wisselwerking met de doctor
Clara tegen "Capaldi": "Jij bent lelijk, doei"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_134738512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

joh
Goede reactie deze.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:39:59 #39
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134738635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
r compians mid season of na een heel korte tijd eruit vliegen, oude who was daar helemaal goed in.
Die hadden wel seizoenen van 26/28 aflevering(30 minuten speeltijd).

Daar heb ongelijk, de colin baker series waren beide afleveringen van 45 minuten. ~O> . Get your facts right buddy als je toch daarop ramt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Clara tegen "Capaldi": "Jij bent lelijk, doei"
Hoor ik hier Matt Smith gefanboy *O*.
pi_134738718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:11 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik weet het niet met Clara, ze proberen er nogal een zelfstandige compian van te maken maar al dat 'ik wil bij de doctor blijven' gedoe werd ik een beetje moe van. Ik ben zeker weer voor een mannelijke compain.

Of iemand die meer de kant van Peri Brown(vij en zes doctor) in gaat, zelfstandig maar ook genoeg eigen om niet saai te worden en geweldige wisselwerking met de doctor
Heb je wel gezien hoe Nicola Bryant anno 2013 eruitziet?leuke MILF!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Clara tegen "Capaldi": "Jij bent lelijk, doei"
Heb je die afbeeldingen gezien met negatieve Tweets en FB reacties,toen Capaldi werd aangekondigd??Ik kan het nergens vinden.

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:33 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Goede reactie deze.
oh gut

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:39 schreef brooklyndodger het volgende:

[..]

Daar heb ongelijk, de colin baker series waren beide afleveringen van 45 minuten. ~O> . Get your facts right buddy als je toch daarop ramt.
Dat weet ik wel,heb een paar gezien.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:52:45 #41
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134738910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:39 schreef brooklyndodger het volgende:
Hoor ik hier Matt Smith gefanboy *O*.
Nee man ben je gek. Ik vind het allang goed DAT er een sci-fi serie is die niet vroegtijdig gestopt wordt zoals in de VS gebruikelijk is. Maakt mij geen bal uit wie die lead-role speelt.

Het enige wat ik wil verbeterd zien is het aantal episodes per jaar. Eens per maand een episode e niet 6 in een jaar :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:17:51 #42
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134739483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee man ben je gek. Ik vind het allang goed DAT er een sci-fi serie is die niet vroegtijdig gestopt wordt zoals in de VS gebruikelijk is. Maakt mij geen bal uit wie die lead-role speelt.

Het enige wat ik wil verbeterd zien is het aantal episodes per jaar. Eens per maand een episode e niet 6 in een jaar :(
Hah gelukkig, ja ik ben ook blij dat het zo nog even door gaat. Hopelijk word het weer allemaal wat minder quirky.

Trouwens Peter Capaldi is de eerste oscar winnende(voor korte film) Doctor ooit, of zover ik weet wie iets met de serie te maken had/heeft. Als regisseur dan, geweldig stukje parodie/ode aan Kafka en A Chrismast Carol:
pi_134739593
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Elke schrijver van Doctor Who breekt regels van voorgangers. De meesten breken regels van zichzelf. Soms binnen een aflevering. Dat hoort bij Doctor Who. Timey wimey wibbly wobbly.
Regels breken hoort er wel een beetje bij, al krijg ik soms wel het gevoel wanneer een schrijver zich in een hoek geschreven heeft hij zich er uit lult dmv het hele Timey wimey wibbly wobbly, lekker makkelijk. Het is een goed uitgangspunt voor luie scripts.
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:23:05 #44
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_134739608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-25518352
http://www.reddit.com/r/d(...)ial_the_time_of_the/(bijna 4000 reacties!!)

[..]

Maar kijk dan de serie niet( je bent niet de enige),als constant alles makkelijk uitgelegd moet worden alsof je 5 bent. Want volgens jou(en voornamelijk non-fans) redenaties moet de serie maar gecanceld worden omdat het te idioot/onbegrijpelijk/troep etc is voor iedereen(en een "children show"). 8)7 :')

I rest my case :+
Inhoudelijk ben ik wel klaar met de discussie, Ik vond deze episode gewoon minder, jij vond hem wel ubertof. Even goede vrienden klaar.

Maar dat je vervolgens doorzanikt over hoe dom ik ben, dat ik vind dat de show maar gecanceld moet worden (vraag me af hoe je daarbij komt?) en dat je suggereert dat ik de show uberhaupt maar niks vind, dat slaat gewoon nergens op :')

Al zal je daar zelf ook wel weer anders over denken. Tjeez, ik zal nog eens melden dat ik een aflevering niet helemaal ubermegatastisch vond :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_134739629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:22 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Regels breken hoort er wel een beetje bij, al krijg ik soms wel het gevoel wanneer een schrijver zich in een hoek geschreven heeft hij zich er uit lult dmv het hele Timey wimey wibbly wobbly, lekker makkelijk. Het is een goed uitgangspunt voor luie scripts.
Of andersom bekeken, het is wel erg vermakelijk als een schrijver wel een verhaal kan schrijven zonder iets te verbloemen met "Timey Wimey" of "It's complicated". :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134739648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Inhoudelijk ben ik wel klaar met de discussie, Ik vond deze episode gewoon minder, jij vond hem wel ubertof. Even goede vrienden klaar.

Maar dat je vervolgens doorzanikt over hoe dom ik ben, dat ik vind dat de show maar gecanceld moet worden (vraag me af hoe je daarbij komt?) en dat je suggereert dat ik de show uberhaupt maar niks vind, dat slaat gewoon nergens op :')

Al zal je daar zelf ook wel weer anders over denken. Tjeez, ik zal nog eens melden dat ik een aflevering niet helemaal ubermegatastisch vond :D
ik suggereert niks
pi_134739719
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Of andersom bekeken, het is wel erg vermakelijk als een schrijver wel een verhaal kan schrijven zonder iets te verbloemen met "Timey Wimey" of "It's complicated". :P
Als een complexe situatie écht uitgelegd kan worden (dusdanig dat het ook duidelijk is voor het publiek) vind ik dat vaak blijk van een goede schrijver. Hoe erg ik bijvoorbeeld ook genoten heb van de hele Matt Smith-era, Moffatt heeft toch een heel complex verhaal opgesteld met de nadruk op complexiteit. Zelfs nu met the Time of the Doctor heb ik wat moeite met de duidelijke verhaallijn en alle details. Ik heb er echt met plezier naar gekeken, maar had vaak wel het gevoel dat Moffatt fappend achter zijn computer met een houding van 'kijk mij eens complexe en coole situaties creeëren'
pi_134739785
Matt Smith AMA

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:28 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Als een complexe situatie écht uitgelegd kan worden (dusdanig dat het ook duidelijk is voor het publiek) vind ik dat vaak blijk van een goede schrijver. Hoe erg ik bijvoorbeeld ook genoten heb van de hele Matt Smith-era, Moffatt heeft toch een heel complex verhaal opgesteld met de nadruk op complexiteit. Zelfs nu met the Time of the Doctor heb ik wat moeite met de duidelijke verhaallijn en alle details. Ik heb er echt met plezier naar gekeken, maar had vaak wel het gevoel dat Moffatt fappend achter zijn computer met een houding van 'kijk mij eens complexe en coole situaties creeëren'
Moffat schrijf die verhalen maanden van te voren natuurlijk(The Day of the Doctor was vorige jaar November al klaar)
pi_134739796
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:28 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Als een complexe situatie écht uitgelegd kan worden (dusdanig dat het ook duidelijk is voor het publiek) vind ik dat vaak blijk van een goede schrijver. Hoe erg ik bijvoorbeeld ook genoten heb van de hele Matt Smith-era, Moffatt heeft toch een heel complex verhaal opgesteld met de nadruk op complexiteit. Zelfs nu met the Time of the Doctor heb ik wat moeite met de duidelijke verhaallijn en alle details. Ik heb er echt met plezier naar gekeken, maar had vaak wel het gevoel dat Moffatt fappend achter zijn computer met een houding van 'kijk mij eens complexe en coole situaties creeëren'
Het duurde wel iets te lang voordat de pay-off kwam inderdaad. Zo lang, dat ik al enigszins teleurgesteld begon te worden en er niet meer vanuit ging dat sommige vragen nog beantwoord gingen worden. Zoals het hele gedoe met het opblazen van de TARDIS. Ondanks dat ik nu wel tevreden ben met de manier waarop dit opgelost is, zie ik liever dat het wat sneller opgelost wordt. Of dat de serie op zo'n manier geschreven wordt, dat je het idee hebt dat het nog opgelost gaat worden. Door het nog af en toe eens te noemen bijvoorbeeld.

Een extra halfuurtje had ik ook niet erg gevonden trouwens. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134739856
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Matt Smith AMA

[..]

Moffat schrijf die verhalen maanden van te voren natuurlijk(The Day of the Doctor was vorige jaar November al klaar)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134739873
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het duurde wel iets te lang voordat de pay-off kwam inderdaad. Zo lang, dat ik al enigszins teleurgesteld begon te worden en er niet meer vanuit ging dat sommige vragen nog beantwoord gingen worden. Zoals het hele gedoe met het opblazen van de TARDIS. Ondanks dat ik nu wel tevreden ben met de manier waarop dit opgelost is, zie ik liever dat het wat sneller opgelost wordt. Of dat de serie op zo'n manier geschreven wordt, dat je het idee hebt dat het nog opgelost gaat worden. Door het nog af en toe eens te noemen bijvoorbeeld.

Een extra halfuurtje had ik ook niet erg gevonden trouwens. :P
Dit, maar ook had ik vaak het gevoel dat het vaak extra complex en lastig werd gemaakt OM het complex zijn. Het leuke aan Moffatt verhalen in de RTD-era was dat het verwarrende afleveringen waren waarin alles in elkaar viel aan het einde van de aflevering. Nu hij showrunner is doet hij het met losse afleveringen, hele seizoenen, en blijkbaar zelfs de volledige running van één Doctor.
pi_134740039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Dit, maar ook had ik vaak het gevoel dat het vaak extra complex en lastig werd gemaakt OM het complex zijn. Het leuke aan Moffatt verhalen in de RTD-era was dat het verwarrende afleveringen waren waarin alles in elkaar viel aan het einde van de aflevering. Nu hij showrunner is doet hij het met losse afleveringen, hele seizoenen, en blijkbaar zelfs de volledige running van één Doctor.
Z'n verhalen onder RTD vond ik ook echt fantastisch. :Y Weeping Angels en Vashta Nerada. _O_

Niet dat ik per se RTD terug wil, maar misschien is het wel goed dat Moffat af en toe wat beperkingen krijgt opgelegd. En iemand die hem helpt met het schrijven van vrouwelijke personages zou ook wel fijn zijn. Zowel bij Who als bij Sherlock. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134740081
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Z'n verhalen onder RTD vond ik ook echt fantastisch. :Y Weeping Angels en Vashta Nerada. _O_

Niet dat ik per se RTD terug wil, maar misschien is het wel goed dat Moffat af en toe wat beperkingen krijgt opgelegd. En iemand die hem helpt met het schrijven van vrouwelijke personages zou ook wel fijn zijn. Zowel bij Who als bij Sherlock. :P
Are you my mommy?
pi_134740115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Are you my mommy?
Die ook nog natuurlijk! Dat zijn echt wel drie van de betere NuWho verhalen. :Y

Ik hoop dat Moffat, enige tijd nadat hij als showrunner is gestopt, nog eens een keer een verhaaltje schrijft voor de show.

Edit: Girl in the fireplace ook! Ook een prachtige Who verhaal. :Y

Ik zit nu even naar het lijstje met zijn afleveringen te kijken. Ik heb toch ook een beetje het idee dat zijn losse afleveringen minder apart zijn geworden. Alsof hij z'n creativiteit volledig aan season arcs spendeert. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134740771
http://tardis.wikia.com/wiki/The_General
The General was played by Ken Bones, who also provided the Time Lord "Voice" asking The Question, "Doctor who?", in TV: The Time of the Doctor. Although not explicitly confirmed, it can be inferred that the voice asking the Question was that of the General.


quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:34 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lol
  Admin vrijdag 27 december 2013 @ 12:43:20 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134741827
Ik zou zo graag vervanging voor Moffat zien. Het is klaar zo, laat hem het stokje overdragen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 27 december 2013 @ 12:43:34 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134741837
Vloeken in de kerk zeker? :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134741961
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef yvonne het volgende:
Vloeken in de kerk zeker? :{
:Y
Alhoewel Moffat van mij wel een stapje terug mag doen zodat een andere schrijver de kans krijgt.
pi_134742009
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef yvonne het volgende:
Vloeken in de kerk zeker? :{
Nee, ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Al heb ik waarschijnlijk meer waardering voor Moffat dan jij. :Y

Ik geloof dat het redelijk zeker is dat hij nog een Capaldiseizoen doet en er daarna een nieuwe komt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134742030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:48 schreef Syntos het volgende:

[..]

:Y
Alhoewel Moffat van mij wel een stapje terug mag doen zodat een andere schrijver de kans krijgt.
Ik weet niet of het verstandig is om direct nadat je als showrunner stopt, onder een andere showrunner wat losse afleveringen te schrijven.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin vrijdag 27 december 2013 @ 12:57:23 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134742212
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nee, ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Al heb ik waarschijnlijk meer waardering voor Moffat dan jij. :Y

Ik geloof dat het redelijk zeker is dat hij nog een Capaldiseizoen doet en er daarna een nieuwe komt.
Hoezo :?
Ik waardeer Moffat wel degelijk, maar weereens een ander, kijken waar die mee komt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134742309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoezo :?
Ik waardeer Moffat wel degelijk, maar weereens een ander, kijken waar die mee komt.
Ik had het idee dat jij niet zo van Moffat's seizoenen was. Maar goed dat ik het woordje waarschijnlijk er nog tussen gezet heb dan. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:01:19 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134742323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:52 schreef Vinture het volgende:
Kheb nu ongeveer alle dr who afleveringen gezien op netflix en zie nu tochwood op de Amerikaanse versie. Is dit wat?
Erg leuk, alleen na seizoen twee gaat het snel bergafwaarts imho.
pi_134742373
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik weet niet of het verstandig is om direct nadat je als showrunner stopt, onder een andere showrunner wat losse afleveringen te schrijven.
Ik bedoel niet dat hij nu meteen als showrunner kapt. ;) Geen idee hoe ik dit verder uit moet leggen. :')
Persoonlijk mag het nu wel wat minder complex, en wat meer losse two-parters zoals met de Siluarians. Beetje Classic Who stijl van serials, waar andere schrijvers op los kunnen gaan zonder Moffat's complexiteit. :)
pi_134742431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat hij nu meteen als showrunner kapt. ;) Geen idee hoe ik dit verder uit moet leggen. :')
Persoonlijk mag het nu wel wat minder complex, en wat meer losse two-parters zoals met de Siluarians. Beetje Classic Who stijl van serials :)
Ik denk dat we dat nu ook gaan krijgen. Moffat heeft nu alleen nog maar Gallifrey Falls No More over als lopende verhaallijn. De rest heeft hij allemaal afgerond. Ik denk niet dat hij nog zo lang als showrunner blijft werken dat het nog zin heeft om weer allemaal complex geneuzel op te zetten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134742451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Erg leuk, alleen na seizoen twee gaat het snel bergafwaarts imho.
Je vindt seizoen 1 beter dan Children of Earth? :? Dat is een mening die ik niet vaak lees. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin vrijdag 27 december 2013 @ 13:28:46 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134743215
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik had het idee dat jij niet zo van Moffat's seizoenen was. Maar goed dat ik het woordje waarschijnlijk er nog tussen gezet heb dan. :P
Nee hoor :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134743502
Met alweer een verwijzing naar de Master hoop ik eigenlijk wel dat deze volgend seizoen terug komt. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:49:46 #69
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134743982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef yvonne het volgende:
Ik zou zo graag vervanging voor Moffat zien. Het is klaar zo, laat hem het stokje overdragen.
^O^ , zo hoor het graag. Hij heeft een prima run gehad maar nu is het wel genoeg.

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Met alweer een verwijzing naar de Master hoop ik eigenlijk wel dat deze volgend seizoen terug komt. :D
Dat zal geweldig zijn want dat betekend meer (goed uitgewerkte) lange verhalen *O* *O*
pi_134744420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef brooklyndodger het volgende:

[..]

^O^ , zo hoor het graag. Hij heeft een prima run gehad maar nu is het wel genoeg.

[..]

Dat zal geweldig zijn want dat betekend meer (goed uitgewerkte) lange verhalen *O* *O*
En als ze daar dan ook nog eens Charles Dance voor regelen, ben ik helemaal blij. :P

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:10 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134746070
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:45:51 #72
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134746230
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je vindt seizoen 1 beter dan Children of Earth? :? Dat is een mening die ik niet vaak lees. :P
Ja, eerste twee afleveringen was voornamelijk wennen aan de karakters maar daarna konden ze los.
CoE was zóóó langdradig, dat plot had makkelijk in een two-parter gekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134746406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ja, eerste twee afleveringen was voornamelijk wennen aan de karakters maar daarna konden ze los.
CoE was zóóó langdradig, dat plot had makkelijk in een two-parter gekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je de enige persoon bent, voor zover ik weet, die deze mening heeft. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:51:40 #74
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134746463
Ik heb liever gewoon een ruimte-tijd event per aflevering en een seizoensarc die het allemaal een beetje allemaal aan elkaar breit :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:13:39 #75
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_134747212
Net voor de 2e keer gekeken. zeker geen overbodige luxe. Met de kennis van de eerste keer was het ook makkelijker om alles alle verwijzingen en de uitleg van de afgelopen jaren goed te volgen.

Ook bij de tweede keer kijken vind ik het de uitleg over de standoff tegenstrijdig met wat er in de aflevering zelf gebeurt.
Well, it's a standoff.
They can't attack in case
I unleash the Time Lords.
And I can't run away,
because they'll burn this planet
to stop the Time Lords.

Die boodschap strookt niet met wat ik in de aflevering zie, aangezien iedereen continu probeert om door het Force Field te komen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_134748698
yfw 11e Doctor is ouder dan Tasha Lem en River Song,echter Matt Smith(inmiddels 31 jaar en bijna 3 maanden oud) in real-life is jonger dan beide actrices(19/20 en 23 jaar ouder dan hem!) maar heeft beide geflirt en gezoend.Orla Brady is ~3/4 jaar ouder dan Alex Kingston(Brady is even oud als Paul McGann!!)

11e Doctor werd dan ook Benjamin genoemd door River,in feite zei Kingston dat ze Matt's moeder kon zijn. _O-

Mooooffaaat!!!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 27-12-2013 16:07:37 ]
pi_134751365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef yvonne het volgende:
Ik zou zo graag vervanging voor Moffat zien. Het is klaar zo, laat hem het stokje overdragen.
Ik ook. Ik bedacht me tijdens de Christmas Special dat ik RTD zowaar mis. Bij Moffat draait alles de (pak 'm beet) laatste twee seizoenen om the Doctor zelf. Zijn naam, zijn dood, zijn regenerations... Ik mis goede, meer op zichzelf staande afleveringen met het betere tijdreizen, zoals The Unquiet Dead, The Shakespeare Code of The Fires of Pompeii. Gewoon een lekker avontuur, niet al dat introspectieve geneuzel.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:27:12 #78
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134752337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 08:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dat was toch al bekend in serie 5??

[..]

Altijd?

http://tvtropes.org/pmwik(...)outShowsYouDontWatch
Nee, daar was helemaal niks concreets over bekend. Je hebt toch wel gekeken? ;)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:57:56 #79
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134753483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Net voor de 2e keer gekeken. zeker geen overbodige luxe. Met de kennis van de eerste keer was het ook makkelijker om alles alle verwijzingen en de uitleg van de afgelopen jaren goed te volgen.

Ook bij de tweede keer kijken vind ik het de uitleg over de standoff tegenstrijdig met wat er in de aflevering zelf gebeurt.
Well, it's a standoff.
They can't attack in case
I unleash the Time Lords.
And I can't run away,
because they'll burn this planet
to stop the Time Lords.

Die boodschap strookt niet met wat ik in de aflevering zie, aangezien iedereen continu probeert om door het Force Field te komen.
Ik denk dat je het meer moet zien dat als ze een volledige invasie zouden sturen om de planeet kapot te maken, en de planeet de enige kans is om Gallifrey naar het universum te halen, de Doctor dan net zo goed meteen Gallyfrey kan laten komen zodat die in ieder geval in de nieuwe Time War nog een kans hebben. Maar niemand zit te wachten op een Time War. Dus kiezen ze ervoor om steeds een sluipmoordenaar te sturen. De Doctor hoeft dan niet meteen het laaste redmiddel, Gallifrey laten komen, te gebruiken en de aanvallers hebben kans dat ze de Doctor doodmaken en daarna de planeet kunnen kapot maken.

Wat dat betreft denk ik dat ze van deze aflevering beter een 2 parter hadden kunnen maken, hadden ze net wat meer tijd kunnen besteden aan alle verhaallijnen die moesten worden opgelost.
pi_134754667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Net voor de 2e keer gekeken. zeker geen overbodige luxe. Met de kennis van de eerste keer was het ook makkelijker om alles alle verwijzingen en de uitleg van de afgelopen jaren goed te volgen.

Ook bij de tweede keer kijken vind ik het de uitleg over de standoff tegenstrijdig met wat er in de aflevering zelf gebeurt.
Well, it's a standoff.
They can't attack in case
I unleash the Time Lords.
And I can't run away,
because they'll burn this planet
to stop the Time Lords.

Die boodschap strookt niet met wat ik in de aflevering zie, aangezien iedereen continu probeert om door het Force Field te komen.
Simpel gezegd: Dokter zegt zijn echte naam>Gallifrey en co weten dat ze in de juiste universum zijn en komen binnen op een "veilige manier">Trenzalore wordt onmiddellijk aangevallen> Last Great Time War barst weer los>waarbij dus de Dokter sterft(geen nieuwe regeneratie set,aka The Name of the Doctor tijdlijn).

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, daar was helemaal niks concreets over bekend. Je hebt toch wel gekeken? ;)
Tuurlijk wel :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:57 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ik denk dat je het meer moet zien dat als ze een volledige invasie zouden sturen om de planeet kapot te maken, en de planeet de enige kans is om Gallifrey naar het universum te halen, de Doctor dan net zo goed meteen Gallyfrey kan laten komen zodat die in ieder geval in de nieuwe Time War nog een kans hebben. Maar niemand zit te wachten op een Time War. Dus kiezen ze ervoor om steeds een sluipmoordenaar te sturen. De Doctor hoeft dan niet meteen het laaste redmiddel, Gallifrey laten komen, te gebruiken en de aanvallers hebben kans dat ze de Doctor doodmaken en daarna de planeet kunnen kapot maken.

Wat dat betreft denk ik dat ze van deze aflevering beter een 2 parter hadden kunnen maken, hadden ze net wat meer tijd kunnen besteden aan alle verhaallijnen die moesten worden opgelost.
Niet alleen de Last Great Time War barst weer los,maar ook de horrors (zoals Nightmare Child,Horde of Travesties e.d)hebben vrij spel in de reguliere universum(er is immers geen time-lock aanwezig).


Zoeken naar Gallifrey gaat nogal lastig worden voor 12e Doctor.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:53:57 #81
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134755753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Simpel gezegd: Dokter zegt zijn echte naam>Gallifrey en co weten dat ze in de juiste universum zijn en komen binnen op een "veilige manier">Trenzalore wordt onmiddellijk aangevallen> Last Great Time War barst weer los>waarbij dus de Dokter sterft(geen nieuwe regeneratie set,aka The Name of the Doctor tijdlijn).

[..]

Tuurlijk wel :+

[..]

Niet alleen de Last Great Time War barst weer los,maar ook de horrors (zoals Nightmare Child,Horde of Travesties e.d)hebben vrij spel in de reguliere universum(er is immers geen time-lock aanwezig).

Zoeken naar Gallifrey gaat nogal lastig worden voor 12e Doctor.
Het enige wat je erover wist, is dat er iemand in de TARDIS was die "Silence will fall" zei. Dat zegt niet zo heel veel. We wisten niet dat de TARDIS werd opgeblazen om te voorkomen dat de Doctor naar Trenzalore zou gaan.

Het is trouwens ook niet bekend of de Nightmare Child en dat soort zaken per se meekomen. Dat was alleen waar de Doctor bang voor was toen Rassilon een poging waagde, maar Rassilon houdt sowieso aanzienlijk minder rekening met collateral damage. Net als we niet weten wat de timelock precies inhoudt en hoe verre alles dat getimelockt is overeen komt met het pocket universum.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_134756052
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een handgemaakt kerstcadeautje ontvangen van een vriendin _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft serieus weken zitten breien _O_
_O_ Ik heb serieus nog een zooi bollen wol in precies de juiste kleur blauw liggen om ooit een tardis deken te gaan haken, nu nog een begrijpbaar en gratis :P patroon vinden. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134756682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:00 schreef trovey het volgende:

[..]

_O_ Ik heb serieus nog een zooi bollen wol in precies de juiste kleur blauw liggen om ooit een tardis deken te gaan haken, nu nog een begrijpbaar en gratis :P patroon vinden. :')
Je kan ook quilten ;) ?
http://www.quiltsofafeath(...)-quilt-finished.html
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_134756741
quote:
Ik ben een drama op het gebied van naald en draad. :'( :') Kom niet verder een een zoompje inzetten en een knoop aannaaien. :P Zou willen dat ik zoiets kon. :9~
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134756878
Ik heb nog ergens op mn pc een pdf-je van een jaren '80 Dr Who knutselboek :') Ik zal even kijken of ik wat foto's daarvan kan plaatsen _O-
pi_134757598
Het boek heet "The Doctor Who Patternbook" met als ondertitel "Do-it-yourself Doctor Who- A Galactic Collection to Knit and Sew" (ja die random hoofdletters horen erbij :') ) Boek is van 1984.
Gelukkig hebben we de foto's nog :')

--------------------

De Ken-van-Barbie Who-outfits:



Tardis, een homp haar, en de Doctor:



K-9:



Een tardis-console kussen (stiekem vind ik deze heel tof :@):



Een K-9 tas! :D



:') :

  Designer vrijdag 27 december 2013 @ 19:39:28 #87
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134757877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef Elvi het volgende:
Het boek heet "The Doctor Who Patternbook" met als ondertitel "Do-it-yourself Doctor Who- A Galactic Collection to Knit and Sew" (ja die random hoofdletters horen erbij :') ) Boek is van 1984.
Gelukkig hebben we de foto's nog :')

--------------------

De Ken-van-Barbie Who-outfits:

[ afbeelding ]

Tardis, een homp haar, en de Doctor:

[ afbeelding ]

K-9:

[ afbeelding ]

Een tardis-console kussen (stiekem vind ik deze heel tof :@):

[ afbeelding ]

Een K-9 tas! :D

[ afbeelding ]

:') :

[ afbeelding ]
Haha, schitterend. _O_

Overigens zijn die hoofdletters niet random, maar gewoon de standaard manier waarop je in het engels titels van o.a. boeken schrijft :P
🐙
pi_134758599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef Elvi het volgende:
--------------------

Tardis, een homp haar, en de Doctor:

[ afbeelding ]
Dat is een yeti van The Abominable Snowmen/Web of Fear ;)
pi_134758753
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het enige wat je erover wist, is dat er iemand in de TARDIS was die "Silence will fall" zei. Dat zegt niet zo heel veel. We wisten niet dat de TARDIS werd opgeblazen om te voorkomen dat de Doctor naar Trenzalore zou gaan.

Het is trouwens ook niet bekend of de Nightmare Child en dat soort zaken per se meekomen. Dat was alleen waar de Doctor bang voor was toen Rassilon een poging waagde, maar Rassilon houdt sowieso aanzienlijk minder rekening met collateral damage. Net als we niet weten wat de timelock precies inhoudt en hoe verre alles dat getimelockt is overeen komt met het pocket universum.
Wel goed opletten wat er gezegd werd door Tennant Doctor over de Last Great Time War & time-lock zelf: Stolen Earth(gesprek met Davros),The End of Time part 2(uitleg aan Wilfred met "bubbel" analogie en The Master wanneer Rassilon en co op Aarde zijn) en in The Day of the Doctor("we shouldn't be here,this events should be time-locked" > "something let us trough").

Het heeft niks te maken met waar Gallifrey verborgen is op dit moment("frozen,in a single moment of time"),want time-lock is nog steeds waarschijnlijk actief(juist bedoeld om paradoxen en veranderingen te voorkomen die funest kunnen zijn voor de rest van reguliere universum).Dalek Caan werd krankzinnig(door Davros te redden in 1ste jaar van de oorlog) en de Dokter had bedenkingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef Elvi het volgende:
Het boek heet "The Doctor Who Patternbook" met als ondertitel "Do-it-yourself Doctor Who- A Galactic Collection to Knit and Sew" (ja die random hoofdletters horen erbij :') ) Boek is van 1984.
Gelukkig hebben we de foto's nog :')

--------------------

De Ken-van-Barbie Who-outfits:

[ afbeelding ]

Tardis, een homp haar, en de Doctor:

[ afbeelding ]

K-9:

[ afbeelding ]

Een tardis-console kussen (stiekem vind ik deze heel tof :@):

[ afbeelding ]

Een K-9 tas! :D

[ afbeelding ]

:') :

[ afbeelding ]
Even kijken hoeveel het waard is.
pi_134758898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef Elvi het volgende:
Het boek heet "The Doctor Who Patternbook" met als ondertitel "Do-it-yourself Doctor Who- A Galactic Collection to Knit and Sew" (ja die random hoofdletters horen erbij :') ) Boek is van 1984.
Gelukkig hebben we de foto's nog :')

--------------------

De Ken-van-Barbie Who-outfits:

[ afbeelding ]
Barbie wordt ineens een factor 100 cooler..
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:32:49 #91
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134760313
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik ook. Ik bedacht me tijdens de Christmas Special dat ik RTD zowaar mis. Bij Moffat draait alles de (pak 'm beet) laatste twee seizoenen om the Doctor zelf. Zijn naam, zijn dood, zijn regenerations... Ik mis goede, meer op zichzelf staande afleveringen met het betere tijdreizen, zoals The Unquiet Dead, The Shakespeare Code of The Fires of Pompeii. Gewoon een lekker avontuur, niet al dat introspectieve geneuzel.
Moffat moest ook een oplossing verzinnen om de Doctor verder te laten regenereren, ziets breng je niet in 1 verhaal maar verwerk je in minstens 1 heel seizoen.
Dat de time cracks te maken hebben met Gallifrey konden we 2 jaar geleden nog niet bedenken maar 't is wel erg tof dat ze toen al in de verhaallijn zijn verwerkt.

Nu er een nieuwe Doctor is is er ook weer plek om verre reizen te maken en Capaldi is van jongs af aan Whovian (heeft zelfs op 15jarige leeftijd eens een script geschreven en ingediend bij de producers) dus dat de echte oude Doctor (pre 2005) weer terugkomt is vrij logisch.

Vanaf het begin af aan is er ook een steeds jongere Doctor gekomen, dat er nu naar Smith weer een oudere Doctor is gekomen kan ook een voorteken zijn.
pi_134761926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Moffat moest ook een oplossing verzinnen om de Doctor verder te laten regenereren, ziets breng je niet in 1 verhaal maar verwerk je in minstens 1 heel seizoen.
Dat hoefde hij helemaal niet hoor, het staat sci-fischrijvers, zeker bij een losse canon als die van Doctor Who, vrij de regels te veranderen of te negeren. Van die menselijke moeder die Eight claimde te hebben hebben we ook nooit meer iets vernomen. :P

Maar het voeren van langere verhaallijnen is niet het probleem dat ik met Moffat heb. Dat kon RTD ook prima, met oa Bad Wolf en Harry Saxon. Maar RTD verwerkte die season arcs in afleveringen die op zichzelf ook goed te kijken waren, een eigen plot buiten de season arc hadden, en díe mis ik.

Moffats 'pay-off' afleveringen vind ik vaak zowel een storend gebrek aan als een overdaad aan plot hebben. Zie bijvoorbeeld de A Good Man Goes to War twoparter; dat ging echt helemaal nergens over. Wat ging de Doctor eigenlijk doen? Wie waren al die vrienden die hem kwamen helpen? Wat stond er op het spel? Géén idee. Die hele twoparter ging alleen maar over de onthulling van Rivers afkomst, en dat had juist beter wat meer gespreid kunnen worden. Vergelijk dat bijvoorbeeld Journey's End; de season arc van Rose die the Doctor zoekt krijgt pay-off, er gebeurt een hoop groots (alle companions die terug komen, Rose & Handy, het einde van Donna) maar dat is allemaal verwerkt in een eigen stuk plot, over Davros en de Daleks die alles willen vernietigen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:18:18 #93
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134762562
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat hoefde hij helemaal niet hoor, het staat sci-fischrijvers, zeker bij een losse canon als die van Doctor Who, vrij de regels te veranderen of te negeren. Van die menselijke moeder die Eight claimde te hebben hebben we ook nooit meer iets vernomen. :P

Maar het voeren van langere verhaallijnen is niet het probleem dat ik met Moffat heb. Dat kon RTD ook prima, met oa Bad Wolf en Harry Saxon. Maar RTD verwerkte die season arcs in afleveringen die op zichzelf ook goed te kijken waren, een eigen plot buiten de season arc hadden, en díe mis ik.

Moffats 'pay-off' afleveringen vind ik vaak zowel een storend gebrek aan als een overdaad aan plot hebben. Zie bijvoorbeeld de A Good Man Goes to War twoparter; dat ging echt helemaal nergens over. Wat ging de Doctor eigenlijk doen? Wie waren al die vrienden die hem kwamen helpen? Wat stond er op het spel? Géén idee. Die hele twoparter ging alleen maar over de onthulling van Rivers afkomst, en dat had juist beter wat meer gespreid kunnen worden. Vergelijk dat bijvoorbeeld Journey's End; de season arc van Rose die the Doctor zoekt krijgt pay-off, er gebeurt een hoop groots (alle companions die terug komen, Rose & Handy, het einde van Donna) maar dat is allemaal verwerkt in een eigen stuk plot, over Davros en de Daleks die alles willen vernietigen.
Regels negeren is de fans enorm teleurstellen..die houden namelijk erg vast aan dat soort regels.
Kijk naar Familly Guy, Brian was overreden en dood, daarna is er eennieuwe hond geweest en nog een aflevering en hup omat de fans balen dat Brian dood is wordt alles teruggedraaid met een tijdmachine (die in de aflevering waar brian dood ging nog kapot gemaakt was dus terug in de tijd reizen zou onmogelijk moeten zijn), Brian weer levend en 3 afleveringen kan je schrappen want dat zit in een andere tijdlijn en hebben dus niks meer met het verhaal te maken.

Ondanks dat de fans in eerste instantie boos waren dat Brian dood was zijn de fans nu nog bozer omdat men aan de regels heeft lopen knoeien.
Daarbij hebben de schrijvers nu ook nieuwe kansen laten lopen

Ik ben het wel met je eens dat ik die verhalen van RTD ook mis, die aren echt zeer goed en inderdaad, los prima maar achteraf bleek het dan weer onderdeel te zijn van een story-arc, altijd weer een verrassing.
Moffat lijkt ook meer voor de jongere fan te schrijven, veel verhalen zijn vrij lief en simpel terwijl de oudere fan best een donkerder verhaal wil zien met een dieperliggende story-arc.
pi_134764600
Ben ik de enige die Capaldi een beetje op de Silence vind lijken?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_134764750
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef WheeleE het volgende:
Ben ik de enige die Capaldi een beetje op de Silence vind lijken?
[ afbeelding ]
Plot twist: de Silence zijn allemaal Twelves uit verschillende universums met geheugenverlies, en kwamen uiteindelijk terecht bij de Church waar ze een facelift hebben gekregen. De reden hier voor weten we over 2 jaar :Y
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:05:27 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134764904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Syntos het volgende:

[..]

Plot twist: de Silence zijn allemaal Twelves uit verschillende universums met geheugenverlies, en kwamen uiteindelijk terecht bij de Church waar ze een facelift hebben gekregen. De reden hier voor weten we over 2 jaar :Y
Niet een facelift. Hun energie is uit ze gezogen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:40:15 #97
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134769857
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wel goed opletten wat er gezegd werd door Tennant Doctor over de Last Great Time War & time-lock zelf: Stolen Earth(gesprek met Davros),The End of Time part 2(uitleg aan Wilfred met "bubbel" analogie en The Master wanneer Rassilon en co op Aarde zijn) en in The Day of the Doctor("we shouldn't be here,this events should be time-locked" > "something let us trough").

Het heeft niks te maken met waar Gallifrey verborgen is op dit moment("frozen,in a single moment of time"),want time-lock is nog steeds waarschijnlijk actief(juist bedoeld om paradoxen en veranderingen te voorkomen die funest kunnen zijn voor de rest van reguliere universum).Dalek Caan werd krankzinnig(door Davros te redden in 1ste jaar van de oorlog) en de Dokter had bedenkingen.

[..]

Even kijken hoeveel het waard is.
Wat een manier van communiceren zeg, vertel nou gewoon eens wat je bedoelt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:56:37 #98
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134770712
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:07 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat hoefde hij helemaal niet hoor, het staat sci-fischrijvers, zeker bij een losse canon als die van Doctor Who, vrij de regels te veranderen of te negeren. Van die menselijke moeder die Eight claimde te hebben hebben we ook nooit meer iets vernomen. :P
Ik vind dat er ook nog wel een flink verschil zit tussen de regel over de regeneration cycle en die opmerking over de Doctor's moeder. Al was het maar omdat de film door veel fans toch met een korreltje zout wordt genomen. Ik weet niet precies waar het door komt, maar je merkt wel dat het een wel en het ander niet aangepast kan worden. Waarbij de regels die wel aangepast kunnen worden bij Who absoluut in de meerderheid zijn.

quote:
Maar het voeren van langere verhaallijnen is niet het probleem dat ik met Moffat heb. Dat kon RTD ook prima, met oa Bad Wolf en Harry Saxon. Maar RTD verwerkte die season arcs in afleveringen die op zichzelf ook goed te kijken waren, een eigen plot buiten de season arc hadden, en díe mis ik.

Moffats 'pay-off' afleveringen vind ik vaak zowel een storend gebrek aan als een overdaad aan plot hebben. Zie bijvoorbeeld de A Good Man Goes to War twoparter; dat ging echt helemaal nergens over. Wat ging de Doctor eigenlijk doen? Wie waren al die vrienden die hem kwamen helpen? Wat stond er op het spel? Géén idee. Die hele twoparter ging alleen maar over de onthulling van Rivers afkomst, en dat had juist beter wat meer gespreid kunnen worden. Vergelijk dat bijvoorbeeld Journey's End; de season arc van Rose die the Doctor zoekt krijgt pay-off, er gebeurt een hoop groots (alle companions die terug komen, Rose & Handy, het einde van Donna) maar dat is allemaal verwerkt in een eigen stuk plot, over Davros en de Daleks die alles willen vernietigen.
Ik vond RTD's season arcs ook wel wat dunner hoor. Af en toe een hint, maar niet zo heel veel opbouw. ;) Bij RTD zat ik bij de finale "Oh ja, dat en dat heb ik wel eens gezien in een aflevering" en bij Moffat zit ik bij de finale echt al op de afwikkeling van een aantal specifiek benoembare verhaallijnen te wachten.

De Doctor ging trouwens Amy redden. En iemand als de Doctor heeft nou eenmaal een hoop schuldenaren. Dat zijn die vrienden. ;)

Maar van mij mogen ze wel weer even terugschakelen naar RTD's manier van seizoenen maken. :Y
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:01:51 #99
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134771026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Regels negeren is de fans enorm teleurstellen..die houden namelijk erg vast aan dat soort regels.
Kijk naar Familly Guy, Brian was overreden en dood, daarna is er eennieuwe hond geweest en nog een aflevering en hup omat de fans balen dat Brian dood is wordt alles teruggedraaid met een tijdmachine (die in de aflevering waar brian dood ging nog kapot gemaakt was dus terug in de tijd reizen zou onmogelijk moeten zijn), Brian weer levend en 3 afleveringen kan je schrappen want dat zit in een andere tijdlijn en hebben dus niks meer met het verhaal te maken.

Ondanks dat de fans in eerste instantie boos waren dat Brian dood was zijn de fans nu nog bozer omdat men aan de regels heeft lopen knoeien.
Daarbij hebben de schrijvers nu ook nieuwe kansen laten lopen

Een aflevering van Family Guy kost 5-7 maanden om te maken, er worden er meerde tegelijkertijd gemaakt. Zelfde geldt voor The Simpsons. De arc met Brians dood en hoe die zou aflopen stond dus al maanden vast. Neem bijvoorbeeld de scenes waarin ze ineens een stukje van een film laten zien of een zanger in plaats van animatie, dat komt omdat de grap die ze hadden te grof was en door de studio verboden werd. Er is alleen geen tijd om de animatie aan te passen, dus dan maar die oplossing. South Park wordt met de computer geanimeerd en kan in ongeveer een week gedaan worden, maar dat is dan ook de enige die zo snel geproduceerd kan worden.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:22:09 #100
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134772130
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:01 schreef Tweek het volgende:

[..]

Een aflevering van Family Guy kost 5-7 maanden om te maken, er worden er meerde tegelijkertijd gemaakt. Zelfde geldt voor The Simpsons. De arc met Brians dood en hoe die zou aflopen stond dus al maanden vast. Neem bijvoorbeeld de scenes waarin ze ineens een stukje van een film laten zien of een zanger in plaats van animatie, dat komt omdat de grap die ze hadden te grof was en door de studio verboden werd. Er is alleen geen tijd om de animatie aan te passen, dus dan maar die oplossing. South Park wordt met de computer geanimeerd en kan in ongeveer een week gedaan worden, maar dat is dan ook de enige die zo snel geproduceerd kan worden.
binnen no-time was Brian weer terug in een heel nieuw verhaal dus hebben ze het vrij snel terug weten te draaien.
Maar goed, Family Guy is verder ook geen raket-geleerdheid..

Sci-Fi heeft bijna altijd te maken met vaste regels, soms zijn die regels door de fans bedacht en zin steeds populairder geworden tot ze voor waarheid werden aangenomen, andere regels zijn weer verzonnen door de schrijvers.
Bij Sci-fi staan die regels redelijk vast, zo is het vrijwel onmogelijk dat een Stormtrooper z'n doelwit raakt en komt een redshirt (Star Trek) op een missie altijd om, zelfs als ie door een Stormtrooper beschoten zou worden (ander universum dus onmogelijk verder, maar toch...)

Ik maak er nu een beetje een geintje van maar zeker bij tijdreizen komen er veel regels bij kijken zodat er niet zoiets als bij Family Guy kan voor komen: Dat de tijd zich in tweeën splitst doordat men dingen in het verleden teveel verandert
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:33:34 #101
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_134772645
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

binnen no-time was Brian weer terug in een heel nieuw verhaal dus hebben ze het vrij snel terug weten te draaien.
Maar goed, Family Guy is verder ook geen raket-geleerdheid..

Sci-Fi heeft bijna altijd te maken met vaste regels, soms zijn die regels door de fans bedacht en zin steeds populairder geworden tot ze voor waarheid werden aangenomen, andere regels zijn weer verzonnen door de schrijvers.
Bij Sci-fi staan die regels redelijk vast, zo is het vrijwel onmogelijk dat een Stormtrooper z'n doelwit raakt en komt een redshirt (Star Trek) op een missie altijd om, zelfs als ie door een Stormtrooper beschoten zou worden (ander universum dus onmogelijk verder, maar toch...)

Ik maak er nu een beetje een geintje van maar zeker bij tijdreizen komen er veel regels bij kijken zodat er niet zoiets als bij Family Guy kan voor komen: Dat de tijd zich in tweeën splitst doordat men dingen in het verleden teveel verandert
Nee, dat Brian terug zou komen was aan het begin van het seizoen al bekend, was te zien in de plot beschrijvingen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:36:31 #102
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134772767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nee, dat Brian terug zou komen was aan het begin van het seizoen al bekend, was te zien in de plot beschrijvingen.
Ah dat wist ik dan weer niet, ik had alleen over de grote schande gehoord die men ervan sprak en ging er dus vanuit dat men het op het laatste moment terug had gedraaid.
Ik kijk die serie verder ook niet dus eigenlijk kan ik er ook maar weinig van zeggen (afgezien van wat ik gelezen heb).

maar dan blijf tm'n punt over sci-fi gelukkig nog wel overeind :)
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:39:05 #103
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_134772848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ah dat wist ik dan weer niet, ik had alleen over de grote schande gehoord die men ervan sprak en ging er dus vanuit dat men het op het laatste moment terug had gedraaid.
Ik kijk die serie verder ook niet dus eigenlijk kan ik er ook maar weinig van zeggen (afgezien van wat ik gelezen heb).

maar dan blijf tm'n punt over sci-fi gelukkig nog wel overeind :)
Dat kan :Y.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:42:29 #104
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134772993
Ik vind het juist mooi dat de hele verhaallijn van de Doctor (alle 12) helemaal "chronologisch" (voor zover je daarvan kan spreken bij een tijdreiziger) klopt.

dan krijg je van dit soort dingen
http://www.bbc.com/future(...)travels-through-time

OF deze : http://www.crispian.net/DoctorWho/DrWhoTubeMap.html (interactief)

[ Bericht 10% gewijzigd door SiGNe op 28-12-2013 00:49:47 ]
pi_134775831
Nog steeds geen goede HD versie van The Time of The Doctor op Usenet :(

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wat een manier van communiceren zeg, vertel nou gewoon eens wat je bedoelt.
*zucht*

Kijk gewoon die afleveringen,als je het niet begrijpt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

binnen no-time was Brian weer terug in een heel nieuw verhaal dus hebben ze het vrij snel terug weten te draaien.
Maar goed, Family Guy is verder ook geen raket-geleerdheid..

Sci-Fi heeft bijna altijd te maken met vaste regels, soms zijn die regels door de fans bedacht en zin steeds populairder geworden tot ze voor waarheid werden aangenomen, andere regels zijn weer verzonnen door de schrijvers.
Bij Sci-fi staan die regels redelijk vast, zo is het vrijwel onmogelijk dat een Stormtrooper z'n doelwit raakt en komt een redshirt (Star Trek) op een missie altijd om, zelfs als ie door een Stormtrooper beschoten zou worden (ander universum dus onmogelijk verder, maar toch...)

Ik maak er nu een beetje een geintje van maar zeker bij tijdreizen komen er veel regels bij kijken zodat er niet zoiets als bij Family Guy kan voor komen: Dat de tijd zich in tweeën splitst doordat men dingen in het verleden teveel verandert
Welke Sci-Fi serie(boek,videogames of tv)heeft zichzelf zodanig verneukt met eigen regels,dat het constant tegenstrijdig is?Behalve DW dan.

Tijdreizen in Family Guy is altijd problematisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-12-2013 03:37:07 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 06:19:32 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134776177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wel goed opletten wat er gezegd werd door Tennant Doctor over de Last Great Time War & time-lock zelf: Stolen Earth(gesprek met Davros),The End of Time part 2(uitleg aan Wilfred met "bubbel" analogie en The Master wanneer Rassilon en co op Aarde zijn) en in The Day of the Doctor("we shouldn't be here,this events should be time-locked" > "something let us trough").

Het heeft niks te maken met waar Gallifrey verborgen is op dit moment("frozen,in a single moment of time"),want time-lock is nog steeds waarschijnlijk actief(juist bedoeld om paradoxen en veranderingen te voorkomen die funest kunnen zijn voor de rest van reguliere universum).Dalek Caan werd krankzinnig(door Davros te redden in 1ste jaar van de oorlog) en de Dokter had bedenkingen.

The Moment was de reden dat The Last Great Time War time locked was, The Moment was wat ze door liet en waar door de drie Doctors samen konden zijn. Uiteindelijk gebruiken ze The Moment niet en plaatsen ze Gallifrey buiten tijd en ruimte. Op dat moment schieten de Daleks elkaar kapot en is de The Last Great Time War afgelopen. Die is dus ook niet meer in een time lock geplaatst.
De Doctor zegt niet voor niets dat als Gallifrey door zou komen ze in vrede zouden komen, waarop Tasha Lem zegt dat ze door een nieuwe Time War gegroet zouden worden. Al hun vijanden zitten tenslotte rond de planeet. Maar het gaat niet om de vorige Time War dus.

De time lock via The Moment was juist zo wreed omdat er geen tijdreizen meer mogelijk was en Gallifrey dus achter bleef met een invasie van Daleks waar niets aangedaan kon worden, alleen een eindeloze oorlog met talloze slachtoffers. Een gevecht wat alleen kon eindigen in de dood van iedereen en waar niets meer aan verandert kon worden, maar de rest van het universum zou er in ieder geval niet in betrokken worden. Maar dat is dus voorkomen. Alleen is Gallifrey dus kwijt.

Waarom de Doctor dan Trenzalore beschermt? Simpel Gallifrey laten terug komen betekend een nieuwe Time War. Het niet beschermen zit niet in zijn aard. This planet is protected is een call back naar de aller eerste aflevering van Mat Smith. Daarnaast heeft de Doctor besloten om niet weer een planeet in oorlog achter te laten, zoals die eerst met Gallifrey deed.

Wat dat betreft heeft Moffat alles gewoon goed opgelost.
pi_134776224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 06:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

The Moment was de reden dat The Last Great Time War time locked was, The Moment was wat ze door liet en waar door de drie Doctors samen konden zijn. Uiteindelijk gebruiken ze The Moment niet en plaatsen ze Gallifrey buiten tijd en ruimte. Op dat moment schieten de Daleks elkaar kapot en is de The Last Great Time War afgelopen. Die is dus ook niet meer in een time lock geplaatst.
De Doctor zegt niet voor niets dat als Gallifrey door zou komen ze in vrede zouden komen, waarop Tasha Lem zegt dat ze door een nieuwe Time War gegroet zouden worden. Al hun vijanden zitten tenslotte rond de planeet. Maar het gaat niet om de vorige Time War dus.

De time lock via The Moment was juist zo wreed omdat er geen tijdreizen meer mogelijk was en Gallifrey dus achter bleef met een invasie van Daleks waar niets aangedaan kon worden, alleen een eindeloze oorlog met talloze slachtoffers. Een gevecht wat alleen kon eindigen in de dood van iedereen en waar niets meer aan verandert kon worden, maar de rest van het universum zou er in ieder geval niet in betrokken worden. Maar dat is dus voorkomen. Alleen is Gallifrey dus kwijt.

Waarom de Doctor dan Trenzalore beschermt? Simpel Gallifrey laten terug komen betekend een nieuwe Time War. Het niet beschermen zit niet in zijn aard. This planet is protected is een call back naar de aller eerste aflevering van Mat Smith. Daarnaast heeft de Doctor besloten om niet weer een planeet in oorlog achter te laten, zoals die eerst met Gallifrey deed.

Wat dat betreft heeft Moffat alles gewoon goed opgelost.
joh! veel fans hadden het al door!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-12-2013 07:00:38 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 08:55:37 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_134776594
Volgens mij moet je een behoorlijke autist zijn om je op te winden over inconsistenties in SciFi series.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_134776710
Ach meid toch.
Ja doei.
pi_134777522
Tot Augustus 2014,gewoon meer dan 700 uur aan Big Finish DW audio's beluisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je alle afleveringen+films van Star Trek wil kijken(van TOS tot 2012 ST: Into Darkness)kost je dat ongeveer 570 uur!!

[ Bericht 28% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-12-2013 10:48:30 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:00:23 #111
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134778342
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 03:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog steeds geen goede HD versie van The Time of The Doctor op Usenet :(

[..]

*zucht*

Kijk gewoon die afleveringen,als je het niet begrijpt.

[..]

Welke Sci-Fi serie(boek,videogames of tv)heeft zichzelf zodanig verneukt met eigen regels,dat het constant tegenstrijdig is?Behalve DW dan.

Tijdreizen in Family Guy is altijd problematisch.
Ja, dat is dus precies wat ik bedoel. Zeg gewoon wat je bedoelt, of zeg helemaal niks. Dit is toch geen gesprek of discussie? :')

"Kijk jij die aflevering maar"
"Nee... kijk JIJ die aflevering maar"
"Nuh uh, jij moet die aflevering kijken"
"Nietes, ik weet het nog het beste, dus jij moet die aflevering weer kijken".

Beetje saai topic als we overal zo op reageren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:15:59 #112
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134780032
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 06:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

joh! veel fans hadden het al door!
Nou ja ik dacht ik leg het even uit aangezien je jezelf steeds tegenspreekt. Dan is er geen time lock en komt de nightmarechild mee, dan is er wel een timelock. Maar goed dat je nu ook door hebt dat op Gallifrey nu vrede is en dat de acties van de Doctor bedoeld waren om een nieuwe Time War te voorkomen.
  Admin zaterdag 28 december 2013 @ 13:41:32 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134782643
Heb een paar foto'tjes online gezet van de Celebration van vorige maand:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 28 december 2013 @ 22:46:49 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134806467
Een paar gedachten over de Christmas special: The Time of the Doctor
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Designer zondag 29 december 2013 @ 08:41:25 #115
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134817486
Ik kon hem niet laten staan _O- _O_

🐙
pi_134817782
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 08:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kon hem niet laten staan _O- _O_

[ afbeelding ]
Aaah, die is cool! :D
Wat voor formaat is ie?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Designer zondag 29 december 2013 @ 09:28:45 #117
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134817811
12", oftewel ongeveer 30 cm :Y

Hij praat _O-
🐙
  zondag 29 december 2013 @ 10:29:21 #118
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134818414
Als je bezoek verwacht dat ding voor de deur zetten :P
  Admin zondag 29 december 2013 @ 10:57:34 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134819068
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 08:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kon hem niet laten staan _O- _O_

[ afbeelding ]
Gaaf. Degene waar ik de foto van maakte (zie boven) is fullsize. Ook wel tof. Weet alleen niet of die te koop was (heb de foto genomen in de BBC Shop stand).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 29 december 2013 @ 15:19:54 #120
194233 Friday12
Originele kloon
pi_134828821
Volgens mij moet ik de serie weer eens opnieuw kijken de helft snap ik al niet meer _O-

En doe oude knakker is dus de nieuwe doctor?
  Admin zondag 29 december 2013 @ 15:30:41 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134829349
Als je dat moet vragen moet je inderdaad de schade eens inhalen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 29 december 2013 @ 15:37:36 #122
194233 Friday12
Originele kloon
pi_134829669
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:30 schreef Breuls het volgende:
Als je dat moet vragen moet je inderdaad de schade eens inhalen. :P
Het was zo verwarrend maar ik vind die man nu al niets :P
pi_134829950
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het was zo verwarrend maar ik vind die man nu al niets :P
Je hebt nog niet eens 10 seconden van hem gezien.
Ga eerst maar eens wachten op zijn eerste aflevering. :)
pi_134830750
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het was zo verwarrend maar ik vind die man nu al niets :P
:') :') :') :')
Je hebt nog niets gezien, oordeel je altijd zo snel? :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 29 december 2013 @ 16:28:35 #125
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134831883
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het was zo verwarrend maar ik vind die man nu al niets :P
1 zin gehoord en nu al een mening.. iets te snel..
Ik denk dat Capaldi een erg goede Doctor gaat worden, hij is van jongs af aan fan van de serie, heeft alle afleveringen ook gezien.
  Designer zondag 29 december 2013 @ 16:43:43 #126
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134832600
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 10:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Gaaf. Degene waar ik de foto van maakte (zie boven) is fullsize. Ook wel tof. Weet alleen niet of die te koop was (heb de foto genomen in de BBC Shop stand).
Oh die heb ik gemist _O_

Ik was in de Forbidden Planet in Londen, en toen ik hem zag staan vond ik hem te tof om te laten staan. Hij praat ook, en de lampjes op z'n kop knipperen mee. Veel meer lol mee gehad vanochtend dan zou moeten voor iemand niet 12 is. :@
🐙
pi_134832721
Wie wil er nou niet een pratende Dalek hebben. :@
  zondag 29 december 2013 @ 17:32:09 #128
194233 Friday12
Originele kloon
pi_134834818
Ik wist dat ik de huidige doctor ook niet zo leuk ging vinden als de vorige toen ik die net zag :P
  zondag 29 december 2013 @ 19:59:55 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_134841561

Ik zou zoiets wel willen zien van hem als the doctor :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 30 december 2013 @ 08:20:19 #130
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134863811
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:32 schreef Friday12 het volgende:
Ik wist dat ik de huidige doctor ook niet zo leuk ging vinden als de vorige toen ik die net zag :P
Maar dat kwam omdat de vorige toen Tennant was. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:05:46 #131
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134952750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef Elvi het volgende:
Het boek heet "The Doctor Who Patternbook" met als ondertitel "Do-it-yourself Doctor Who- A Galactic Collection to Knit and Sew" (ja die random hoofdletters horen erbij :') ) Boek is van 1984.
Gelukkig hebben we de foto's nog :')

K-9:
afbeelding ]

:D :D :D :D :D :D :D :D
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:57:46 #132
28033 Pek
je moet wat
pi_134954016
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Syntos het volgende:
Wie wil er nou niet een pratende Dalek hebben. :@
:@

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:08:04 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_134954332
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef Pek het volgende:

[..]

:@

[ afbeelding ]
Geweldig, waar haal je die?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_134954872
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef Pek het volgende:

[..]

:@

[ afbeelding ]
Dat vráágt er natuurlijk om om de Dalek op de stofzuiger te zetten he..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:33:09 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_134954990
quote:
2s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:28 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Dat vráágt er natuurlijk om om de Dalek op de stofzuiger te zetten he..
Een dalek stofzuiger, you will be exodusted!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:35:21 #136
28033 Pek
je moet wat
pi_134955057
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldig, waar haal je die?
Amazon ;)
Is al wat jaartjes geleden, lijkt of hij duurder geworden is? :?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:37:19 #137
28033 Pek
je moet wat
pi_134955116
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een dalek stofzuiger, you will be exodusted!
Dat was ook het punt van de foto, maak een stofzuiger van die Dalek, dan is hij ook nog eens nuttig in plaats van alleen leuk :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Designer woensdag 1 januari 2014 @ 17:41:31 #138
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134955235
Moet je alleen wel een hele hoge bank nemen.
🐙
  Designer woensdag 1 januari 2014 @ 17:43:15 #139
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134955290
Ergens wel een aanlokkelijk idee om m'n dalek te reproduceren maar dan te voorzien van servo's en motoren.
🐙
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:49:32 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_134955433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Pek het volgende:

[..]

Amazon ;)
Is al wat jaartjes geleden, lijkt of hij duurder geworden is? :?
Er is een nog betere versie
This HUGE 18 inch radio control interactive Dalek responds to spoken commands as well as having traditional radio control functions via a special multi-function control unit.
special multi-function control unit. With independent head, body and eye movement as well as multiple sensory inputs including touch, this really is the supreme being in the universe!
The Dalek has several built-in operating modes including voice programmable movement , Seek Locate! mode and Follow me! mode where it will find and track a moving object!
In addition it has static and roving room guard modes, remembers and reacts to Doctor Who characters and will even play a game to find the Doctor! The ultimate gift for fans of Doctor Who! It doesn't get better than this!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:51:18 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_134955477
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens wel een aanlokkelijk idee om m'n dalek te reproduceren maar dan te voorzien van servo's en motoren.
Stem en commando herkenning
Een roomba stofzuiger
Gezichtsherkenning, zodat als hij het voorgesprogrammeerde gezicht ziet, begint te roepen dat de Doctor is located
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Designer woensdag 1 januari 2014 @ 17:55:34 #142
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134955575
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Stem en commando herkenning
Een roomba stofzuiger
Gezichtsherkenning, zodat als hij het voorgesprogrammeerde gezicht ziet, begint te roepen dat de Doctor is located
En een hoog wattage co2 laser van ebay er in. En verhuizen.
🐙
  Designer woensdag 1 januari 2014 @ 17:56:11 #143
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:08:40 #144
28033 Pek
je moet wat
pi_134955894
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
Moet je alleen wel een hele hoge bankrekening nemen.
Fixed :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Designer woensdag 1 januari 2014 @ 18:12:44 #145
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134955998
quote:
11s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:08 schreef Pek het volgende:

[..]

Fixed :P
Je hebt al een stofzuiger en een dalek, enige dat je nodig hebt is een rolletje tape.
🐙
pi_134958981
viel me trouwens iets op, de curator in the day of the doctor legt zijn vinger nogal opzichtig op zijn neus. En in the time of the doctor doet the doctor dit ook als hij ouder is.. iets van een teken?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_134965743
Juliet Landau,best known as Drusila in Angel tv-series,plays Romana 3.And she's fucking 48 years old!!!

Wat is Big Finish Doctor Who Audio's toch leuk. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-01-2014 22:26:32 ]
pi_134976153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef Breuls het volgende:
Heb een paar foto'tjes online gezet van de Celebration van vorige maand:

[ Flickr Photoset ]
Bizar om dit zo te zien.
Ik heb natuurlijk al die foto's ook maar dan van een andere hoek :D Welke dag was jij er ook alweer?
  Admin donderdag 2 januari 2014 @ 11:00:35 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134977060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Bizar om dit zo te zien.
Ik heb natuurlijk al die foto's ook maar dan van een andere hoek :D Welke dag was jij er ook alweer?
Zondag. Jij toch ook?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134977361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zondag. Jij toch ook?
Ja ik ook. Het was echt heel tof.
  Admin donderdag 2 januari 2014 @ 11:39:28 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134977936
Zeker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134997991
:+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:50:32 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134998689
quote:
:P flauw maar toch leuk
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:52:03 #155
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134998766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:14 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ja ik ook. Het was echt heel tof.
En dan niet even handje schudden??
Of was het er zo gigantisch druk dat dat een moeilijke opgave zou worden?
pi_134998991
quote:
Are you my mommy? :P
pi_135000516

O+
pi_135011998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Au, mijn ogen. :')
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:46:24 #159
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135012200
Moffat is een eikel.. dit keer niet Doctor Who gerelateerd maar Sherlock gerelateerd.. weer laat ie de kijkers in het ongewisse en gaat het speculeren maar door, volgens mij geniet ie daar ook van.. de lul ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 08:23:08 #160
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_135014062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:46 schreef SiGNe het volgende:
Moffat is een eikel.. dit keer niet Doctor Who gerelateerd maar Sherlock gerelateerd.. weer laat ie de kijkers in het ongewisse en gaat het speculeren maar door, volgens mij geniet ie daar ook van.. de lul ;)
En dat stukje waarin Sherlock het zogenaamd aan Anderson uitlegt, dat was echt wel even om z'n fans uit te lachen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 08:27:02 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135014090
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135017169
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:35 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Au, mijn ogen. :')
Sorry, zo beter? O-)
pi_135017468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef STING het volgende:

[..]

Sorry, zo beter? O-)
[ afbeelding ]
Passen wel bij elkaar. :)
pi_135020003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef STING het volgende:

[..]

Sorry, zo beter? O-)
[ afbeelding ]
Ging meer om 'de riool' :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef Syntos het volgende:

[..]

Passen wel bij elkaar. :)
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Karen Matt gewoon double-dared om dat te doen. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin vrijdag 3 januari 2014 @ 13:01:44 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135020205
Matt was kortgeschoren vanwege een film. Helemaal kaal gaan was daarna een eitje; hij moest de pruik toch al dragen voor de opnames omdat hij zijn haar niet op tijd kon laten aangroeien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:04:03 #166
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135020284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:01 schreef Breuls het volgende:
Matt was kortgeschoren vanwege een film. Helemaal kaal gaan was daarna een eitje; hij moest de pruik toch al dragen voor de opnames omdat hij zijn haar niet op tijd kon laten aangroeien. :)
Je bent me net te snel af. :P



Ik denk dat een pruik ook makkelijker te dragen is als je kaal bent, dan wanneer je kortharig bent.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin dinsdag 7 januari 2014 @ 17:53:48 #168
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135197620
First Capaldi pic.



Opnames beginnen nu; ze doen de eerste afleveringen het eerste, wat opvallend is want dat gebeurt doorgaans niet. Smiths eerste aflevering was niet The Eleventh Hour.

Peter Capaldi begins filming on Doctor Who
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_135198389
Is dat nou Smith zijn outfit?
Op de stropdas na lijkt het bijna hetzelfde.
pi_135198409
Godverdomme waarom duurt het nog zo lang? :(
Ja doei.
  Admin dinsdag 7 januari 2014 @ 18:56:18 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135199757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme waarom duurt het nog zo lang? :(
Nou, omdat ze pas deze week beginnen met opnemen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 7 januari 2014 @ 18:56:55 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135199776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Syntos het volgende:
Is dat nou Smith zijn outfit?
Op de stropdas na lijkt het bijna hetzelfde.
Het is dezelfde outfit, en je bedoelt de bow tie, die hij afdeed vlak voor zijn regeneration. Capaldi zal ongetwijfeld nog een periode in Smiths outfit lopen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_135199878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nou, omdat ze pas deze week beginnen met opnemen. :P
Ik wilde geen antwoord, potdomme, alleen even schelden :(
Ja doei.
pi_135205975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Breuls het volgende:
First Capaldi pic.

[ afbeelding ]

Opnames beginnen nu; ze doen de eerste afleveringen het eerste, wat opvallend is want dat gebeurt doorgaans niet. Smiths eerste aflevering was niet The Eleventh Hour.

Peter Capaldi begins filming on Doctor Who
Capaldi :P
  Admin dinsdag 7 januari 2014 @ 22:16:56 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135211205
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Capaldi :P
Zei ik wat anders? :?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_135212228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik wilde geen antwoord, potdomme, alleen even schelden :(
Gooi het eruit meid, ik voel met je mee! :(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_135213553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zei ik wat anders? :?
Neuh!!

Maar er zijn toch meer plaatjes uitgekomen?Paternoster Gang!!
pi_135305861
Briljant!
Volgens mij zit er iemand op de redactie van De Wereld Draait Door een beetje te slapen....:

In de aflevering van woensdag 8 januari is er een item over online universiteiten. Waar je vanaf nu ook studiepunten voor kan krijgen. Aan het begin van het item zit een kort overzichtje van wat er nu beschikbaar is. Daar komen voorbeelden van Robert Dijkgraaf (DWDD University) TED, University Online etc.

Maar het mooiste: Er is een kort stukje van de special van The Science of Doctor Who, met het zinnetje: "... so all the doors to the future are closed, unless you have a TARDIS!"
Kan ik daar ook studiepunten voor kijken?

:)
  Admin vrijdag 10 januari 2014 @ 14:30:08 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135316280
Tennant is niet de elfde en de twaalfde incarnatie. Hij is niet veranderd, dus geen nieuwe incarnatie. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2014 @ 14:56:21 #181
91830 MaximusTG
pi_135317254
Weet je wat suf is.. Op Netflix staat de hele serie vanaf 2005, alle recente afleveringen ook. Maar was ze met mn vriendin allemaal opnieuw aan het kan kijken. Na seizoen 4 zijn er 3 specials he, planet of the dead, waters of mars en the end of time (p1/p2). Die staan er dus niet op!
pi_135317504
Mensen heb net (naja vorige week) aflevering 1 van seizoen 1 gezien maar ben er niet echt van onder de indruk, moet ik ff door de zure appel heen bijten of ?
  Admin vrijdag 10 januari 2014 @ 15:12:36 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135317766
Ik zou een serie niet afblazen na 1 aflevering van het eerste, low budget seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 14 januari 2014 @ 21:28:00 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135496256
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:36:33 #185
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_135511664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Syd het volgende:
Mensen heb net (naja vorige week) aflevering 1 van seizoen 1 gezien maar ben er niet echt van onder de indruk, moet ik ff door de zure appel heen bijten of ?
Wat Breuls zegt.
Seizoen 1 moet je echt even doorheen. Daarna gaat het hard bergopwaarts.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_135511697
Ik vond seizoen 1 (nieuwe telling) echt geweldig O+ Eccleston O+
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 11:06:06 #187
91830 MaximusTG
pi_135512513
Wat mij betreft zijn afleveringen 1, 4 en 5, 8 en 11 de slechtste van seizoen 1;
Maar de show werd idd wel beter vanaf s2.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:59:32 #188
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135635438
Zou Moffat inderdaad stoppen aan het einde van het komende seizoen? i09 vraagt het zich af en doet ook een paar voorzetten voor mogelijke vervangers: http://io9.com/whos-going(...)-who-show-1503277846
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_135645342
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:50:15 #191
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135646481
quote:
En Lindalee een bazin, deed het mooi uit haar hoofd...
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:55:19 #192
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135866822

Toch een mooie prijs gewonnen...

DoctorWho‬ en Matt Smith hebben er ook een voor Best Drama and Best Drama Performance ^O^
(Was opzich wel leuk geweest als Capaldi die prijs had opgehaald voor Matt. :D )
pi_135870212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Syd het volgende:
Mensen heb net (naja vorige week) aflevering 1 van seizoen 1 gezien maar ben er niet echt van onder de indruk, moet ik ff door de zure appel heen bijten of ?
deeltje 1 met die plastic mannetjes vond ik ook behoorlijk crappy :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin vrijdag 24 januari 2014 @ 09:32:10 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135883128
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 11:13 schreef Karstman het volgende:
Zou Moffat inderdaad stoppen aan het einde van het komende seizoen? i09 vraagt het zich af en doet ook een paar voorzetten voor mogelijke vervangers: http://io9.com/whos-going(...)-who-show-1503277846
Interessant. Ik zou het prima vinden als Moffat nog twee seizoenen aanblijft, maar wie moet het daarna doen? Kunnen wij slecht beoordelen, denk ik. Je hebt schrijvers waar we het één en ander van weten, maar we weten niet direct of ze geschikt zijn als showrunner. Zelfs als ze al shows hebben gerund, zoals Chibnall en Cross, dan nog weten we niet of ze een visie hebben voor seizoenen-lange verhalen in Doctor Who.

Dat kan dus alleen de BBC bepalen, mogelijk met de hulp van Moffat. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:40:20 #195
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135883332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:32 schreef Breuls het volgende:

[..]

Interessant. Ik zou het prima vinden als Moffat nog twee seizoenen aanblijft, maar wie moet het daarna doen? Kunnen wij slecht beoordelen, denk ik. Je hebt schrijvers waar we het één en ander van weten, maar we weten niet direct of ze geschikt zijn als showrunner. Zelfs als ze al shows hebben gerund, zoals Chibnall en Cross, dan nog weten we niet of ze een visie hebben voor seizoenen-lange verhalen in Doctor Who.

Dat kan dus alleen de BBC bepalen, mogelijk met de hulp van Moffat. :)
Ik moet zeggen dat ik Moffat beter vond als schrijver van losse afleveringen ipv hele seizoenen. Maar goed, dat is sowieso een taak waarin je al snel minder kritiek krijgt natuurlijk. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:38:01 #196
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_136019358

Ta-dah.

Lekker stijlvol, beetje peter davis achtig prima
  Admin maandag 27 januari 2014 @ 19:38:29 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136019385
Behold the Twelfth Doctor:



Het is zijn eigen outfit, maar het lijkt nog wel sterk op wat-ie voor zijn regeneration aan had.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136019636
Love it! *O*
Ja doei.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:43:48 #199
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
  Admin maandag 27 januari 2014 @ 19:44:09 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136019789
De hoek van de foto is wat ongelukkig; het is nu net of hij een laag kruis heeft. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136021618
Stylish! I like it. :)
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_136023432
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef Breuls het volgende:
De hoek van de foto is wat ongelukkig; het is nu net of hij een laag kruis heeft. :P
Ik wilde net commenten dat hij zulke korte beentjes had...

Vind het ook nog wel erg veel op Elevens semi-Victoriaanse outfit lijken, ik zie graag wat meer contrast. Maar we zullen zien hoe het in de serie uitpakt. :)
pi_136024296
Waar koop ik die outfit?
  maandag 27 januari 2014 @ 21:10:49 #204
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_136024758
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Young_David het volgende:
Waar koop ik die outfit?
Dit lijkt me wat wat naai en verzet werk prima zelf maakbaar
pi_136024781
As a dumb, ignorant, american I was curious as to how well Doctor Who encapsulates British culture.The show has a lot of references to British pop-culture and I know it's iconic over there but how well does it actually represent the culture?

VS arrogantie :')

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Breuls het volgende:
Behold the Twelfth Doctor:

[ afbeelding ]

Het is zijn eigen outfit, maar het lijkt nog wel sterk op wat-ie voor zijn regeneration aan had.
Jon Pertwee's 3rd Doctor geďncarneerd??
Wordt weer tijd voor old-skool Venusian Aikido!! >:)


Van BFA(Big Finish Audio's) Doctor Who and the Pirates :P
pi_136026496
Eerie simularities: http://www.tor.com/blogs/(...)rtent-for-its-future
Grappig stukje over de overeenkomsten van de komst van Capaldi als nieuwe Doctor met de komst van Colin Baker als Doctor.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_136039048

_O-
pi_136041214
quote:
_O-

Tevens eerste post in deze reeks :)
Ben begonnen met doctor who vanaf de 11e doctor, he-le-maal verslaafd geraakt! Ik wilde nooit oudere afleveringen bekijken, omdat ik Matt Smith gewoon geniaal vond, totdat ik de 50th anniversary special zag.... Toch nieuwsgierig geworden naar David Tennant besloot ik 2 weken geleden om zijn seizoenen ook te downloaden legaal te bemachtigen. Lang verhaal kort: Geniale acteur, komt zelfs nog iets hoger dan Matt Smith terecht, en ben nu begonnen aan S1E1, waarin Rose de 9th Doctor leert kennen.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:05:00 #209
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_136041298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

_O-

Tevens eerste post in deze reeks :)
Ben begonnen met doctor who vanaf de 11e doctor, he-le-maal verslaafd geraakt! Ik wilde nooit oudere afleveringen bekijken, omdat ik Matt Smith gewoon geniaal vond, totdat ik de 50th anniversary special zag.... Toch nieuwsgierig geworden naar David Tennant besloot ik 2 weken geleden om zijn seizoenen ook te downloaden legaal te bemachtigen. Lang verhaal kort: Geniale acteur, komt zelfs nog iets hoger dan Matt Smith terecht, en ben nu begonnen aan S1E1, waarin Rose de 9th Doctor leert kennen.

Hahaha, mooi, steeds een Doctor terug. Ga je daarna de film met McGann kijken? :P
(Die zat ook in de prequel minisode van de 50th anniversary)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_136071381
Ik ga nu voor het eerst ook in dit topic posten. Ik kijk de (nieuwe) serie al een anderhalf jaar, en waar het in het begin meer een soort van "comedie" was, waar ik weinig verhaallijn in verwachtte...is deze serie toch wel echt tot hele grote proporties gestegen zeg. Wat een serie :D En ik post dit nadat ik net S06E06, A Good Man Goes To War heb gezien. Toen zat ik toch wel ff met een WTF op mijn stoel te glunderen :D

Echt geweldige serie, nooit geweten dat ik het zo goed zou zijn gaan vinden :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136082786
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Norrage het volgende:
Echt geweldige serie, nooit geweten dat ik het zo goed zou zijn gaan vinden :Y
Dit!
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_136082790
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hahaha, mooi, steeds een Doctor terug. Ga je daarna de film met McGann kijken? :P
(Die zat ook in de prequel minisode van de 50th anniversary)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha wie weet, eerst S1 maar ff afkijken
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_136204176
http://www.videoclip.bg/watch/16939
Raad eens wie Uncle Nigel voice actor is?Hij is trouwens een Schotse "Italiaan". :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-02-2014 13:56:17 ]
pi_136231733
Het klinkt niet echt als Tennant, misschien die nieuwe dude? Die was toch ook Schots? Capaldi?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_136231870
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 11:06 schreef NielsTriple het volgende:
Het klinkt niet echt als Tennant, misschien die nieuwe dude? Die was toch ook Schots? Capaldi?
Kijk eens naar de credits. ;)
pi_136236558
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.videoclip.bg/watch/16939
Raad eens wie Uncle Nigel voice actor is?Hij is trouwens een Schotse "Italiaan". :P
I see what you did there. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_136266486
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef Omentuva het volgende:

[..]

I see what you did there. :P
:*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 februari 2014 @ 11:29:28 #218
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_136316552
Schoonmoeder: Wil je dat ik een trui voor je ga breien?
Ik: Nou... eh...
Schoonmoeder: Laat ik het anders zeggen, als ik een trui voor je brei, trek je die dan aan?
Ik: Waarschijnlijk niet
Schoonmoeder: Geeft niet hoor, dat verwachtte ik ergens al. Iets anders dan?
Ik: Je mag wel een sjaal voor me breien?
Schoonmoeder: Prima
Ik zoek instructies op en geef ze
Schoonmoeder: Moet die echt zo lang worden?
Ik: Absoluut
Weekje later:
Schoonmoeder: Hij wordt wel heel erg lang hoor. Klopt dat wel?
Ik: Ja, dat klopt helemaal

Na 2.5 week is dit het resultaat :) Schatting, 4,5 meter lang
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_136317083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schoonmoeder: Wil je dat ik een trui voor je ga breien?
Ik: Nou... eh...
Schoonmoeder: Laat ik het anders zeggen, als ik een trui voor je brei, trek je die dan aan?
Ik: Waarschijnlijk niet
Schoonmoeder: Geeft niet hoor, dat verwachtte ik ergens al. Iets anders dan?
Ik: Je mag wel een sjaal voor me breien?
Schoonmoeder: Prima
Ik zoek instructies op en geef ze
Schoonmoeder: Moet die echt zo lang worden?
Ik: Absoluut
Weekje later:
Schoonmoeder: Hij wordt wel heel erg lang hoor. Klopt dat wel?
Ik: Ja, dat klopt helemaal

Na 2.5 week is dit het resultaat :) Schatting, 4,5 meter lang
[ afbeelding ]
Regel eens snel een Tardis poster/deken en hang die achter je ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_136317337
Geweldig, zo'n oma :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:53:32 #221
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_136322743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schoonmoeder: Wil je dat ik een trui voor je ga breien?
Ik: Nou... eh...
Schoonmoeder: Laat ik het anders zeggen, als ik een trui voor je brei, trek je die dan aan?
Ik: Waarschijnlijk niet
Schoonmoeder: Geeft niet hoor, dat verwachtte ik ergens al. Iets anders dan?
Ik: Je mag wel een sjaal voor me breien?
Schoonmoeder: Prima
Ik zoek instructies op en geef ze
Schoonmoeder: Moet die echt zo lang worden?
Ik: Absoluut
Weekje later:
Schoonmoeder: Hij wordt wel heel erg lang hoor. Klopt dat wel?
Ik: Ja, dat klopt helemaal

Na 2.5 week is dit het resultaat :) Schatting, 4,5 meter lang
[ afbeelding ]
Wat kost dat? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 februari 2014 @ 14:54:37 #222
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_136322775
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat kost dat? :P
De kosten voor de wol waren best aan de hoge kant
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:55:08 #223
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_136322792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

De kosten voor de wol waren best aan de hoge kant
En uurloon? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 februari 2014 @ 16:04:23 #224
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_136325278
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En uurloon? :P
hahaha, heb je zelf geen breiende moeder, schoonmoeder, oma of iets dergelijks? :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:06:55 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136325354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schoonmoeder: Wil je dat ik een trui voor je ga breien?
Ik: Nou... eh...
Schoonmoeder: Laat ik het anders zeggen, als ik een trui voor je brei, trek je die dan aan?
Ik: Waarschijnlijk niet
Schoonmoeder: Geeft niet hoor, dat verwachtte ik ergens al. Iets anders dan?
Ik: Je mag wel een sjaal voor me breien?
Schoonmoeder: Prima
Ik zoek instructies op en geef ze
Schoonmoeder: Moet die echt zo lang worden?
Ik: Absoluut
Weekje later:
Schoonmoeder: Hij wordt wel heel erg lang hoor. Klopt dat wel?
Ik: Ja, dat klopt helemaal

Na 2.5 week is dit het resultaat :) Schatting, 4,5 meter lang
[ afbeelding ]
Geweldig
echter, ga er niet mee fietsen of op de brommer, levensgevaarlijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:09:05 #226
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_136325427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

hahaha, heb je zelf geen breiende moeder, schoonmoeder, oma of iets dergelijks? :)
Niet een die ooit iets afmaakt. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Designer dinsdag 4 februari 2014 @ 16:10:50 #227
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_136325481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schoonmoeder: Wil je dat ik een trui voor je ga breien?
Ik: Nou... eh...
Schoonmoeder: Laat ik het anders zeggen, als ik een trui voor je brei, trek je die dan aan?
Ik: Waarschijnlijk niet
Schoonmoeder: Geeft niet hoor, dat verwachtte ik ergens al. Iets anders dan?
Ik: Je mag wel een sjaal voor me breien?
Schoonmoeder: Prima
Ik zoek instructies op en geef ze
Schoonmoeder: Moet die echt zo lang worden?
Ik: Absoluut
Weekje later:
Schoonmoeder: Hij wordt wel heel erg lang hoor. Klopt dat wel?
Ik: Ja, dat klopt helemaal

Na 2.5 week is dit het resultaat :) Schatting, 4,5 meter lang
[ afbeelding ]
Nice. _O_ Een vriendin van me heeft er ook een voor me gebreid voor kerst. Wel gewoon iedere dag over straat dragen he :D
🐙
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:18:27 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136325801
Volgens mij moet het breien van een Shawl makkelijk te leren zijn, een trui of sokken is een stuk lastiger
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Designer dinsdag 4 februari 2014 @ 18:30:48 #229
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_136330692
Ik ben benieuwd of het wat is _O-

🐙
pi_136332612
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd of het wat is _O-

[ afbeelding ]
Het is wat :Y
Ik heb m al gelezen, en het is een toffe crossover.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:39:26 #232
47102 Elvi
miemkwien
pi_136334378


Ik moest lachen :')
pi_136335258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moest lachen :')
Whahaha, geweldig :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:05:45 #234
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_136363883
New 'Doctor Who' will be 'more like classic series'
Director Ben Wheatley discusses plans for Peter Capaldi's Time Lord

http://www.nme.com/filman(...)lassic-series/331191
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_136379514
Is torchwood trouwens aan te bevelen? Ben door de doctor who's heen... :/
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_136379817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef NielsTriple het volgende:
Is torchwood trouwens aan te bevelen? Ben door de doctor who's heen... :/
Het is wel aardig. Vooral Children of earth.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_136380222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

De kosten voor de wol waren best aan de hoge kant
Geen Wibra of Zeemanwol gebruikt, kan het voor onder de 10 euro (1,00 euro per bol van 100 gram). Knap als je hier trouwens 10 bollen in kwijt zou kunnen maar ik neem het ruim. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136380242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef NielsTriple het volgende:
Is torchwood trouwens aan te bevelen? Ben door de doctor who's heen... :/
Vind ik wel. :D
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136382376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef NielsTriple het volgende:
Is torchwood trouwens aan te bevelen? Ben door de doctor who's heen... :/
Ik heb twee afleveringen van seizoen 1 geprobeerd, en eerste aflevering van The Children of Earth. Vond 't niet zo mooi en goed als Doctor Who. Heb je de tv-film met Paul McGann, die ook in The Night of the Doctor zat, al gezien? Classics heb ik zelf (nog?) niet gezien.

Ik ben nu bezig met The Thick of It, hele andere serie (absurde komische politiek), maar Capaldi is erg goed!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2014 @ 08:48:35 #240
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_136391615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Geen Wibra of Zeemanwol gebruikt, kan het voor onder de 10 euro (1,00 euro per bol van 100 gram). Knap als je hier trouwens 10 bollen in kwijt zou kunnen maar ik neem het ruim. :P
We hebben wat betere wol gebruikt, sowieso heb je 7 kleuren, en voor de grotere vlakken waren echt wel 2 of 3 nodig
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_136392264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef Aardappeltaart het volgende:

[..]

Ik heb twee afleveringen van seizoen 1 geprobeerd, en eerste aflevering van The Children of Earth. Vond 't niet zo mooi en goed als Doctor Who. Heb je de tv-film met Paul McGann, die ook in The Night of the Doctor zat, al gezien? Classics heb ik zelf (nog?) niet gezien.

Ik ben nu bezig met The Thick of It, hele andere serie (absurde komische politiek), maar Capaldi is erg goed!
Wow, zelfs Children of Earth niet? :o

Classics zijn sowieso heel anders. Veel langzamer.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_136398626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

We hebben wat betere wol gebruikt, sowieso heb je 7 kleuren, en voor de grotere vlakken waren echt wel 2 of 3 nodig
Dan gaat het een stuk duurder worden, overigens is die wol van de Wibra en Zeeman uitstekend hoor. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136432352
Torchwood is best goed heb alles al bekeken.
Ура для россии
pi_136437970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moest lachen :')
Swag Doctor :P
pi_136480364
Seizoen 7 is het nog niet helemaal hč....behalve die geweldige 1e ep en de angels aflevering.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:35:57 #246
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136482190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:05 schreef DoomCow het volgende:
New 'Doctor Who' will be 'more like classic series'
Director Ben Wheatley discusses plans for Peter Capaldi's Time Lord

http://www.nme.com/filman(...)lassic-series/331191
Tof, lag overigens al een beetje in de verwachting wat Capaldi is van jongs af aan al écht een superfan die allang voor ie voor de rol gevraagd werd al alle afleveringen gezien had (ook de classic series)
Heeft op 15jarige leeftijd zelfs een keer een aflevering geschreven en ingeziend bij de schijvers, wie weet dat ze nu dan een keer iets met dat verhaal doen.. zou erg tof zijn en toch wel de ultieme droom die een fan kan hebben: niet alleen wordt jouw aflevering gemaakt maar je bent zelf óók nog eens de Doctor :9~

Overigens zou het qua geschiedenis van het verhaal ook mooi zijn, toen de serie na de Time War weer begon met Eccleston zat er enorm veel frustratie en woede in de Doctor, dat is langzaam wegge-ebt en na 4 (incl vanity regeneratie) is de Doctor weer in vrede met zichzelf en kan ook weer doorgaan zoals ie voor de Time War deed.

Wat dat betreft, in al die seizoenen, 50 jaar lang loopt de tijdlijn in de serie nog steeds super en klopt de rode draad nog steeds.
Er is echt geen andere serie of ander boek dat zo'n lange verhaallijn vast weet te houden zonder dat er op mysterieuze wijze doden weer tot leven komen (slecht voorbeeld maar zoals GTST bijv, waarbij iemand dood gaat en na een paar jaar opeens weer terug blijkt te zijn omdat die niet dood was maar in een coma lag waar ze verder helemaal NIETS aan over hebben gehouden)
  Admin zaterdag 8 februari 2014 @ 21:32:39 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136484508
Ga je nou Doctor Who zitten vergelijken met één of andere flutsoap? :')
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:52:01 #248
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136489794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:32 schreef Breuls het volgende:
Ga je nou Doctor Who zitten vergelijken met één of andere flutsoap? :')
Ik zei toch dat het een slecht voorbeeld was ;)

Maar ook andere langlopende series hebben niet zo'n consistent verhaal
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 februari 2014 @ 09:15:43 #249
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_136495258
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik zei toch dat het een slecht voorbeeld was ;)

Maar ook andere langlopende series hebben niet zo'n consistent verhaal
Star Trek doet het redelijk wat dat betreft
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:47:05 #250
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136505039
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Star Trek doet het redelijk wat dat betreft
Sinds de reboot van de films ook niet meer, die hebben zelfs Kirk zich laten opofferen in de Wrath of Kahn ipv. dat Spock zijn menselijke kant naar voren schuift en zichzelf opoffert zoals in de orginele film.
En dat terwijl het nu in de orginele film net zo'n cruciaal moment is tussen de vriendschap van Kirk en Spock.
pi_136573581
staat momenteel op Tardis Wikia hoofdpagina :P


Fabulous!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-02-2014 23:46:20 ]
pi_136649065
Die 50th Anniversary aflevering _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

En nu ben ik weer bij ;( ;(
Wat een serie zeg. Seizoen 7 viel wel zwaar tegen, dat wel, maar de rest van deze serie is echt te magistraal voor woorden _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136655512
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Norrage het volgende:
Die 50th Anniversary aflevering _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

En nu ben ik weer bij ;( ;(
Wat een serie zeg. Seizoen 7 viel wel zwaar tegen, dat wel, maar de rest van deze serie is echt te magistraal voor woorden _O_
Heb je de Christmas special ook gezien dan? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_136655566
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Sinds de reboot van de films ook niet meer, die hebben zelfs Kirk zich laten opofferen in de Wrath of Kahn ipv. dat Spock zijn menselijke kant naar voren schuift en zichzelf opoffert zoals in de orginele film.
En dat terwijl het nu in de orginele film net zo'n cruciaal moment is tussen de vriendschap van Kirk en Spock.
Maar dat is een alternatieve timeline. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_136655638
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:25 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Heb je de Christmas special ook gezien dan? :P
Nee nog niet, die vind ik doorgaans toch een beetje filler, maar hier zal er natuurlijk een regeneratie plaatsvinden dus hij staat in de queue :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136656767
Leuk 11 Doctors shirt, nog een paar uur te koop: https://www.riptapparel.com/last_call/
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_136657876
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:31 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nee nog niet, die vind ik doorgaans toch een beetje filler, maar hier zal er natuurlijk een regeneratie plaatsvinden dus hij staat in de queue :)
In dit geval sluit het aardig aan op de seizoensfinale en de 50th special. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_136709165
Valentijnsrijmpje van BBC One:

Roses are red,
TARDIS is blue.
We love the Doctor,
His kidneys are new

"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_136724918
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

In dit geval sluit het aardig aan op de seizoensfinale en de 50th special. :Y
Gezien...en wat vage aflevering...maar goed, inclusief regeneration en nice :)

Ik snap dat van dat er maar 12 (11?) regenerations zijn niet helemaal. Dat is nooit echt genoemd in de serie toch? daar moet je de oudere doctor who voor kennen of wat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Admin zaterdag 15 februari 2014 @ 06:52:53 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136726668
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:41 schreef Norrage het volgende:

Dat is nooit echt genoemd in de serie toch?
Oh jawel hoor. :)
quote:
daar moet je de oudere doctor who voor kennen of wat?
Het is voor het eerst genoemd in de classic series, ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136727201
Zoveel kleine details ... Als ik die latere topics beetje door lees zijn er zoveel korte weetjes en complexe dingen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:37:10 #262
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_136731933

20 euro via markplaats, die dubbele genesis heeft al een nieuw huis gevonden
pi_136780885
Zijn er hier gegadigden voor een complete serie (papieren) comics DW Prisoners of Time, en een serie DW/Star Trek Assimilation? Alles in nieuwstaat, 1 keer gelezen, in originele plastic verpakking.
Vraagprijs is 24 euro voor de 12delige PoT-serie (nieuwprijs 3.30 p/deel) en 16 euro voor Assimilation (nieuwprijs 3.30 p/deel).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_137084148
Van Twitter:

Steven Moffat: ‘For the fourth time… Coal Hill School is coming to the aid of the TARDIS…’ More new series news at http://bbc.in/1eoJ2yV
  dinsdag 11 maart 2014 @ 09:19:30 #266
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_137608808
http://amcherryfairy.word(...)apaldi-little-dalek/

mooi dit.

Nog even een verzamelbak voor memes en andere plaatjes over de doctor:
http://geek.cheezburger.com/doctorwho?ref=navbar
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:46:36 #267
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_137612157
Is Torchwood de moeite waard als je fan bent van de 2005 Dcotor Who serie?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  Admin dinsdag 11 maart 2014 @ 11:47:42 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_137612187
Ja.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:48:35 #269
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137612215
Absoluut
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137613030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Is Torchwood de moeite waard als je fan bent van de 2005 Dcotor Who serie?
Ja ... Vooral seizoen 3

Seizoen 4, het laatste seizoen, kun je skippen. Je mist niets en het is zonde van je tijd als je wel kijkt
pi_137617754
Meh. Ik ben nooit door het eerste seizoen heen gekomen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:44:27 #272
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137619380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef lunapuella het volgende:
Meh. Ik ben nooit door het eerste seizoen heen gekomen.
Geef Torchwood: Children of Earth in ieder geval een kans. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137619489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:17 schreef Young_David het volgende:

[..]

Ja ... Vooral seizoen 3

Seizoen 4, het laatste seizoen, kun je skippen. Je mist niets en het is zonde van je tijd als je wel kijkt
Oneens, 3 was beter, maar 4 had zeker zijn pluspunten.
pi_137723434
Wat shirtjes voor de liefhebber: http://www.blueboxtees.com/?wm=10066
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 22 maart 2014 @ 23:17:37 #275
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_138059931
Na recent de hele (nieuwe) serie te hebben gekeken kijken we nu nogmaals, maar dan met de kinderen. Net The Fires of Pompeii gezien en behold, niemand minder dan Peter Capaldi. En helemaal mooi, hij koopt de Tardis, heeft een moment waarin hij en the Doctor elkaar bij de hand grijpen (aan het eind als the Doctor hem en zijn gezin redt) en the Doctor en Donna (en de Tardis) zijn uiteindelijk vereeuwigd in hun huis als huisgoden op een plaque.

Het is eigenlijk teveel om toevallig te zijn en de serie een beetje kennende; zou het in seizoen 4 al voor de makers bekend geweest kunnen zijn dat Capaldi de doctor zo worden? Want een best wel toffe verhaallijn zou zijn dat Capaldi als doctor naar Pompeii gaat en daar dus David Tennant als doctor (en Donna) ontmoet. Gewoon een brainstorm nadat ik Capaldi net herkende :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Designer zaterdag 22 maart 2014 @ 23:53:08 #276
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_138061091
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:17 schreef Danny het volgende:
Na recent de hele (nieuwe) serie te hebben gekeken kijken we nu nogmaals, maar dan met de kinderen. Net The Fires of Pompeii gezien en behold, niemand minder dan Peter Capaldi. En helemaal mooi, hij koopt de Tardis, heeft een moment waarin hij en the Doctor elkaar bij de hand grijpen (aan het eind als the Doctor hem en zijn gezin redt) en the Doctor en Donna (en de Tardis) zijn uiteindelijk vereeuwigd in hun huis als huisgoden op een plaque.

Het is eigenlijk teveel om toevallig te zijn en de serie een beetje kennende; zou het in seizoen 4 al voor de makers bekend geweest kunnen zijn dat Capaldi de doctor zo worden? Want een best wel toffe verhaallijn zou zijn dat Capaldi als doctor naar Pompeii gaat en daar dus David Tennant als doctor (en Donna) ontmoet. Gewoon een brainstorm nadat ik Capaldi net herkende :)
Ik denk niet dat toentertijd dat al bekend was. Aan de andere kant zou Moffat best wel zoiets in het verhaal kunnen gaan gebruiken. Eens kijken of hij de verleiding kan weerstaan om het niet te gebruiken.
🐙
  Admin zondag 23 maart 2014 @ 01:57:26 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_138064261
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:17 schreef Danny het volgende:
zou het in seizoen 4 al voor de makers bekend geweest kunnen zijn dat Capaldi de doctor zo worden?
Bekend; nee. Maar RTD had Capaldi al een tijdje op het oog en Moffat heeft hem eindelijk weten te strikken. RTD heeft ook iets bedacht dat "verklaart" hoe Caecilius en John Fröbisher en de 12th Doctor op elkaar lijken en het schijnt dat Moffat dat gaat gebruiken. En ik ben er erg nieuwsgierig naar om dat te ontdekken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 23 maart 2014 @ 22:55:53 #278
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_138097586
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :Y
Al bekend wanneer het nieuwe seizoen begint?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_138097739
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Danny het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :Y
Al bekend wanneer het nieuwe seizoen begint?
To be announced... :{

Al zou volgens de regiseur van de eerste aflevering het nieuwe seizoen ergens in de zomer van dit jaar zou starten.
pi_138102399
To be announced inderdaad, maar half/eind augustus is een goede gok. Eerste weekend september kan ook nog.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  maandag 24 maart 2014 @ 08:37:30 #281
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_138104772
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oneens, 3 was beter, maar 4 had zeker zijn pluspunten.
Na gekeken te hebben ben ik het hier mee eens :).
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  Admin maandag 24 maart 2014 @ 13:15:33 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_138111416
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Danny het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :Y
Al bekend wanneer het nieuwe seizoen begint?
Vermoedelijk augustus of september, zegt de ervaring van afgelopen jaren (opnames duren 9 maanden, ze zijn in december/januari begonnen).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_138112255
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:15 schreef Breuls het volgende:

[..]

Vermoedelijk augustus of september, zegt de ervaring van afgelopen jaren (opnames duren 9 maanden, ze zijn in december/januari begonnen).
Is een hele bevalling, zo'n Doctor Who serie!
pi_138194826
Voor Audible gebruikers (luisterboeken):

Doctor Who: Dead Air voorgelezen door Tennant zelf in de aanbieding vandaag

http://www.audible.com/pd(...)Audiobook/B00319THC4
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:53:56 #285
244933 trovey
Nachtoele
pi_138421577
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin donderdag 3 april 2014 @ 08:33:48 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_138461926
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_138478977
http://www.doctorwhotv.co(...)timey-tomb-62195.htm
Moffat _O-

quote:
Ik wist het al sinds afgelopen zondag,nooit geweten dat ze in Dynasty zat.

RIP The Rani :'(
pi_139467643
Ik ben een blije Whovian! *O*
Anderhalve week geleden heeft mijn moeder van 55 een nieuwe laptop gekocht. Eentje waar ze, eindelijk, Netflix mee kon kijken. Na een paar smsjes dat ze zelf dingen had uitgevogeld kreeg ik er ineens eentje dat ze aan Doctor Who was begonnen, en dat ze nou al fan was...
En nu, anderhalve week later, is ze al anderhalf seizoen verder. Ze gaat er sneller doorheen dan ik destijds...

Mijn moeder, die vroeger nooit echt van de scifi, fantasy en aliens was, diezelfde moeder is hard op weg om net zo'n Whovian te worden als haar zoon. O+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:42:16 #290
244933 trovey
Nachtoele
pi_139470219
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben een blije Whovian! *O*
Anderhalve week geleden heeft mijn moeder van 55 een nieuwe laptop gekocht. Eentje waar ze, eindelijk, Netflix mee kon kijken. Na een paar smsjes dat ze zelf dingen had uitgevogeld kreeg ik er ineens eentje dat ze aan Doctor Who was begonnen, en dat ze nou al fan was...
En nu, anderhalve week later, is ze al anderhalf seizoen verder. Ze gaat er sneller doorheen dan ik destijds...

Mijn moeder, die vroeger nooit echt van de scifi, fantasy en aliens was, diezelfde moeder is hard op weg om net zo'n Whovian te worden als haar zoon. O+
Het duurde even maar toch succes gehad dan. 8-)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139868317
The War Doctor Returns in “Engines of War”
quote:
Details have been revealed on a new Doctor Who hardback novel entitled “Engines of War“, written by George Mann.

The story will fill in some of the blanks of John Hurt’s incarnation and events in the Time War leading up to The Day of the Doctor.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 14 mei 2014 @ 22:32:53 #292
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_139964916
Voor wie de comics altijd al eens wou proberen, nu erg goedkoop bij humble bundle:
https://www.humblebundle.com/books
  donderdag 15 mei 2014 @ 00:13:11 #293
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_139971035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef Tweek het volgende:
Voor wie de comics altijd al eens wou proberen, nu erg goedkoop bij humble bundle:
https://www.humblebundle.com/books
En met Doctor Who Legacy voor Android (bejeweled achtig spelletje, met RPG elementen en karakters uit de serie)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_140021544
quote:
Ik zat de synopsis eens door te nemen, maar ik ben (net als in the Day of the Doctor) een beetje teleurgesteld in de afwezigheid van alle externe rassen en planeten die wel eerder in de serie genoemd zijn. Bijvoorbeeld the Nightmare Child and the Army of Meanwhiles and Neverwheres.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:08:50 #295
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:10:42 #296
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140291880
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben een blije Whovian! *O*
Anderhalve week geleden heeft mijn moeder van 55 een nieuwe laptop gekocht. Eentje waar ze, eindelijk, Netflix mee kon kijken. Na een paar smsjes dat ze zelf dingen had uitgevogeld kreeg ik er ineens eentje dat ze aan Doctor Who was begonnen, en dat ze nou al fan was...
En nu, anderhalve week later, is ze al anderhalf seizoen verder. Ze gaat er sneller doorheen dan ik destijds...

Mijn moeder, die vroeger nooit echt van de scifi, fantasy en aliens was, diezelfde moeder is hard op weg om net zo'n Whovian te worden als haar zoon. O+
Tja, je moet ze opvoeden he ;)
pi_140295072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Tja, je moet ze opvoeden he ;)
:D Blijkbaar!
Twee weken terug was ze al halfwege seizoen 5. Waarschijnlijk is ze nu inmiddels helemaal bij.
Hoog tijd voor mij om de boel ook weer eens te herkijken, dan kan ik tenminste weer helemaal meepraten met haar enthousiasme.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:33:56 #298
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140295140
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef WheeleE het volgende:

[..]

:D Blijkbaar!
Twee weken terug was ze al halfwege seizoen 5. Waarschijnlijk is ze nu inmiddels helemaal bij.
Hoog tijd voor mij om de boel ook weer eens te herkijken, dan kan ik tenminste weer helemaal meepraten met haar enthousiasme.
In in Augustus kan je samen kijken naar de nieuwe Doctor :)
(Die ook iets meer in haar leeftijdsklasse zit lijkt me)
  Admin zaterdag 24 mei 2014 @ 08:50:56 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140305262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:08 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook een teaser, maar de toont precies hetzelfde: Doctor Who 8 start in augustus
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_140324432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:08 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
3rd Doctor reďncarnatie :P
  Admin dinsdag 27 mei 2014 @ 21:36:08 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140445110
Deze trailer is fake, maar o zo mooi:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')