mijn conclusie klopt welquote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg je trekt conclusies
een kortzichtige wel
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij fok!babe? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAhaahHAHAhau`hzbdkjahsbdvhbfsvhf
oh wauwquote:Op woensdag 25 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet, het ging via whatsapp, dus zal wel niet zo zwaar zijn
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.
Dan gaat zo ook FOK!milf binnen halen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zodra Ezell bevallen is van ons kerstkind (waar blijft hij eigenlijk?) heeft ze weer een strak lichaam en doet ze makkelijk mee om de prijzen.
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat zo ook FOK!milf binnen halen.
Of een tweede plek na yvonne
quote:
quote:
omg, ik merk dat ik steun hebquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan is de tweede plek nog steeds erg eervolquote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.
kerstkindje aan het verwekkenquote:
met wie?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kerstkindje aan het verwekken
heeft ban, 90% kans dat ie lurktquote:
hoi lmiquote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft ban, 90% kans dat ie lurkt
Die voert dan ook wel harde propaganda. Al was het best een mooie fotoshoot.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
yvonne is ongenaakbaar in de milfverkiezing.
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is de tweede plek nog steeds erg eervol
ik ben enkel te autistisch om vriendschapsverzoek te sturenquote:
gilfquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
berichtje voor dv als ze sherlockt: lobi natuurlijk! niet serieus nemen. feest fijne feestdagen, klein rotkrengetje!
Angsthaas, wees een konijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
berichtje voor dv als ze sherlockt: lobi natuurlijk! niet serieus nemen. feest fijne feestdagen, klein rotkrengetje!
En terecht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben enkel te autistisch om vriendschapsverzoek te sturen
Ik maak er een punt van om die verkiezing op te zetten. En mijn stem heb jequote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou voelen als een overwinning. Bestaat er ook zoiets als een "FILF"? Daar zou ik dan graag voor willen strijden.
;Yquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
GILF? Grandmother? Daar kan ik toch niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |