Half hoor, nog even een biertje na. Daarna kom ik weer etteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
n00bie is terug, ik wacht op schijtlollige plaatjes.
'Hij heeft betere nummers' is hier op zijn plaatsquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig is noobie er weer, kan er tenminste weer iemand lachen om mijn Icehouse/Foreigner/Bad company grapjes
Ik vind Amanda leukerquote:
Homoseksualiteit?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:45 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
denk een vreselijke ziekte hem killde
Er plakte vandaag een meneer die sticker op zijn kale hoofdquote:Op woensdag 25 december 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft er verzonnen dat je een sticker krijgt voor als je in het top2000-café komt..
Wilders?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft er verzonnen dat je een sticker krijgt voor als je in het top2000-café komt..
Ik loop achter maar dans alvastquote:
Goed receptquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beetje van Mike , een beetje van Maggie..
Op z'n Fransquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beetje van Mike , een beetje van Maggie..
Oh oke, die heb ik vast nietquote:
Die heeft groove coverage dan weer goed verneuktquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef laxus13 het volgende:
Prima maar geef kij maar Moonlight Shadow
Die geven we jou over 5 dagenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef laxus13 het volgende:
Prima maar geef kij maar Moonlight Shadow
Ik had ooit die taperecorder gekocht voor de lol, maar vond m'n vader niets. Uiteindelijk een ellendig ding bij Conrad gehaald.. Maar wel jarenlang plezier van gehad. Vooral die verschillende snelhedenquote:
Ken eigenlijk alleen Everytime We Touch, later ook nog gebruikt voor Cascade.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dit is leuk. Is er van die Maggie Reilly eigenlijk nog wat geworden buiten Mike oldfield?
Hahaha nee. M'n kleine nichtjes vinden het leukquote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pak die afstandsbediening dan af. Kom op voor jezelf.
Ze had ook solo een hitje, maar geen top2000 materiaalquote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dit is leuk. Is er van die Maggie Reilly eigenlijk nog wat geworden buiten Mike oldfield?
Volgens Wiki nietquote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had ook solo een hitje, maar geen top2000 materiaal
Al is dat geen graadmeter voor kwaliteit
Dit is wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vandaag echt veel meer meuk dan kwaliteit gehoord
Jammer.. Dat treinennummer is leukquote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
albert is er nog....enigste nummer nog in de lijst.....verloor vorig jaar 3 nummers uit de lijst![]()
![]()
I don't wanna die in an air disaster heb ik ooit nog eens op gestemd ...quote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
albert is er nog....enigste nummer nog in de lijst.....verloor vorig jaar 3 nummers uit de lijst![]()
![]()
Wij zongen dat nummer met Nederlandse tekst op het jongerenkoor.. Ik heb echt een hekel aan dat nummer daardoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I don't wanna die in an air disaster heb ik ooit nog eens op gestemd ...
Een weetje die ik niet wistquote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Albert Hammond jr was trouwens gitarist bij The Strokes.
Dat wist ik. Is ie dat niet meer?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Albert Hammond jr was trouwens gitarist bij The Strokes.
Mc Hammerquote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef D. het volgende:
Volgende uur:
Bee Gees You Should Be Dancing
Leo Sayer Orchard Road
Shocking Blue Never Marry A Railroad Man
Bee Gees To Love Somebody
Anna & Kate McGarrigle Complainte Pour Ste. Catherine
The Script If You Ever Come Back
Kensington Home Again
MC Hammer U Can't Touch This
10CC I'm Mandy Fly Me
The Commodores Easy
De Kast Woorden Zonder Woorden
Feargal Sharkey A Good Heart
James Morrison You Give Me Something
The Beatles Ticket To Ride
Ik heb een zwak voor Orchard Road
Ow, dan is het vers, dan vergeef ik het mezelfquote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wist het sinds er vandaag een bericht over hem op nu.nl stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |