SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maxbet -->![]()
Hoe gaat het met je zeta's?quote:
Welke exchange gebruik jij hiervoor?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:44 schreef KOiNFiSH het volgende:
Zijn er cryp-bro's hier die Nxt holden ? Vond het wel interessante vernieuwende coin.. wacht even op een price-dip om wat in te slaan misschien!
Idd, had mijn LTC juist verkocht want verwachte juist een terugvalquote:Op woensdag 25 december 2013 18:52 schreef Ticootje het volgende:
Wat is dit? Dikke stijging op kerst? Die had ik ff niet zien aankomen.
n00bquote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Idd, had mijn LTC juist verkocht want verwachte juist een terugval
toto69quote:
Blijf jij nou maar in je kooiquote:Op woensdag 25 december 2013 19:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont jongedame
Zit je nog in LTC?quote:Op woensdag 25 december 2013 18:52 schreef Ticootje het volgende:
Wat is dit? Dikke stijging op kerst? Die had ik ff niet zien aankomen.
Fiat.quote:
o.035 mark my wordsquote:Op woensdag 25 december 2013 19:17 schreef zomertje het volgende:
Ik heb juist LTC bijgekocht na de eerste korte stijging vanochtend. LTC is nog niet zo bijgetrokken als BTC, dus ik denk dat ie nog wat laag is gemiddeld. Maar dat is puur mijn gevoel.
het moment die je wist dat zou komenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
het moment die je wist dat zou komen
quote:
Niet nog even wachten op meer mensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
het moment die je wist dat zou komen
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Niet nog even wachten op meer mensen?
ditquote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
welke mensen het is hier zo dood als een pier als wij niet posten
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je lang wachten![]()
komen vanzelf mensen bij
Ok ok. Momentje geduld nogquote:
Ik knal uit elkaar van spanningquote:Op woensdag 25 december 2013 19:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok ok. Momentje geduld nog
Wat bedoelt u?quote:
Dacht eens een beetje buurten enzo. Hoe is het?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]wat komt u zo doen hier op deze mooie 1e kerstdag?
eh hoiquote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dacht eens een beetje buurten enzo. Hoe is het?
Dik van al het eten, maar verder best primaquote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gezellig
Ja best lekker zo. En met jou?
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dik van al het eten, maar verder best prima
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Your wish is our command
Tevens hallo ONZ
Ja, we doen een rondje en gaan dan weer terug naar ons hokquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]Hier ook aardig vol, en het avondeten moet nog starten
btw: Je neemt deze vanzelf wel weer een keer mee terug richting je eigen hoekje?
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Your wish is our command
Tevens hallo ONZ
Leuk, kersttopicvoetbal!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, we doen een rondje en gaan dan weer terug naar ons hok
doetutniequote:Op woensdag 25 december 2013 19:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hallo zeggen tegen ONZ
[ afbeelding ]
quote:Forbidden
You don't have permission to access /images/greeting_spock.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Hmmm, we moeten dan toch wel op zijn minst even langs FEE zijn geweestquote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef dimmak het volgende:
Wat gezellig. De kerstgedachte leeft.
gewoon alles langsquote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hmmm, we moeten dan toch wel op zijn minst even langs FEE zijn geweest
Goed idee!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hmmm, we moeten dan toch wel op zijn minst even langs FEE zijn geweest
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:50 schreef Maxbet het volgende:
Tevens BIT feestje in FEE
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:55 schreef Maxbet het volgende:
Volgens mij mogen Toto enzo hier niet eens posten
en nu kan het niet meer weggekickt worden ergens anders naar toequote:Op woensdag 25 december 2013 19:55 schreef Maxbet het volgende:
Ik kan het. Behalve als ik hem naar KEL doequote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
en nu kan het niet meer weggekickt worden ergens anders naar toe
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
en nu kan het niet meer weggekickt worden ergens anders naar toe
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan het. Behalve als ik hem naar KEL doe
1 Doge voor onze verlosserquote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan het. Behalve als ik hem naar KEL doe
Vind je het gek met al die dramaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef Maxbet het volgende:
Deze heb ik al tijden niet meer gepost
[ afbeelding ]
Jup, was dood daarquote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Interessant, ook al in FEE geweest?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Het is overal dood ik ga film kijken
Hoiquote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef Autodrop het volgende:
De fuck lopen jullie hier nu weer te kloten?
We komen een beetje buurten, beetje kerstgedachte verspreidenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:55 schreef Maxbet het volgende:
Ik wou nog wachten op meer mensen, maar er leek niemand meer te komen. Kunnen vanavond nog wel eens op herhalingquote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mij het weer eens niet willen vertellen he
n00bs mochten niet meequote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mij het weer eens niet willen vertellen he
nog niet in SPO en FOK!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar zijn we allemaal geweest?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Om bij het thema te passen.
Welke? Iig eentje waar ik niet in mochtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We zaten in een gesloten subforum
quote:
Ze schijnen te vallen voor de Marco Reus style. Jammer dat niemand hier toevallig dat kapsel heeft.quote:
Ik heb zoiets, alleen dan zonder kleuren en korterquote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze schijnen te vallen voor de Marco Reus style. Jammer dat niemand hier toevallig dat kapsel heeft.
Of wel, Toekito?
Pellequote:
Oud nieuws, kijk ff die link die ik eerder plaatste van Bloombergquote:Op woensdag 25 december 2013 20:52 schreef Nattekat het volgende:
http://www.apparata.nl/ni(...)nde-presentator-4922
Bedankt pik.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Rodawa het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, trouwens.[ afbeelding ]
Maar je blijft een enge man.
saaiquote:Op woensdag 25 december 2013 21:01 schreef Maxbet het volgende:
Terug naar het vertrouwde nest dan maar
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier zouden we vaker op bezoek moeten gaan
quote:
Ik zie je nietquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik ben weg moest even wat regelen
Ik vind dat kapsel superhotquote:
mijne is beterquote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat kapsel superhot
pics voor de luie mensch?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat kapsel superhot
Jaren 60quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jaren 60
waarom post je foto's van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede tip, als de film is afgelopen zet ik die even in de OPquote:Op woensdag 25 december 2013 21:30 schreef Kale het volgende:
Max zoiets wilde jij toch maken? Maar dan met grafiekjens?
http://targetmoon.com/
Crosspost ook in miningtopic maar zowel voor algemeen als miningkeuze handig?
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jaren 60
Zoiets heb ik nu toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal nietquote:
Leuke versierpogingquote:Op woensdag 25 december 2013 21:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal nietniet dat jouw haar niet leuk is ofzo
Wel johquote:Op woensdag 25 december 2013 21:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal nietniet dat jouw haar niet leuk is ofzo
Pics van je kapselquote:Op woensdag 25 december 2013 21:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel johOk, iets anders, maar niet veel.
Ja, hopelijk terug naar moonquote:
Ryan (L)quote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was er altijd veel in China, tegenwoordig alleen in de VS
Ben aan het wachten op de crash.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
LTC naar 43 morgen, snel kopen iedereen!
Dat betekent gewoon dat er in USD's gehandeld wordt.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was er altijd veel in China, tegenwoordig alleen in de VS
Maxbet was de SC naar elk ander forum aan het verplaatsenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar waren jullie nou net? Ik heb overal naar de SC overal gezocht.
Overalquote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar waren jullie nou net? Ik heb overal naar de SC overal gezocht.
Het keldertjequote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Overal
Maar Tjacka had ons naar een gesloten sub geschopt, daardoor verdwenen we uit de MyAT
quote:
Was niet het Keldertje neequote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erger...
Het keldertje is niet gesloten
Wat is er erger dan het keldertje? OUDquote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erger...
Het keldertje is niet gesloten
KPDquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er erger dan het keldertje? OUD?
Daar post Yvonne toch vaak naaktfoto'squote:
Serieus? Dat wist ik niet eens johquote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Kreeg in ieder geval te lezen dat ik via PM toestemming moest vragen om in dit topic te posten
Weet ik niet en wil ik niet wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daar post Yvonne toch vaak naaktfoto's?
PLT? Ik heb weer wat gemist?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
PLT gaat vrijwel zeker naar Coins-E exchange
quote:Hello fellow shibes. I know a lot of you from /r/dogecoin like my website. Maybe too many of you. The website is running off a small VPS (poor shibe cant afford expensive dedicated servers). Yesterday, my host emailed me to let me know the server has been suspended due to high load on the web server. My server was essentially suffocated by the doge love.
I've been trying to contact my host through both phone and email. I just got the first sign of life. It was an automated response that the support team are gone over Christmas. The site won't be up for at least another 24 hours. It's terrible.
Just want to let you know that I am aware of the downtime and I'm doing everything I can to fix this.
A lot of generous shibes have offered their help to fix this, both in terms of servers and donations. I'm amazed by the community's generosity. Unfortunately I can't accept any help until I work this out with the host. They have all the files and database locked down.
*tl;dr: Too high load on server because dogecoins. Host shut down website indefinitely. Waiting for their response. Will not get one until 26th december at earliest. Sad doge. *
HALLON HIER SPREEKT DE POLITIEquote:
Oude coin: https://bitcointalk.org/index.php?topic=266521.0 (augustus 2013)quote:
BRANDWEER? UNT U MIJ HORENquote:Op woensdag 25 december 2013 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
HALLON HIER SPREEKT DE POLITIE
Kan ik in jou investeren?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
Snap er niets van, had BTC verkocht tot 40 stuks en heb alweer 54.34 BTC
Die crapcoins minen schiet echt lekker op
54 BTC hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
Je hebt toch wel stalen zenuwen?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:46 schreef ulq het volgende:
[..]
54 BTC hebben![]()
Zou wel een beetje stressen als de prijs instort als je er zo veel hebt
1) Stalen zenuwen hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt toch wel stalen zenuwen?
Ik niet. Ik had echt al zo iets van 'verdomme, kut cryptocurrencies' toen ie van 700 naar 450 ging en ik er met 1.2 BTC in zatquote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt toch wel stalen zenuwen?
Ehm, nergens last van eigenlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:46 schreef ulq het volgende:
[..]
54 BTC hebben![]()
Zou wel een beetje stressen als de prijs instort als je er zo veel hebt
Hoeveel heb je er nu in totaal?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
Hehequote:Op woensdag 25 december 2013 22:53 schreef Maxbet het volgende:
MaGNeT op een BIT meet:
[ afbeelding ]
Toch MaGNeT?![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:53 schreef Maxbet het volgende:
MaGNeT op een BIT meet:
[ afbeelding ]
Toch MaGNeT?![]()
Waar mine je?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oude coin: https://bitcointalk.org/index.php?topic=266521.0 (augustus 2013)
Leek "dood" maar dev heeft woord gehouden en is er nog mee bezig.
Komt op Coins-E (wordt gezegd).
Difficulty is belachelijk laag dus ik mine ze maar weer ff, heb er nog 430k.
Yup, je ziet me als het goed is minen daarquote:Op woensdag 25 december 2013 22:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Waar mine je?
Deze?
http://plt.cryptominer.net/index.php
5 mhquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, je ziet me als het goed is minen daar
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij wordt iedereen hier miljonair door van die waardeloze coins te minen.
Volgens mij werkt dat nog altijd het best.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij hoopt iedereen hier miljonair te worden door van die waardeloze coins te mines.
Sommigen slagen daar behoorlijk inquote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij hoopt iedereen hier miljonair te worden door van die waardeloze coins te mines.
Ik ben te lui om deze op te halen: http://nos.nl/artikel/590(...)-winnaar-25-mln.htmlquote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
miljonair is overdreven, snel een beetje geldverdienen, zo zie ik het.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Zoveel?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat nog altijd het best.
Of weet jij een andere manier om in 3-4 weken 14 BTC bij elkaar te minen?
3200 Khash/s meestal, soms iets meer als m'n oude rig aan staat.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef KOiNFiSH het volgende:
MaGNeT hoeveel mhash heb jij dat je 14btc per maand mined?
Kwestie van stug doorminen van heel veel verschillende crappy coins en de wallets bewaren als het niet gelijk op een exchange komt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoveel?
Nice, had ik dat maar.
Wow nice. Maar heb je dan ook goede mine stuff?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kwestie van stug doorminen van heel veel verschillende crappy coins en de wallets bewaren als het niet gelijk op een exchange komt.
PLT heb ik in augustus gemined en zou nu vlot op Coins-E moeten verschijnen, dus kan ik weer >430k aan PLT dumpen
Forums in de gaten houden. bitcointalk bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow nice. Maar heb je dan ook goede mine stuff?
En waar vind je zo snel die crappy coins? Ik bedoel ik was optijd voor cat en kitteh maar hoe vind ik de volgende?
Dit forum in de gaten houdenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waar vind je zo snel die crappy coins? Ik bedoel ik was optijd voor cat en kitteh maar hoe vind ik de volgende?
Denk het niet, en je wil te graag, geduld!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Is die Kitteh al ergens zu verkaufen ... ?
Er is vaak een moment tussen de lancering van een coin en het moment dat ze op een exchange komen waarin veel miners overspringen naar andere coins.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Coins met "dit is mijn coin, het is me niet gelukt om een qt-wallet te compileren en dit zijn de specs" die laat ik links liggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef KOiNFiSH het volgende:
Staat wel ontzettend veel troep tussen hoor op bitcointalk.. Vraag me af hoe mensen dat doen.. of moet je daar op gegeven moment gevoel voor krijgen..
Thanks voor het adviesquote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er is vaak een moment tussen de lancering van een coin en het moment dat ze op een exchange komen waarin veel miners overspringen naar andere coins.
Dan juist ga ik ze vaak minen op de gok dat ze alsnog naar een exchange gaan.
En bij nieuwe coins is het een beetje inschatten of het wat wordt, EarthCoin had mooie logo's en een goede openingspost dus dan is het al kansrijk.
DogeCoin had een hele positieve ontvangst, dus dat was kansrijk (al was ik wat laat met minen).
Tsja, volg de hypes en je instinct, switch over als je denkt "dit is genoeg".
En verkoop je coins voordat de hype over isquote:
Integendeel, ik ben geregeld zelfs té voorzichtigquote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk het niet, en je wil te graag, geduld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |