Tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 25 december 2013 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had ook solo een hitje, maar geen top2000 materiaal
Al is dat geen graadmeter voor kwaliteit
Dit is wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vandaag echt veel meer meuk dan kwaliteit gehoord
Jammer.. Dat treinennummer is leukquote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
albert is er nog....enigste nummer nog in de lijst.....verloor vorig jaar 3 nummers uit de lijst![]()
![]()
I don't wanna die in an air disaster heb ik ooit nog eens op gestemd ...quote:Op woensdag 25 december 2013 21:53 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
albert is er nog....enigste nummer nog in de lijst.....verloor vorig jaar 3 nummers uit de lijst![]()
![]()
Wij zongen dat nummer met Nederlandse tekst op het jongerenkoor.. Ik heb echt een hekel aan dat nummer daardoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I don't wanna die in an air disaster heb ik ooit nog eens op gestemd ...
Een weetje die ik niet wistquote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Albert Hammond jr was trouwens gitarist bij The Strokes.
Dat wist ik. Is ie dat niet meer?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Albert Hammond jr was trouwens gitarist bij The Strokes.
Mc Hammerquote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef D. het volgende:
Volgende uur:
Bee Gees You Should Be Dancing
Leo Sayer Orchard Road
Shocking Blue Never Marry A Railroad Man
Bee Gees To Love Somebody
Anna & Kate McGarrigle Complainte Pour Ste. Catherine
The Script If You Ever Come Back
Kensington Home Again
MC Hammer U Can't Touch This
10CC I'm Mandy Fly Me
The Commodores Easy
De Kast Woorden Zonder Woorden
Feargal Sharkey A Good Heart
James Morrison You Give Me Something
The Beatles Ticket To Ride
Ik heb een zwak voor Orchard Road
Ow, dan is het vers, dan vergeef ik het mezelfquote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wist het sinds er vandaag een bericht over hem op nu.nl stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |