zijn ze dood?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die hoeven nooit meer te werken. Daarom hoor je ze nu ook niet meer.
Maar het Koningslied dus niet, en inmiddels zie ik dat Muziek van Marco B de lijst ookquote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, Bruises staat er ook in hoor
Een drol voor de lolquote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef waxmask het volgende:
Wel een verademing zo altijd, geen gebedel om geld, geen schreeuwende aandachtsgeilers en geen Corton met poepverhaaltjes...
Ashley Monroe kan prima zingen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, Bruises staat er ook in hoor
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het Koningslied dus niet, en inmiddels zie ik dat Muziek van Marco B de lijst ookniet
instaat.
Nee, maar of je nou blij moet zijn met Sander?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef waxmask het volgende:
Wel een verademing zo altijd, geen gebedel om geld, geen schreeuwende aandachtsgeilers en geen Corton met poepverhaaltjes...
Vind jij het een goed nummer?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ashley Monroe kan prima zingen.
Nee joh, gewoon helemaal binnengelopen op I Love Rock 'n' Roll.quote:
Zolang hij maar geen Living Doll gaat doen...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar of je nou blij moet zijn met Sander?
Nee, godverdomme, kwam elke 2 uur voorbij op SkyRadio, was een van de grootste aidsnummers die ze daar draaiden en dat zegt wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind jij het een goed nummer?
Cliffs enige in de lijst trouwens.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen Living Doll gaat doen...
Mijn stem is ook bijzonder, daarom heb ik dit jaar ook weer niet gestemd.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijzondere stem toch, die van Adamo
Op 1160 staat iequote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook wel schandalig eigenlijk...niet dat ik zelf een groot fan was...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cliffs enige in de lijst trouwens.
Ach, dat is playback, dan hoor je 'm tenminste nietquote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's Ekneks versie, Sander zingt er wel doorheen en heeft cowbells...quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach, dat is playback, dan hoor je 'm tenminste niet
Dat hoeft ook niet. Maar van sommige mensen verwacht je toch wel meer noteringen, of dat ze er überhaupt instaan (Everly Brothers bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 25 december 2013 15:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook wel schandalig eigenlijk...niet dat ik zelf een groot fan was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |