Ik de lapoquote:
Meh ik pak de volgende wel hoop ikquote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik de lapo![]()
Modje verzoeken mijn bagger TT te vervangen door jouw mooie TT
quote:
Ik beloof jullie dat ik in dit topic na post 295 niet meer postquote:
Have a good time!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Ok dan. Ik ga wel ff halfuur hier naar staren om te ontstressen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef m.k het volgende:
Left 4 dead gratis op steam te verkrijgen lui
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 01:45 schreef BredeBroeder het volgende:
De winkels zijn dus overal dicht morgen?
Okee.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef m.k het volgende:
zou alsnog wel ff kijken of die open is, niet alles zal open zijn
joquote:
weinig omhoog hier, vermaak me met DAY-Z vandaag.quote:
Had bijna gedacht dat jij een WOL-pakket nog als kerstdiner zou etenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Nice nice, raar genoeg kwam ik erachter dat broccoli gemixt met aardappel puree ook best te vreten is.
Dus toch gekocht?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:27 schreef m.k het volgende:
[..]
weinig omhoog hier, vermaak me met DAY-Z vandaag.
juupppquote:
Als jij een avondje gaat kok sucken kan je net DAY-Z kopen denk ik.quote:
Haha, NINJA'd you!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:33 schreef hoogvlieger het volgende:
Ha godver je bent me net voor. Wilde m net quoten
Als ik op een avondje één klant heb dan inderdaad ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Als jij een avondje gaat kok sucken kan je net DAY-Z kopen denk ik.
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nog meer:
Alleen al van dat accent ga ik stuk
A littel suk en fuk.....okeequote:Op donderdag 26 december 2013 02:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nog meer:
Alleen al van dat accent ga ik stuk
Hahahahaquote:Op donderdag 26 december 2013 02:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
A littel suk en fuk.....okee
Dat is toch gemaakt als propaganda voor de geallieerden? Leuk filmpje om te kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 03:01 schreef hoogvlieger het volgende:
pfffffrt hahahaha. Zit nu animatiefilmpje te kijken van Donald Duck als nazi. Staat gewoon op YT, denk alleen niet dat verstandig is om hier te posten
Edit: de fuck, staat dat het een originele van Walt Disney uit '43 is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Der_Fuehrer%27s_Face
Het is echt fucking briljant. Maar wist niet of het zo gepast was op dat hier te postenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:47 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat is toch gemaakt als propaganda voor de geallieerden? Leuk filmpje om te kijken
Correct, ze zijn ook gewoon op DVD uitgebracht hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:01 schreef hoogvlieger het volgende:
pfffffrt hahahaha. Zit nu animatiefilmpje te kijken van Donald Duck als nazi. Staat gewoon op YT, denk alleen niet dat verstandig is om hier te posten
Edit: de fuck, staat dat het een originele van Walt Disney uit '43 is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Der_Fuehrer%27s_Face
Hoeveel zou zo'n helm nu nog waard zijn?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, ze zijn ook gewoon op DVD uitgebracht hoor.
Walt Disney heeft trouwens ook Amerikaanse helmen beschilderd met cartoonachtige afbeeldingen.
Wat een verzamelaar er voor over heeft. Laatst op een veiling van militaire spullen werd zo'n helm niet eens geveild.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoeveel zou zo'n helm nu nog waard zijn?
Alles afpakken en zijn bed de schuur in.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Als dit echt is_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bed? Hij mag een shell scrape graven in het bos en daar op een matje liggenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles afpakken en zijn bed de schuur in.
Wijven kunnen zoiets ook niet...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
Speciaal voor AchJa: zo moet het dus niet: http://www.autojunk.nl/2010/12/de-domste-bmw-crash-ooit
![]()
Ja, trek even je auto aan gort over een hoopje sneeuwquote:Op donderdag 26 december 2013 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wijven kunnen zoiets ook niet...![]()
Ik heb het overigens ook wel gedaan, maar dan duwde ik in de deuropening en dan erin springen als de auto begint te rollen.
Maar Snowtowcar blijft ook briljant:
Niet zo boos tijdens kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Die ratten ook weer betaald. Volgende keer komen ze het maar halen![]()
Nu is de vraag, voor wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Lotusss het volgende:
Van 500 euro af moeten tikken word je niet al te vrolijk.
Loonheffing. Al lijkt me dat wat vreemd omdat ER ook in 2012 niet heel veel verdiende.quote:
Aha... geen verstand van.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Loonheffing. Al lijkt me dat wat vreemd omdat ER ook in 2012 niet heel veel verdiende.
Zonder krimp is jouw interpretatie. Bovendien hebben we geen "vriendjes" met een brug in hun schuur. Geld afgeven aan de belastingdienst vinden wij in ieder geval het minst leuke "goede doel", misschien dat jullie thuis daar een andere mening over hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:59 schreef AchJa het volgende:
Aan de andere kant gooit ER lachend voor 100 euro aan ossenhaas in de vriezer en tikt hij zonder krimp 500 euro af voor een beurtje aan zijn auto...
Een brug is handig maar niet persé noodzakelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zonder krimp is jouw interpretatie. Bovendien hebben we geen "vriendjes" met een brug in hun schuur. Geld afgeven aan de belastingdienst vinden wij in ieder geval het minst leuke "goede doel", misschien dat jullie thuis daar een andere mening over hebben.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0ixSM3VYYXz
#verveling![]()
Heb ik ook nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef Lotusss het volgende:
Bovendien hebben we geen "vriendjes" met een brug in hun schuur.
Ga naar FOK radio, daar zitten meer van die lui die zichzelf graag horen praten...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0ixSM3VYYXz
#verveling![]()
Daar zit ik alquote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga naar FOK radio, daar zitten meer van die lui die zichzelf graag horen praten...
Zie ook net dat je in dat vuurwerk topic zit...quote:
Lol, 150 euro vind ik wel heel knapquote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie ook net dat je in dat vuurwerk topic zit...
Wat was het altijd gaaf om wat struikeldraad lichtseinen af te zetten op het moment dat de 150 euro vuurpijl van buurman de lucht in ging...
Weet ik het, had iig altijd dure rommel.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lol, 150 euro vind ik wel heel knap
Duurste vuurpijl in NL kost 10 euro ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het, had iig altijd dure rommel.
Uhm, geen Nld spul...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Duurste vuurpijl in NL kost 10 euro ofzo, majah, wel een leuke actie als je de buurman boos wilt hebben
Hmm oke, dan zal 't wel wat duurder zijn misschien, niet veel though, aangezien NLD vuurwerk al overpriced is. Ach sooquote:
Boeit verder ook niet zoveel, over de zeik was hij.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm oke, dan zal 't wel wat duurder zijn misschien, niet veel though, aangezien NLD vuurwerk al overpriced is. Ach soo
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Boeit verder ook niet zoveel, over de zeik was hij.
betere muis kopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Mn scroll ding doet het nog maar half![]()
Een goede klap en wat blazen heeft het werk al gedaan, is verder een prima muisje hoorquote:
Torrents...quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
Krijg ik een tip over een goede serie
Over 86 dagen heb ik twee seizoenen binnen
quote:
Ik heb muizen van rond de 100,- gezienquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:02 schreef m.k het volgende:
voor een paar knaken meer had je de beste muis die geld kan kopen
http://www.informatique.n(...)ming-muis-zwart.htmlquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb muizen van rond de 100,- gezien
Ik doe niet aan PC gamingquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:09 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.informatique.n(...)ming-muis-zwart.html
Welke muis heb je nu dan?quote:
mousequote:
'krijg de schijt en sterf' was het toch?quote:
Nee: ''Reet, kievit''quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:23 schreef m.k het volgende:
[..]
'krijg de schijt en sterf' was het toch?
bijna. "krijg de schijt", rave en repeat was hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:23 schreef m.k het volgende:
[..]
'krijg de schijt en sterf' was het toch?
Alles beter dan Skrillex livequote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef m.k het volgende:
Deze kneus live mogen aanschouwen, tranen met tuiten was het
Rave, repeatquote:
Eenmaal mogen aanschouwen. Best wel bruut eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alles beter dan Skrillex live
Skeere 1-hit artist, draaien kunnen die nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 02:31 schreef m.k het volgende:
Deze kneus live mogen aanschouwen, tranen met tuiten was het
Morgen nog maar eens proberen dan. Nu zijn we te laat.quote:
Nee, ik wil die van jullie weten voor mijn dagelijkse rapportage.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen nog maar eens proberen dan. Nu zijn we te laat.
Hangen in m'n rek. Desondanks present.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wil die van jullie weten voor mijn dagelijkse rapportage.
Dank.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:58 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hangen in m'n rek. Desondanks present.
Present bij het koffiezetapparaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wil die van jullie weten voor mijn dagelijkse rapportage.
+1quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Present bij het koffiezetapparaat.
Zit weer aan de snorquote:
Op de sportschool net mooie oorwarmers gezienquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de sportschool net mooie oorwarmers gezien
geniaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ook ja.![]()
http://jeugdsentimenten.n(...)nken/snor-frisdrank/
Niet mijn smaak!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tijdstip: 12:25
Status: Ontwaakt uit coma
Welke mogool gaat er nou een bedrijfsfeest geven op fucking 27 december...quote:
Het is..... EEN TROUWERIJJJJJJJquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Welke mogool gaat er nou een bedrijfsfeest geven op fucking 27 december...
Stay tuned the answer comes around 14:15...
Polandball is volwassen geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Fire and maneuver, that's the name of the game.. fire and maneuver''
Ben daar afgelopen juni nog geweest, ik liep over zo'n zandpad richting de dropzone, en ik keek zo eens om me heen, rechts richting het strand alleen maar open weilanden. Toen keek ik naar links en toen kwam het me ineens heel bekend voor, ziet er nog steeds zo uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe ze die stug slopen, fucking baas
''I KNEW YOU'D GET ME KILLED LIEUTENANT!!!''
Om 17:15 nog braaf aan het werk, nu onderweg naar huis.quote:
Keurig, waarvan aktequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om 17:15 nog braaf aan het werk, nu onderweg naar huis.
Je hebt werkpaarden en sierpaarden...quote:
Hehe, mag ik ook een paar weekjes in het jaar een sierknol zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden...
Jij welquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, mag ik ook een paar weekjes in het jaar een sierknol zijn?
BSB. Zijn gepantserde bakken, voor allerhande taken van die eenheid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:20 schreef trigt013 het volgende:
Ik reed deze week achter een volgens mij een Landcruiser in burger kleuren met drie antennes en landmacht kentekenplaat.
Waar is dat voertuig van en waar word het voor gebruikt.
Doe eens laten zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Holy moly fucking jesus, ik krijg opeens een pic op whatsapp van een geile dame waar ze op haar knieën op bed zit, voorovergebogen terwijl ze onzedelijke handelingen verricht
He natnek, gaat er nog een keer gezopen worden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe me je telefoonnummer en ik bedien u.
Godverdomme minervaan, dat gaat er zeker. Doet mij een 06 en wij arrangeren deze orgie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
He natnek, gaat er nog een keer gezopen worden?
0906-0123quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme minervaan, dat gaat er zeker. Doet mij een 06 en wij arrangeren deze orgie.
Presentquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme minervaan, dat gaat er zeker. Doet mij een 06 en wij arrangeren deze orgie.
Gij baas, hulde!quote:
Absoluutquote:
Jitzzzze vroeg op een presentielijst. Sammie om een 06 nummer. Scherp blijvenquote:
Dag natnek....heeft u uw rukbunker weer mogen verlaten voor de boze enge wereld?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:59 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ja lekker, melk en suiker graag
Tekort aan piepschuim en benzinequote:Op zaterdag 28 december 2013 10:21 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Napalm maakt meer indruk op de buren.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:33 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dag natnek....heeft u uw rukbunker weer mogen verlaten voor de boze enge wereld?
Als je me ook maar een beetje zou kennen dan zou je weten dat ik nooit van mijn zolderkamer af komquote:
Jouw hok?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je me ook maar een beetje zou kennen dan zou je weten dat ik nooit van mijn zolderkamer af kom
Vuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Niet eens terwijl er knallers gekocht mogen worden
NSB?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar toch niet NSB'er erbij ofwel?
Kleuters die een ander niet z'n plezier laten hebben, NSB'ers van de buurt ook wel bekend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NSB?
Nederlandse Sadomasochisten Bond?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Kleuters die zichzelf in een oorlog denken te wanen omdat......omdat.....knallen![]()
Daarnaast hun troep niet opruimen.
Vernielingen aanrichten
Huisdieren van streek maken door dat geknal
Etc
etc
etc
etc
Mongolen.
Esses en co zullen vast wel meelezen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kleuters die een ander niet z'n plezier laten hebben, NSB'ers van de buurt ook wel bekend.
Ach wat zal 't, zou me niks verbazen als Esses corrupt isquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses en co zullen vast wel meelezen...
Want die 2maanden dat je heb hier hebt meegemaakt hebben je geholpen bij het beeld van hem?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach wat zal 't, zou me niks verbazen als Esses corrupt is
De overige 6 maanden buiten FOK! ook wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Want die 2maanden dat je heb hier hebt meegemaakt hebben je geholpen bij het beeld van hem?
En hoe weet jij dan zo dat hij corrupt is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De overige 6 maanden buiten FOK! ook wel hoor
Dat heeft die me in m'n slaap ingefluisterdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan zo dat hij corrupt is?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:59 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ja lekker, melk en suiker graag
quote:
MM is een vrouw dus dan is het acceptabelquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
"Mensen die 'iets in de koffie' willen. Als je niet van koffie houdt, zuip dan wat anders. WEG!"
Theo Maassen
Absoluut nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
MM is een vrouw dus dan is het acceptabel
Haha. Ene vent die hier jaren terug rondzwierf en daarna ineens van de aardbodem verdween. Allerhande speculaties volgde. Hij zou in Griekenland zitten ofsoquote:
Ahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha. Ene vent die hier jaren terug rondzwierf en daarna ineens van de aardbodem verdween. Allerhande speculaties volgde. Hij zou in Griekenland zitten ofso
Solliequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:11 schreef m.k het volgende:
BB ga niet zomaar met woorden als corruptie zwaaien.
Ik drink mijn koffie net zo zwart als mijn ziel isquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
MM is een vrouw dus dan is het acceptabel
lichtbruin met suikerquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie net zo zwart als mijn ziel is
Zwart en sterk zonder suikerquote:
Wie is dat wief?quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jitze heeft het godverdomme maar goed met die vrouwelijke collega's van hem.
Echt tering, zo lekker. Vooral in dat officieren pakje van ze. Grr.. ik word er spontaan bronstig van.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n videoserie over dat piratengejaag, daarin komt een zeer schone damen voor. Goede OPCO gekozen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Flinke afknappert hoorquote:
Wel meer dan 1, waarvan Galtfactory wel de bekendste is...quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef Ponjaard het volgende:
Hebben jullie hier trouwens ooit een Walt gehad?
Hoelang duurde het voordat jullie hem doorhadden? Altijd leuk om te weten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel meer dan 1, waarvan Galtfactory wel de bekendste is...
Yup, KCT...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:09 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat jullie hem doorhadden? Altijd leuk om te weten.![]()
Edit: En wat was hij, special 'leet operator SAS UIM KCT spartan alles?
hahaha, heerlijk. Met droge oogjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, KCT...![]()
![]()
En tevens Rubje... Met zijn tweeën aan het ouwehoeren, maar het was maar 1 persoon.![]()
Ik heb niet echt bijgehouden hoe snel hij ontmaskerd was, heeft niet zolang geduurd.
Toen ie foto's van zijn nieuwe crib postte, die hij had laten bouwen ergens in NL duurde het niet zo lang meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, KCT...![]()
![]()
En tevens Rubje... Met zijn tweeën aan het ouwehoeren, maar het was maar 1 persoon.![]()
Ik heb niet echt bijgehouden hoe snel hij ontmaskerd was, heeft niet zolang geduurd.
Kneus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen ie foto's van zijn nieuwe crib postte, die hij had laten bouwen ergens in NL duurde het niet zo lang meerWant het hele huis was voorzien van US-wandcontactdozen
Tegenwoordig onder de naam SCJB ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:20 schreef MaryMouse het volgende:
Hij spookt nog wel eens rond in NWS en zo.
Toen kwam dat "ik Ruben" topic...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Thaboel het volgende:
Rubje fucking held! Iedereens naam op internet gooien onder het mom van 'ja uh ik geloof je niet dus je liegt'
Maar wel huilen als hij erachterkomt dat iedereen zijn naam+foto en anders heeft
Het banbeleid is dus niet zo strikt als waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig onder de naam SCJB ofzo.
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel, misschien kan iemand wat vermakelijke topics van Rubje/Galt zoeken.
Ik weet niet hoe hard hij Danny gepijpt heeft, maar Rubje werd gigantisch de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:27 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Het banbeleid is dus niet zo strikt als waar ik vandaan kom.
Zoekendequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel, misschien kan iemand wat vermakelijke topics van Rubje/Galt zoeken.
Oef, daar kan ik met mijn 5,8 dagen op fok geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard hij Danny gepijpt heeft, maar Rubje werd gigantisch de hand boven het hoofd gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |