Ik ga net weg. WB Olequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef Ole het volgende:
Ben er weer. Beetje problemen met mijn internet
lijkt erop. Maar even mobiel danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dat in Spanje laten liggen?
Ik las eerst champagne.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:33 schreef borisz het volgende:
De nieuwjaarsreceptie op straat was zeer geslaagd. De campagne is begonnen
Net voor het eerst weer naar LdL geluisterd op zaterdag. Zo jammer dat ze weer dezelfde micofoon geile Krook en van de Jaap Bake hebben gekozen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef borisz het volgende:
Darts op Lakeside is weer begonnen.
Toch even een overgang.
als ze Ton boot maar van de radio halen, zoveel onzin dat die lultquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net voor het eerst weer naar LdL geluisterd op zaterdag. Zo jammer dat ze weer dezelfde micofoon geile Krook en van de Jaap Bake hebben gekozen.
Niveautje Co Stompé zeker??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef borisz het volgende:
Darts op Lakeside is weer begonnen.
Toch even een overgang.
hoho, Co haalde wel de halve finale ooit hoorquote:
In 2000 voor Christusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoho, Co haalde wel de halve finale ooit hoor
heb ik nog tegen gegooid, zegt wel genoegquote:
wel in de tijd dat die bond nog vol toppers zatquote:
Op basis van het gemiddelde was BDO tot 2006 hoger. Daarna was het de PDC die sterker was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel in de tijd dat die bond nog vol toppers zat
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 5 januari 2014 16:23 schreef borisz het volgende:
En ook al een DIone topic
Het forum begint al vorm te krijgen
Ik ook. Heb al het leven geschonken aan een schaats, shorttrack, skispring, babes en sc topicquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Heb al het leven geschonken aan een schaats, shorttrack, skispring, babes en sc topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |