Dat bedoel ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn werkplek zit boven een Aldi, de vloer staat regelmatig te trillen
quote:
dat was ff schrikken netquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:04 schreef Againzender het volgende:
Verslapenen dan net wakker gebeld worden door mn collega die zich verslapen heeft en vraagt of hij nog naar kantoor moet komen of dat hij vanaf huis kan werken
Bij deze twee thuiswerkers er bij die het hoogstnodige doen en verder vrij nemen
dat dusquote:
oeiquote:
Bony is op dreef.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:05 schreef borisz het volgende:
In Engeland is het voetbal al weer begonnen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef Againzender het volgende:
Nieuwjaarsconcert gekeken vanmiddag. Axel: papa, jij bent in Wenen geweest, heb je toen ook dit gebouw gezien?
Nee jongen, alleen het stadion
dat is altijd het hoogtepunt tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was weer de Radetzki-mars.
in 88 toch ? toen was ik even te jong, al probeerde mijjn vader nog kaarten te regelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:59 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik ben in Hamburg geweest. Gelukkig 15 jaar eerder al op de Reeperbahn geweest.
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
in 88 toch ? toen was ik even te jong, al probeerde mijjn vader nog kaarten te regelen.
Onze vriend Kees van ons stamcafe, onze Norm, had kaarten voor de jubilieumwedstrijd van Cruijff.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.
Mooi verhaal laatst. Iemand had twee finale-kaartjes. Was ze kwijt. Wist niet meer waar ze waren.
Vond ze het afgelopen jaar terug in een kookboek.
Wat zal dat waard zijn ?
Gepost.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:40 schreef borisz het volgende:
En vier minuten later [PDC WK] Van Gerwen wereldkampioen darts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |