Onder in beeld? Of is dat wat anders. Ik weet het eigenlijk ook niet eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar ik dat bij moet houden.
Ben jij nu ook al voor Ajax?quote:
ik wil john mayer niet eens hebben....quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan John Mayer best hebben, niet alles hoor, oud werk vaak wel, maar mijn god, wat is het toch een eikel
In beeld? Ik luister gewoon de radio.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder in beeld? Of is dat wat anders. Ik weet het eigenlijk ook niet eens.
Niet weggaan Mex, we hebben nog 6 dagen te gaan..quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al voor Ajax?
Nee natuurlijk niet.... Oh vandaar dat ie niet in beeld wasquote:
Het werkt niet telepathisch hequote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.... Oh vandaar dat ie niet in beeld was
Wij (en Pino) kunnen een blok vormen tegen Ajax.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, een successupporter dus. Die hebben wij nu niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef FritsFlits het volgende:
AZ, RKC, Ajax.. Maar de laatste sinds Frank de Boer. Sorry Mexi
Ik ben voor Sparta E. D2... Daar ben ik leidster van.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gloryhunter in dit topic hoor..quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef FritsFlits het volgende:
Verdediging gaat er alleen maar op vooruitquote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij (en Pino) kunnen een blok vormen tegen Ajax.
Wel wegloopsupporters?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, een successupporter dus. Die hebben wij nu niet.
Want geen succes?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, een successupporter dus. Die hebben wij nu niet.
volgens mij is er ook bijna niemand die een hekel heeft aan Frank de Boer.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef FritsFlits het volgende:
Weglopende successupporters. Die hoef ik niet. Nu merk je wie de ekte zijn.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef FritsFlits het volgende:
Oh ja de supporters zijn nu op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weglopende successupporters. Die hoef ik niet. Nu merk je wie de ekte zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |