Ik heb er al last van sinds ie op de radio isquote:Op woensdag 25 december 2013 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem wel een prettige stem hebben om naar te luisteren
wat is dezenquote:
Hahahaha wel een beetje herkenbaar. Alleen de papa hier heeft laptop op schoot op het moment. En wij zitten nog (heerlijk) in pyjama.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:07 schreef FritsFlits het volgende:
Diaan, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Aan het einde van dit uur zal hij wat dat betreft al op gelijke hoogte staan met Gijs in zijn eerste drie uur samen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef peaceman het volgende:
hij heeft nu al weer teveel geluld. toch een prestatie hoor Sander...
Ik ben ook geen fan van Gijs, maar hij deed dit wel prima. Maar idd, die kermisstem.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er al last van sinds ie op de radio is
Dat is al heeeeeeel lang....quote:Op woensdag 25 december 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er al last van sinds ie op de radio is
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van The White Stripes is beter.
Zit nog wat botox opquote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Draaien ze dit van een kromgetrokken elpee ofzo? Jeetje, wat een waardeloos geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |