quote:
Eerder dat we met de bende de baan op gaan en niet achter de buis zittenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:40 schreef tong80 het volgende:
Net Doc aan de lijn gehad. Zijn dochters hebben een party. Kan zijn dat ze de afstandsbediening in handen krijgen.
Dat dus!quote:
We missen een paar vaste gasten van de afgelopen 13 jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Het topic loopt even hard als de hootenanny, niet echt dus
Zei het oudje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:56 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen een mooi 2014!
Ben op mijn werk dus zodra ik alle oudjes gezoend heb en iedereen braaf op bed ligt ga ik kijken.
Niks veranderd eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
'Grijs gedraaid' deze van LS
Ben heel benieuwd hoe ze nu zingt/is, ben haar totally uit het oog verloren.
hier voel ik me juist jong.quote:
Gelukkig nieuwjaar ouwe ex-medemodquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
We missen een paar vaste gasten van de afgelopen 13 jaar.
En jij natuurlijk ook een persoonlijk nieuwjaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
'Grijs gedraaid' deze van LS
Ben heel benieuwd hoe ze nu zingt/is, ben haar totally uit het oog verloren.
Dat ben je toch ook?!quote:
Werk je in een zorgcentrum?quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:56 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen een mooi 2014!
Ben op mijn werk dus zodra ik alle oudjes gezoend heb en iedereen braaf op bed ligt ga ik kijken.
Aaaw...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:07 schreef Doc het volgende:
Dat ben je toch ook?!
Gelukkig nieuwjaar meissie
Hey Trui.quote:
Wel de liefste Spicegirl, he?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
Een spice girl, het moet niet erger worden
Lieve Aquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef shmoopy het volgende:
Hey Trui.
Ja, semi-zelfstandig wonen.
Nu de nachtdienst en het is zooo gezellig.
Voor jou wel ja?quote:
Hier is het zo goed als stil nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Poes durft nog steeds niet uit de kast
Stoppe nou met dat knallen.
Lekkere muzak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |