quote:
Eerder dat we met de bende de baan op gaan en niet achter de buis zittenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:40 schreef tong80 het volgende:
Net Doc aan de lijn gehad. Zijn dochters hebben een party. Kan zijn dat ze de afstandsbediening in handen krijgen.
Dat dus!quote:
We missen een paar vaste gasten van de afgelopen 13 jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Het topic loopt even hard als de hootenanny, niet echt dus
Zei het oudje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:56 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen een mooi 2014!
Ben op mijn werk dus zodra ik alle oudjes gezoend heb en iedereen braaf op bed ligt ga ik kijken.
Niks veranderd eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
'Grijs gedraaid' deze van LS
Ben heel benieuwd hoe ze nu zingt/is, ben haar totally uit het oog verloren.
hier voel ik me juist jong.quote:
Gelukkig nieuwjaar ouwe ex-medemodquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
We missen een paar vaste gasten van de afgelopen 13 jaar.
En jij natuurlijk ook een persoonlijk nieuwjaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
'Grijs gedraaid' deze van LS
Ben heel benieuwd hoe ze nu zingt/is, ben haar totally uit het oog verloren.
Dat ben je toch ook?!quote:
Werk je in een zorgcentrum?quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:56 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen een mooi 2014!
Ben op mijn werk dus zodra ik alle oudjes gezoend heb en iedereen braaf op bed ligt ga ik kijken.
Aaaw...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:07 schreef Doc het volgende:
Dat ben je toch ook?!
Gelukkig nieuwjaar meissie
Hey Trui.quote:
Wel de liefste Spicegirl, he?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
Een spice girl, het moet niet erger worden
Lieve Aquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef shmoopy het volgende:
Hey Trui.
Ja, semi-zelfstandig wonen.
Nu de nachtdienst en het is zooo gezellig.
Voor jou wel ja?quote:
Hier is het zo goed als stil nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Poes durft nog steeds niet uit de kast
Stoppe nou met dat knallen.
Lekkere muzak
Nee, stukken jonger dan ik.quote:
Dawn Penn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat niet op te letten: June Lodge?
Dawn Penn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat niet op te letten: June Lodge?
En dat terwijl het een rythm en blues band is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Jools' orkest is wel altijd lekker op dreef in reggae en ska.
Ik weet het, misschien heeft het met mijn voorkeur te maken maar het valt me gewoon op. Een paar jaar geleden met Toots Hibbert waren ze ook steengoed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat terwijl het een rythm en blues band is.
Die weddenschap wil ik best met haar aangaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel heel erg Brits, die zuipt je waarschijnlijk met gemak onder de tafel.
Het is sowieso een tof wijffie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die weddenschap wil ik best met haar aangaan.
Als beloning heb ik wel iets in gedachten...
Het is een vreselijk goede drummer, inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die drummer van Jools ook wel apart. Hij ziet er uit als een bijna gepensioneerde autoverkoper maar hij speelt alle stijlen zonder een enkel probleem.
Volens Allmusic is ze van ca 1952, maar haar eerste opnamen zijn van 1966. 1950 of eerder lijkt me dan waarschijnlijker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:25 schreef golfer het volgende:
Die Jamaicaanse heeft nergens haar leeftijd vermeld, maar het mens had in de jaren 60 al hits, dus die Dawn moet ook rond de 70 zijn.
Behoorlijk overtuigendquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:29 schreef golfer het volgende:
Er zit een ouwe neger opgesloten in die John Newman.
Wow, wat een blues voor zo'n jonge knaap.
Haha, dat zeiden we hier ook al.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:29 schreef golfer het volgende:
Er zit een ouwe neger opgesloten in die John Newman.
Wow, wat een blues voor zo'n jonge knaap.
Wagner.quote:
Net iets ouder dan Davies.quote:
Aloe Blacc zou een fijne gast geweest zijn voor zoiets.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:45 schreef Greys het volgende:
Dit had zo tof kunnen zijn met een nog goede zanger.
Ja leuk he!quote:
In de NME kreeg haar album ooit een 1.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:21 schreef Doc het volgende:
Mel C was prima. By far de tofste spice-girl, kan zingen en heeft verstand van voetbal.
[ afbeelding ]
Het had een 0 moeten zijn idd.quote:
quote:
Tergend kutquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
you kiddin me?haim was echt tergend kut zeg
Oooeh mainstream liefhebber spotted!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
you kiddin me?haim was echt tergend kut zeg
heeft niets met mainstream te maken lol. sterker nog, ik ben juist iemand die naar stuff luistert waar jij nog nooit wat van gehoord hebt, maar wat maakt het uit. Die stemmen waren gewoon vreselijk en ze speelden al niet veel beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oooeh mainstream liefhebber spotted!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |