Twee keer, als het even kan.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef D. het volgende:
Van 1731 vorg jaar naar 1963 nu...
We nemen Afscheid hoop ik
quote:
Wishfull thinking.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef D. het volgende:
Afscheid nemen bestaat nietquote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef D. het volgende:
Wat zijn de verzachtende omstandigheden?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel me mee
Maar dat komt door de verzachtende omstandigheden
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
1955 Adios Nonino Carel Kraayenhof 2002![]()
Top2000quote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zijn de verzachtende omstandigheden?
Treurig en triest.quote:
Ik heb er al last van sinds ie op de radio isquote:Op woensdag 25 december 2013 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem wel een prettige stem hebben om naar te luisteren
wat is dezenquote:
Hahahaha wel een beetje herkenbaar. Alleen de papa hier heeft laptop op schoot op het moment. En wij zitten nog (heerlijk) in pyjama.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef FritsFlits het volgende:
Diaan, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Aan het einde van dit uur zal hij wat dat betreft al op gelijke hoogte staan met Gijs in zijn eerste drie uur samen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef peaceman het volgende:
hij heeft nu al weer teveel geluld. toch een prestatie hoor Sander...
Ik ben ook geen fan van Gijs, maar hij deed dit wel prima. Maar idd, die kermisstem.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er al last van sinds ie op de radio is
Dat is al heeeeeeel lang....quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er al last van sinds ie op de radio is
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van The White Stripes is beter.
Zit nog wat botox opquote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Draaien ze dit van een kromgetrokken elpee ofzo? Jeetje, wat een waardeloos geluid
Gezellie met een Roy Donders huispak....quote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahahaha wel een beetje herkenbaar. Alleen de papa hier heeft laptop op schoot op het moment. En wij zitten nog (heerlijk) in pyjama.
Ik hoorde pas geleden White Blood Cells weer, en nu deze. Is wel duidelijkquote:
Jammer.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat niet in de dataHelaas. Je zou evt in Excel dat kunnen uitrekenen
Ow echt te erg...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gezellie met een Roy Donders huispak....
[ afbeelding ]
tis goed dat je het erbij zegt...quote:
Je weet dat dit óók een cover is, en de tweede door Joan Jett (één zonder en één met de Blackhearts)?quote:
Die jongens van 5ive zullen wel binnenlopen nuquote:Op woensdag 25 december 2013 15:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je weet dat dit óók een cover is, en de tweede door Joan Jett?
Die hoeven nooit meer te werken. Daarom hoor je ze nu ook niet meer.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die jongens van 5ive zullen wel binnenlopen nu
zijn ze dood?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die hoeven nooit meer te werken. Daarom hoor je ze nu ook niet meer.
Maar het Koningslied dus niet, en inmiddels zie ik dat Muziek van Marco B de lijst ookquote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, Bruises staat er ook in hoor
Een drol voor de lolquote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef waxmask het volgende:
Wel een verademing zo altijd, geen gebedel om geld, geen schreeuwende aandachtsgeilers en geen Corton met poepverhaaltjes...
Ashley Monroe kan prima zingen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, Bruises staat er ook in hoor
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het Koningslied dus niet, en inmiddels zie ik dat Muziek van Marco B de lijst ookniet
instaat.
Nee, maar of je nou blij moet zijn met Sander?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef waxmask het volgende:
Wel een verademing zo altijd, geen gebedel om geld, geen schreeuwende aandachtsgeilers en geen Corton met poepverhaaltjes...
Vind jij het een goed nummer?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ashley Monroe kan prima zingen.
Nee joh, gewoon helemaal binnengelopen op I Love Rock 'n' Roll.quote:
Zolang hij maar geen Living Doll gaat doen...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar of je nou blij moet zijn met Sander?
Nee, godverdomme, kwam elke 2 uur voorbij op SkyRadio, was een van de grootste aidsnummers die ze daar draaiden en dat zegt wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind jij het een goed nummer?
Cliffs enige in de lijst trouwens.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen Living Doll gaat doen...
Mijn stem is ook bijzonder, daarom heb ik dit jaar ook weer niet gestemd.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijzondere stem toch, die van Adamo
Op 1160 staat iequote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook wel schandalig eigenlijk...niet dat ik zelf een groot fan was...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cliffs enige in de lijst trouwens.
Ach, dat is playback, dan hoor je 'm tenminste nietquote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's Ekneks versie, Sander zingt er wel doorheen en heeft cowbells...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach, dat is playback, dan hoor je 'm tenminste niet
Dat hoeft ook niet. Maar van sommige mensen verwacht je toch wel meer noteringen, of dat ze er überhaupt instaan (Everly Brothers bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook wel schandalig eigenlijk...niet dat ik zelf een groot fan was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |