Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, 2-1
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, 1-0
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, 2-1
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, 1-1
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, 2-1
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, 1-1
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, 3-1
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, 2-6
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, 0-2
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, 0-0
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, 2-0
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, 2-0
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, 1-3
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Dit, dus.
Ben benieuwd welke versterkingen PSV allemaal gaat halen in de winterstop.
quote:
Ja.
Daarom duikt Vermeer ook de verkeerde kant op.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Ah, dat verklaart het. Dan blijf ik er bij: Vermeer is een wereldkeeper.
★★★
tja77
Proud member of the tittycrew.
Ach ja, het is weer zo ver....
Een aantal Ajacieden die een hoop dingen uit z'n verband trekken.
Als je als PSV supporter zegt dat PSV een theoretische kans heeft op het kampioenschap, dan word je meteen voor gek verklaard. Ik betwijfel dat er hier op FOK! ook maar 1 supporter is, die nog realistische hoop heeft op een kampioenschap.
Als een PSV speler zegt in het kampioenschap te geloven, wordt daar meteen om gelachen. Wat moet hij dan zeggen? We voetballen dit seizoen nergens meer om, we kunnen niks meer winnen. Nee, daar bereik je wat mee. Het zelfvertrouwen van de spelers is 0,0. Als er word geroepen dat PSV nog voor de titel kan gaan, en ze durven een wedstrijd of 3-4 achter elkaar te winnen, dan kan het geloof en het positivisme weer terugkomen.
Dan erbij, als je als Ajacied, zo nodig op eerste kerstdag moet komen mekkeren op PSV of op de supporters van PSV in een PSV draadje. Ja, dan heb je echt een kutkerst.
Sterkte mannen, en prettige kerstdagen.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 17:46 schreef tja77 het volgende:Ach ja, het is weer zo ver....
Als je als PSV supporter zegt dat PSV een theoretische kans heeft op het kampioenschap, dan word je meteen voor gek verklaard. Ik betwijfel dat er hier op FOK! ook maar 1 supporter is, die nog realistische hoop heeft op een kampioenschap.
Als een PSV speler zegt in het kampioenschap te geloven, wordt daar meteen om gelachen. Wat moet hij dan zeggen? We voetballen dit seizoen nergens meer om, we kunnen niks meer winnen. Nee, daar bereik je wat mee. Het zelfvertrouwen van de spelers is 0,0. Als er word geroepen dat PSV nog voor de titel kan gaan, en ze durven een wedstrijd of 3-4 achter elkaar te winnen, dan kan het geloof en het positivisme weer terugkomen.
Dan erbij, als je als Ajacied, zo nodig op eerste kerstdag moet komen mekkeren op PSV of op de supporters van PSV in een PSV draadje. Ja, dan heb je echt een kutkerst.
Ok bedankt doei.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 17:46 schreef tja77 het volgende:Ach ja, het is weer zo ver....
Goed verhaal wel. Feit dat jij de moeite neemt om dit te vertellen zegt een heleboel over jou frustraties.
tja77
quote:
JouW frustraties.
Tevens, geen idee waar je over uit je nek kletst. Ik heb geen frustraties. Tenminste niet wat PSV betreft. Eerder berusting en gelatenheid.
Ik ben een PSV supporter met realisme, geloof niet in de landstitel.
Grappig dat al die neusjes hier komen zeiken....Over frustratie gesproken.
Als je roept dat PSV kans heeft op de titel heb je een hele grote plaat voor je kop, de Ajacieden hier hebben gelijk als je zoiets roept.
tja77
quote:
Iedere ploeg heeft kans wijsneus.
Kans is welliswaar nihil, maar zolang het gat te overbruggen is, is het gewoon nog mogelijk.
Dat een speler zoiets roept? Kun je het hem kwalijk nemen? Zou die speler er zelf nog in geloven? Ik betwijfel het. Maar tegen elke ploeg heb je kans, ook al weet je tegen beter weten in, dat je 99% zeker op je plaat gaat.
Welke speler of coach zegt voor een wedstrijd: "we gaan kansloos verliezen"? Terwijl ze dat misschien wel denken.
Mensen die het verschil niet zien tussen iets zeggen, en iets zeggen en er werkelijk in geloven. DIE hebben een plaat voor hun hoofd.
tja77
quote:
Haha, jij bent echt grappig.
Als je uitgeschakeld bent voor de beker, en voor Europees voetbal. Moet je dan in de winterstop roepen dat je als speler van PSV ook niet meer in de titel gelooft? Dat je de rest van de wedstrijden dit seizoen voetbalt om de kat z'n kut? Daar word je als ploeg of supporter in ieder geval niet veel beter van.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 17:53 schreef tja77 het volgende:[..]
JouW frustraties.
Tevens, geen idee waar je over uit je nek kletst. Ik heb geen frustraties. Tenminste niet wat PSV betreft. Eerder berusting en gelatenheid.
Ik ben een PSV supporter met realisme, geloof niet in de landstitel.
Grappig dat al die neusjes hier komen zeiken....Over frustratie gesproken.
Waarover moeten wij neusjes dan gefrustreerd zijn?
tja77
quote:
Dat mag jij me vertellen.
Ikzelf heb niet de drang om in een draadje van een andere ploeg (waar het niet echt lekker gaat) uit z'n verband getrokken dingen te posten.
Ik zit niet in een Feijenoord topic te lachen dat Pelle in een titel voor Feijenoord geloofd.
Als het goed gaat met je club, heb je volgens mij schijt aan elke andere club. Waarom zou je je tijd verdoen aan een in jouw ogen inferieure club (of de supporters ervan)? Krijg je niet voldoende voldoening van de goede resultaten van je eigen ploeg?
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:05 schreef tja77 het volgende:[..]
Haha, jij bent echt grappig.
Als je uitgeschakeld bent voor de beker, en voor Europees voetbal. Moet je dan in de winterstop roepen dat je als speler van PSV ook niet meer in de titel gelooft? Dat je de rest van de wedstrijden dit seizoen voetbalt om de kat z'n kut? Daar word je als ploeg of supporter in ieder geval niet veel beter van.
Ik heb liever dat ze zeggen dat ze er nog de maximale uit halen dan dat ze nu roepen voor de titel te gaan. Want nu krijg ik meer het gevoel dat ze er niks van geleerd hebben en dat al die verlies partijen er maar bij horen want we halen immers de titel toch wel. Als de spelers al niet realistisch tegenover zichzelf kunnen zijn dan zet je jezelf alleen maar (meer) voor schut.
Wat Doublepain zegt.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:Als de spelers zouden zeggen we gaan sowieso voor een top 5 positie ga je niemand horen zeiken. Zeggen dat je voor het kampioenschap gaat is op dit moment gewoon dom.
Dit dus. Soms moet je gewoon je verlies pakken en zeggen dat het allemaal niks was, is nu niet meer erg. Volgend jaar weer een kans.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:16 schreef tja77 het volgende:[..]
Dat mag jij me vertellen.
Ikzelf heb niet de drang om in een draadje van een andere ploeg (waar het niet echt lekker gaat) uit z'n verband getrokken dingen te posten.
Ik zit niet in een Feijenoord topic te lachen dat Pelle in een titel voor Feijenoord geloofd.
Als het goed gaat met je club, heb je volgens mij schijt aan elke andere club. Waarom zou je je tijd verdoen aan een in jouw ogen inferieure club (of de supporters ervan)? Krijg je niet voldoende voldoening van de goede resultaten van je eigen ploeg?
Welkom op een forum.
Ook nog
PSV won eindelijk eens, 1-5 tegen Utrecht. Prachtig, mooie overwinning. Maar nu de feiten.
PSV scoort vroeg en snel, mooie goals. Vervolgens pakt Utrecht rood en daarna weer een rode kaart. Maar goed PSV had daarvoor de wedstrijd al klaar gespeeld. Daarna thuis tegen Ado, je tegenstander krijgt snel rood en je mag een penal nemen. Daarna scoor je nog de 2-0. Na die 2-0 heeft PSV niets maar dan ook niets kampioenswaardigs laten zien, als je al niet van 10 man van Ado notabene kan imponeren, hoe wil je dat tegen de andere ploegen doen? Ik snap niet hoe Maher de wedstrijden tegen Vitesse, Feyenoord, Heerenveen, Breda, PEC, Roda en Groningen zomaar kan vergeten. Dan nog roepen dat je prima speelde.
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Doublepain het volgende:Ook nog
PSV won eindelijk eens, 1-5 tegen Utrecht. Prachtig, mooie overwinning. Maar nu de feiten.
PSV scoort vroeg en snel, mooie goals. Vervolgens pakt Utrecht rood en daarna weer een rode kaart. Maar goed PSV had daarvoor de wedstrijd al klaar gespeeld. Daarna thuis tegen Ado, je tegenstander krijgt snel rood en je mag een penal nemen. Daarna scoor je nog de 2-0. Na die 2-0 heeft PSV niets maar dan ook niets kampioenswaardigs laten zien, als je al niet van 10 man van Ado notabene kan imponeren, hoe wil je dat tegen de andere ploegen doen? Ik snap niet hoe Maher de wedstrijden tegen Vitesse, Feyenoord, Heerenveen, Breda, PEC, Roda en Groningen zomaar kan vergeten. Dan nog roepen dat je prima speelde.

Maher heeft dan ook totaal geen persoonlijkheid, irritant onvolwassen mannetje.Heb je overigens vrij snel met Marokkanen.
quote:
Niet irritant, maar gewoon niet realistisch. Geweldige speler, maar moet zijn voeten laten spreken ipv zijn mond.
tja77
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:43 schreef Doublepain het volgende:Ook nog

De wedstrijden tegen Utrecht en Ado waren 2 van de minder goede wedstrijden. PSV speelde het eerste uur tegen Vitesse veel beter, maar kreeg de deksel daarna op de neus.
Tegen Ajax speelde PSV ook bepaalt niet goed. Maar pakte wel 3 punten.
Aan de andere kant, Ajax mazzelde ietwat in de laatste 2 wedstrijden. Tuurlijk verdiende Ajax de winst en won het. Maar het had zomaar 6 punten minder kunnen hebben.
Tis en blijft een rare competitie, maar PSV zie ik geen kampioen worden, en heb dat ook het hele seizoen geroepen.
Ajax of Vitesse, en heel misschien Feijenoord.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Eindhovuhhh de gekste Boerruhhhhh Boerruhhhh
Ging het filmpje ongeveer zo?
quote:
Dit.
Ik vind hem in zijn duels ook maar een watje overigens..hij gaat zijn duels ook haast nooit met 100% overtuiging aan, daarin doet hij mij een beetje denken aan Ruiz en die heeft het ook gewoon niet gered in Engeland.
En als Maher met bal niets laat zien speel je dus gewoon met 1 man minder, want hij heeft niet het karakter om juist dan op te staan..tenminste ik heb dat beetje vuur in hem nog niet gezien in duels.
Als je ziet bij Utrecht uit hoe die spelers aan het juichen zijn

.. ze denken allemaal aan zichzelf en volgens mij denken ze ook dat ze het helemaal zijn na 1 uit overwinning.
Als je ziet hoe Bruma bijv. reageert op (terechte) kritiek van Hiljemark, dan zegt dat alles over dit team.
Je moet spelers hebben die bepaalde spelers op een gegeven moment op zijn plek zetten.
Depay (waar ik echt fan van ben) die 20x een vrije trap mag nemen van 30 meter, waarbij alle verdedigers die kunnen koppen mee naar voren gaan met gevaar op een counter, maar niemand die eens eist dat hij of met een voorzet komt of gewoon van die bal afblijft.
En zo heb je nog een aantal spelers die eens een gecorrigeerd mogen/moeten worden.
Afhaalchinees
Geen Chinees
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Ik heb het filmpje niet eens bekeken maar ik vind al die filmpjes nogal sneu maakt niet uit van welke club ze zijn.
Wat ik nog veel irritanter vind zijn die idiote trommels
quote:
Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Ik heb het filmpje niet eens bekeken maar ik vind al die filmpjes nogal sneu maakt niet uit van welke club ze zijn.
Wat ik nog veel irritanter vind zijn die idiote trommels
Me too. En hoe trots ze dan zijn, zonder ook maar een greintje creativiteit.
Ik vind het overigens fijner om naar PSV te gaan ipv naar FC Utrecht (hier om de hoek), door de gemoedelijke sfeer.
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
quote:
Op woensdag 25 december 2013 18:00 schreef tja77 het volgende:[..]
Iedere ploeg heeft kans wijsneus.
Kans is welliswaar nihil, maar zolang het gat te overbruggen is, is het gewoon nog mogelijk.
Dat een speler zoiets roept? Kun je het hem kwalijk nemen? Zou die speler er zelf nog in geloven? Ik betwijfel het. Maar tegen elke ploeg heb je kans, ook al weet je tegen beter weten in, dat je 99% zeker op je plaat gaat.
Welke speler of coach zegt voor een wedstrijd: "we gaan kansloos verliezen"? Terwijl ze dat misschien wel denken.
Mensen die het verschil niet zien tussen iets zeggen, en iets zeggen en er werkelijk in geloven. DIE hebben een plaat voor hun hoofd.
Je hebt gewoon 100% gelijk hoor. Laat ze maar lekker tegen je in gaan
SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
quote:
Hier leek het me meer on-topic
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Echt Carlton zo....
Ik word ook moe van die depay adapts, paar leuke acties paar doelpuntjes en dan zeggen dat hij de het grote lichtpunt is bij psv. Terwijl hij zich voor de rest van de tijd zit af te rukken op louis vutton tasjes tof doet met prutser vriendjes als elia, labyjab of weet ik veel welke crimineel. Nee dat is een echte teamplayer echt een goeie invloed in de kleedkamer hoor pff.
tja77
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 05:24 schreef johnjohnny het volgende:Ik word ook moe van die depay adapts, paar leuke acties paar doelpuntjes en dan zeggen dat hij de het grote lichtpunt is bij psv. Terwijl hij zich voor de rest van de tijd zit af te rukken op louis vutton tasjes tof doet met prutser vriendjes als elia, labyjab of weet ik veel welke crimineel. Nee dat is een echte teamplayer echt een goeie invloed in de kleedkamer hoor pff.
Wat hij buiten het veld doet, kan me niet zoveel interesseren. Tot op een bepaalde hoogte dan.
In het veld is het iemand die een actie kan maken, en een wedstrijd kan openbreken. Bovendien verdedigt hij gewoon mee, en voelt zich daar dus ook niet te goed voor.
Minpuntje is dat hij te vaak voor eigen succes gaat.
Depay heeft ook net iets veel meer fysieke kracht dan Mertens had, maar ook stukken meer dan een Maher of Bakalli of dat soort gasten. Als Depay er dan echt voor gaat heeft hij het in zich om wat toe te voegen aan het team, ook als hij niet geweldig is met de bal op het moment, want hij kan duels winnen. Goed om erbij te hebben die gast.
Ze worden van hun lang zullen ze leven dit seizoen geen kampioen meer, maar dat is sowieso niet vreemd als je met jonge gastjes speelt. Gelijk ook een goeie reden om geen spelers te gaan halen, je kunt toch niets meer winnen, de CL is hopeloos uit zicht, dit seizoen is gewoon verliesgevend en dan moet je dat niet nog erger willen maken door miljoenen uit te geven aan een hele matige speler.
Who's your Stannis?
Depay vind ik één van de enige lichtpuntjes in het elftal van PSV, alhoewel ik het af en toe ook niet om aan te gluren vind met zijn standaard beweging. Leuk tegen NEC en PEC, maar tegen AJAX en Feyenoord heb je er vaker geen klote aan.
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 11:27 schreef Tarado het volgende:[..]
Dat is natuurlijk ook het probleem bij het huidige PSV, normaliter stuur je zo'n jongen het veld in met maak maar je acties, alleen in dit team is hij opeens een dragende speler en dat valt niet altijd mee voor iemand die net komt kijken
Dragend... dragend... Jongens met de nodige ervaring zoals Park en Schaars staan wel hoger in de pikorde.
Dit, dus.
quote:
Iemand die wel kan voetballen speelt bij Madrid of Barça.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Park kan niet voetballen. Die verzorgde de thee bij United.
Dit, dus.
quote:
Dat is alweer een tijdje geleden. Zeker als je kijkt naar het laatste seizoen dat hij minimaal 20 wedstrijden per seizoen speelde.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:[..]
Dat is alweer een tijdje geleden. Zeker als je kijkt naar het laatste seizoen dat hij minimaal 20 wedstrijden per seizoen speelde.
Dat hij kwalitatief veel minder is dan destijds is geen discussie, maar een jonge die zo lang een behoorlijke rol heeft vervuld bij een absolute topclub loopt over van ervaring. Die heeft gewoon alles gezien en meegemaakt. Alleen daarom ben je al meer dan belangrijk voor dit team met Maher, Depay, Bakkali en consorten.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat hij kwalitatief veel minder is dan destijds is geen discussie, maar een jonge die zo lang een behoorlijke rol heeft vervuld bij een absolute topclub loopt over van ervaring. Die heeft gewoon alles gezien en meegemaakt. Alleen daarom ben je al meer dan belangrijk voor dit team met Maher, Depay, Bakkali en consorten.
Zeker niet per definitie, zie Van Bommel. Als het op is is het op.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Beetje appels met peren. Daar hobbelde een paar jongens rond waarvan je al zag dat ze klaar waren voor een volgende stap zoals Strootman en Mertens. Daar zit er bij dit team geen 1 van bij.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 18:05 schreef Buitendam het volgende:[..]
Beetje appels met peren. Daar hobbelde een paar jongens rond waarvan je al zag dat ze klaar waren voor een volgende stap zoals Strootman en Mertens. Daar zit er bij dit team geen 1 van bij.
En daarom was Van Bommel minder goed?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Van Bommel was sowieso minder dan Park nu, maar daar ging het niet om. We hadden het over de definitie van dragende speler, plek binnen de pikorde en waarom.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 18:09 schreef Buitendam het volgende:[..]
Van Bommel was sowieso minder dan Park nu, maar daar ging het niet om. We hadden het over de definitie van dragende speler, plek binnen de pikorde en waarom.
Ja, daar moet je wel zelf een beetje voor kunnen voetballen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het zou ergens wel handig kunnen zijn, ja.
Dit, dus.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op vrijdag 27 december 2013 19:36 schreef HL_Dog43 het volgende:Van Bommel had gewoon verschrikkelijk belangrijk geweest kunnen zijn, mits hij goed werd gebruikt en niet heel zijn reet over het veld heen liet hobbelen.
Dat is Van Bommel eigen op het moment dat hij bij een Nederlandse club speelt. Dat wil hij zich niet dienstbaar opstellen. Deed hij in zijn eerste periode bij PSV ook al niet. Hij heeft zich wijsgemaakt dat hij ooit een goede opbouwer was, een geweldig leider met tactisch inzicht. Feitelijk was het gewoon een goede werker. Degelijke middenvelder die voor ieder team handig kon zijn, zo lang hij zijn plaats op het veld kende.
Kortom, we hadden er nooit veel aan gehad. Dit jaar niet, en vorig jaar ook niet.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dat is jou mening, niet de mijne.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Als je je als Ajacied in dit seizoen nog druk maakt over PSV, dan ben je wel heel sneu.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
PSV geïnteresseerd in speciale virtual reality-bril om voetbalwedstrijden mee te analyseren
EINDHOVEN - Een nieuwe toepassing van de virtual reality-bril Oculus Rift moet ervoor zorgen dat voetballers gespeelde wedstrijden in 3D na kunnen spelen. Onder meer PSV heeft interesse getoond in de technologie van de Nederlandse bedrijven Archivision en SciSports. De technologie moet wedstrijdanalyses naar een hoger niveau tillen.
Met de virtual reality-bril Oculus Rift is het mogelijk om je in een virtuele wereld te begeven waarbij je gezichtsveld wordt bepaald door de richting van je hoofd; het beeld beweegt mee als je je hoofd beweegt. Hierdoor lijkt het alsof je je echt beweegt in de virtuele wereld.
Virtual Field
Archivision, dat 3D-omgevingen maakt, werkt samen met SciSport, een bedrijf dat is gespecialiseerd in voetbaldata, om gespeelde voetbalduels na te bootsen met behulp van de Oculus Rift. Dit is vergelijkbaar met het spelen van een voetbalspel als FIFA 14, met als verschil dat je dan 'echt' tussen de spelers rondloopt.
Deze technologie, genaamd Virtual Field, kan erg handig zijn voor wedstrijdanalyses en trainingen. Bij meerdere clubs in binnen- en buitenland is de technologie al gedemonstreerd zijn. PSV is een van de clubs die interesse heeft in Virtual Field.
BronIk kan me niet echt voorstellen hoe deze game-toepassing gebruikt kan worden bij een profclub. Als een soort simulator?
quote:
Als ze goeie FIFA spelers zoeken meldt ik me wel aan.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Depay heeft ook net iets veel meer fysieke kracht dan Mertens had, maar ook stukken meer dan een Maher of Bakalli of dat soort gasten. Als Depay er dan echt voor gaat heeft hij het in zich om wat toe te voegen aan het team, ook als hij niet geweldig is met de bal op het moment, want hij kan duels winnen. Goed om erbij te hebben die gast.
Ze worden van hun lang zullen ze leven dit seizoen geen kampioen meer, maar dat is sowieso niet vreemd als je met jonge gastjes speelt. Gelijk ook een goeie reden om geen spelers te gaan halen, je kunt toch niets meer winnen, de CL is hopeloos uit zicht, dit seizoen is gewoon verliesgevend en dan moet je dat niet nog erger willen maken door miljoenen uit te geven aan een hele matige speler.
PSV moet nu niet voor miljoenen Euro's middelmatige spelers gaan halen, natuurlijk. Een goede speler halen daarentegen voor centraal op het middenveld kan m.i. wel erg helpen als hij de rol van leider kan vervullen. De jonge spelers kunnen zich dan beter ontwikkelen waardoor je volgend jaar meer aan hen hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 december 2013 @ 02:22:56
rubbereend
JUICHEN
quote:
in de F1 zijn gametoepassingen normaal.
Ik kan me voorstellen dat het heel nuttig is om vanuit het perspectief van de speler spelsituaties terug te halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Manolev schijnt er één thuis te hebben staan.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 03:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:[..]
Met de Oculus Rift zit je echt in de wereld zelf. Je ziet dus 360 graden om je heen. Als je met je hoofd naar links gaat zie je wat er links van je zit. Als je je omdraait, draai je ook in de virtuele wereld om. Het kan dus erg handig zijn om bepaalde situaties te simuleren en een speler te leren wat hij kan doen ipv te zeggen op basis beelden
Klinkt wel slim. Ik kan me voorstellen dat het beter werkt als je in de situatie staat dan wanneer je camerabeelden gebruikt voor analyses.
quote:
Ze scouten met herders?
U MAD?
quote:
Willems staat het hoogste in de pikorde omdat ie schijt aan alles heeft.
Harde stoicijnse speler.
Zijn goal tegen Ajax. #Neverforget.
Geweldig die nieuwjaarswens van cocu! Blijft toch schitterend om psv fan te zijn
quote:
Ik heb een persoonlijke mail van Tiny gehad.
Goede actie.
Valt er toch nog ergens enige creativiteit te bespeuren.
Heuy leuk cocu die je belt.
Voor als je het niet ontvangen hebt:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 december 2013 @ 13:46:19
rubbereend
JUICHEN
quote:

geweldig ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Haha ja idd
Wel mooi
Was een gezellig gesprekkie met ons Philip. Landskampioen 2013/2014

Heb er meer dan vertrouwen in
quote:
Waaaa Chahid, gekke toptalentje
Maar even alle gekheid op een stokkie.. heeft die Phoxy zijn contract al verlengd?
Owjah, en een gelukkig nieuwjaar alvast mannen

Moge het gifbad eindelijk leeg zijn
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
Bakali moet deze maand beslissen....
hij schijnt boos te zijn dat hij zo weinig speelt
quote:
Hij ''komt'' er ook niet.
Maar hij gaat gewoon naar een club waar hij meer kan verdienen (en ook niet speelt).
PSV biedt hem 500k, 700k en 900k en 900k oplopend op een 4 jaars contract.
Dat is gewoon niet interessant voor zo'n supertalent.
quote:
Op woensdag 1 januari 2014 22:51 schreef Metaan het volgende:[..]
Maar hij gaat gewoon naar een club waar hij meer kan verdienen (en ook niet speelt).
Wat is nou je bron dan?
Interessant dat jij weet wat hij interessant vindt of niet.
quote:
Hij heeft geklaagd over dat aanbod van Brands tegen iemand uit de selectie. En die vertelt het weer aan iemand...en uiteindelijk komt het bij iemand die het opschrijft (ik dus, hier).
Ik denk ook niet dat PSV verder wil gaan dan 1 miljoen, en zeker niet al in het 1e jaar.
#scheve gezichten
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef Metaan het volgende:[..]
Hij heeft geklaagd over dat aanbod van Brands tegen iemand uit de selectie. En die vertelt het weer aan iemand...en uiteindelijk komt het bij iemand die het opschrijft (ik dus, hier).
Ik denk ook niet dat PSV verder wil gaan dan 1 miljoen, en zeker niet al in het 1e jaar.
#scheve gezichten
Heel terecht dat PSV hem niet zoveel wil betalen. Als hij dat wil moet hij lekker naar City ofzo gaan
quote:
Op woensdag 1 januari 2014 23:29 schreef Metaan het volgende:[..]
#scheve gezichten
Ik kreeg net een appje van Messi die meer salaris wil.
Het dilemma is dat zo een jongen over twee jaar misschien voor 8 of 9 miljoen wegkan. Dan is 1 miljoen per jaar bepaald niet veel.
Dat weet Bakkali en zijn management ook.
quote:
EXCLUSIVE: Ajax, PSV, Real Madrid Among Clubs Chasing Nigerian Neymar, Musa Yahaya
Musa Yahaya is a wanted man in Europe after putting himself in the shop window at the 2013 Fifa Under 17 World Cup.
Allnigeriasoccer.com previously informed that teams in Holland, Spain and Russia have offered Musa Yahaya, hailed as the Nigerian Neymar, a chance to play in one of the highly rated leagues in Europe.
Now, the identities of the clubs can be revealed. There are proposals from Ajax Amsterdam, PSV Eindhoven, Atletico Madrid, Real Madrid, Arsenal and Tottenham Hotspur which the representative of the the 15 - year - old midfielder is studying.
Porto are also known to be long - term admirers of the Mutunchi Academy ace and have been on his trail since after the end of the CAF Under 17 Championship.
The Portuguese giants plan to offer him a scholarship and will thrash out a transfer fee with his representatives when he clocks 18.
quote:
Goed dat je een verhaal van 17 november nog even hier neerzet.
quote:
Misschien moet hij eerst eens wat fatsoenlijke ballen krijgen van die clown(s) achter hem?
Nou joepie alex, maar wanneer haalt PSV nou iemand voor het eerste?
"staat mogelijk".
Maar misschien dus ook niet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Ze hebben Manolev nog in het tweede. Vergeet dat nooit.
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Land of the free. Home of the brave.
Boljevic halfjaar op huurbasis, daarna optie tot koop.
quote:
Die komt om elke dag voor de selectie te koken.
quote:
Kan ook als linksbuiten uit de voeten.
quote:
Ik ken die kerel natuurlijk niet, maar huur met een optie tot koop klinkt wel goed. Geeft toch net wat meer ruimte om een inschatting te maken over zijn toekomstperspectief dan zo'n stage.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Mijn god, als je dat op zo'n leeftijd niet interessant vindt met net een paar leuke wedstrijden in het eerste dan spoor je niet

.
Maar als hij niet zou willen dan dikke doei hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Mijn god, als je dat op zo'n leeftijd niet interessant vindt met net een paar leuke wedstrijden in het eerste dan spoor je niet

.

1 miljoen hoor je te krijgen als je een sterkhouder van de groep bent inderdaad
quote:
Eerst kiest hij met zijn volle verstand voor PSV, terwijl hij bij City het 3 dubbele kan verdienen, en nu neemt hij opeens geen genoegen meer met 500k-1mio? Sure..
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]

.

dan laat je dus potentieel een bedrag van tegen de 10 miljoen gewoon de deur uit lopen ?
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Mr.ACE het volgende:[..]
Eerst kiest hij met zijn volle verstand voor PSV, terwijl hij bij City het 3 dubbele kan verdienen, en nu neemt hij opeens geen genoegen meer met 500k-1mio? Sure..
Hij heeft 2 jaar geleden voor PSV getekend. Een mager jeugdcontractje. Logisch dat die jongen nu gewoon boter bij de vis wil.
Hij weet echt zelf wel dat hij gewoon handelswaar is voor PSV.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef StijnDa het volgende:[..]
Ik ken die kerel natuurlijk niet, maar huur met een optie tot koop klinkt wel goed. Geeft toch net wat meer ruimte om een inschatting te maken over zijn toekomstperspectief dan zo'n stage.
Als zo'n jongen goed zou kunnen voetballen gaat de club hem niet verhuren met optie tot koop.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat moet hij eerst nog maar eens laten zien niet? Momenteel presteert hij niet op het niveau wat je mag verwachten van iemand die 500k+ moet gaan verdienen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Nu Brands nog en PSV kan weer fris naar de toekomst kijken. Sanders heeft het qua financiën uitstekend gedaan daar valt niks van te zeggen maar nu is het een tijd dat er sportief ook weer gebouwd moet worden.
#exitbrands graag.
Ga hem wel missen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 januari 2014 @ 18:22:59
rubbereend
JUICHEN

Hopelijk komt er iemand met een zelfde zakelijk instinct. Sanders heeft PSV in een ongekende tijd gezond gemaakt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ik dacht dat Tiny zelf eerst nog zei dat hij wel door wilde. Heeft iig goed werk verricht. Van mij had hij mogen blijven.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Dat moet hij eerst nog maar eens laten zien niet? Momenteel presteert hij niet op het niveau wat je mag verwachten van iemand die 500k+ moet gaan verdienen....
Daar heb je op zich gelijk is, maar zo werkt het dus NIET meer in het Nederlandse voetbal.
PSV mikt immers op talentvolle jeugd die voor veel geld moet worden verpatst aan clubs die willen presteren.
Knulletjes van 17 , 18 en 19 moet je dus hele hoge salarissen betalen omdat je er op gokt geld aan ze te kunnen verdienen.
Dat is de strategie van PSV..
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 18:27 schreef Metaan het volgende:[..]
Daar heb je op zich gelijk is, maar zo werkt het dus NIET meer in het Nederlandse voetbal.
PSV mikt immers op talentvolle jeugd die voor veel geld moet worden verpatst aan clubs die willen presteren.
Knulletjes van 17 , 18 en 19 moet je dus hele hoge salarissen betalen omdat je er op gokt geld aan ze te kunnen verdienen.
Dat is de strategie van PSV..
Huh dat is toch de strategie van Ajax.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Ook die van Ajax en ook die van Twente.
Bij Feyenoord is dat minder.
quote:
Uh, nee. Dat is de strategie van Ajax (ingezet door Cruijff) die door PSV klakkeloos wordt gekopieerd uit wanhoop door het 5 jaar mislopen van een kampioenschap. Bij Twente valt dat ontzettend mee en Feyenoord is ertoe gedwongen met jeugd de zaak te runnen.
SINGING TINY SANDERS, WE WORDEN KAMPIOEN
Bye bye Sanders.. Ben benieuwd of er degelijke opvolging gevonden kan worden. 4 moeilijke jaren gehad, hij heeft het toch goed gedaan.
quote:
Waterreus schijnt interesse te hebben.
Hans van Breukelen doorschuiven.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Dit. Waterreus zou ook een optie zijn.
★★★
Godver, straks gaat het nog wat worden ook daar in Eindhoven.
quote:
Weet je er nog meer? Het moet wel een keeper worden aangezien Ajax ook een keeper in de directie heeft.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Caland het volgende:Kan er niet voor gezorgd worden dat je allemaal oudgedienden op de managersposities neerzet. De gebroeders doen de commercie, Van Breukelen algemeen directeur, Waterreus technisch.
En dan noem je het een technisch hart, ofzo.
Volgens mij hebben ze ook zoiets bij Bayern, klinkt niet verkeerd.
★★★
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Caland het volgende:Kan er niet voor gezorgd worden dat je allemaal oudgedienden op de managersposities neerzet. De gebroeders doen de commercie, Van Breukelen algemeen directeur, Waterreus technisch.
En dan noem je het een technisch hart, ofzo.
Hmm, goed plan. Wellicht Berry van Aerle als techniektrainer erbij?
Harry van Raaij terug!
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Uh, nee. Dat is de strategie van Ajax (ingezet door Cruijff) die door PSV klakkeloos wordt gekopieerd uit wanhoop door het 5 jaar mislopen van een kampioenschap. Bij Twente valt dat ontzettend mee en Feyenoord is ertoe gedwongen met jeugd de zaak te runnen.
Twente ook hoor, die hebben ook overal talenten vandaan gehaald. Wel van een oudere leeftijd, vaak 19-20 jaar oud. Veel van geflopt waardoor het geld van hun succesvolle transfers toch is verdampt.
Adames
Klara!
quote:
Alleen als Karel Aalbers ook terugkomt! En Van den Herik. En Van Praag (oh nee doe die maar niet).
Wel leuk dat voetbalbestuurlijk de grootste grap op 1 april stopt.
quote:
Het zou vooral apart zijn als je dat niet zou toegeven.
quote:
Dan zou ik teveel gelijkenissen kennen met Tom.
quote:
En dat wil niemand.
Shreyas
De beste
quote:
PSV is een club die een iets te grote waffel heeft gekregen en te veel naast zijn schoenen is gaan lopen. Het wordt tijd dat ze eindelijk eens op hun plaats worden gezet. En dan te bedenken dat ze zelfs met staatssteun geen progressie hebben kunnen boeken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Shreyas het volgende:[..]
PSV is een club die een iets te grote waffel heeft gekregen en te veel naast zijn schoenen is gaan lopen. Het wordt tijd dat ze eindelijk eens op hun plaats worden gezet. En dan te bedenken dat ze zelfs met staatssteun geen progressie hebben kunnen boeken.
Mooi. Nu nog een antwoord op mijn vraag.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef RubenSosa het volgende:De trolls zijn er ook weer...
Heeft psv uit de financiële malaise gehaald en weer gezond kunnen maken. Dat heeft hij gewoon geweldig gedaan.
Het feit dat hij brands niet heeft ontslagen direct na vorig seizoen(of eerder) was gewoon een flinke fout van hem. Na alle toptransfers kon het niet meer richting de buitenwereld.
Zoals gezegd, topman qua financiën, helaas te onervaren in de voetbalwereld om de juiste mensen om zich heen te verzamelen (of te herkennen dat iets niet meer loopt).
Hij heeft Brands niet alleen niet ontslagen, hij heeft hem ook nog contractverlenging gegeven!
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Dat kost weer een dikke ontslagvergoeding voor brands volgend jaar.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Shreyas
De beste
quote:
PSV moet dus niet in de top 3 eindigen:
1. Om ze een toontje lager te laten zingen zodat ze weer een minder grote waffel hebben
2. Zodat ze zich realiseren dat ze zich niet kunnen meten met ons Ajax.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Pas op dat je je eierdop niet beschadigd.
quote:
En verder heeft hij financieel echt prima werk gedaan maar vooral was het gewoon een

smiley op pootjes met zijn calimerouitspraken.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef Shreyas het volgende:[..]
PSV moet dus niet in de top 3 eindigen:
1. Om ze een toontje lager te laten zingen zodat ze weer een minder grote waffel hebben
2. Zodat ze zich realiseren dat ze zich niet kunnen meten met ons Ajax.
Ons Ajax? Jij bent toch voor PSV?
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
En verder heeft hij financieel echt prima werk gedaan maar vooral was het gewoon een

smiley op pootjes met zijn calimerouitspraken.
Klopt. Hij had zich ook niet mee moeten bemoeien met dingen waar hij geen verstand van had. En dat was buiten financiën niet veel.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Dus eigenlijk ben je het met de meeste mensen eens. Maakt dat jou ook een troll?
RubenSosa
quote:
Nee. alle ajax trolls reageren alsof hij alles slecht heeft gedaan. Jij bent de enige die durft toe te geven dat hij op financieel gebied het goed gedaan heeft...
Heeft psv financieel helemaal gezond gemaakt.
Shreyas
De beste
quote:
Goede troll.
Ik ben voor Ajax maar ik heb meer sympathie voor PSV dan dat ik heb voor Feyenoord, Vitesse of FC Twente. Als Ajacied zijnde ben ik daarin wel uniek hier op FOK! denk ik. En sommige (waaronder jij) snappen het niet eens.
Shreyas
De beste
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Nee. alle ajax trolls reageren alsof hij alles slecht heeft gedaan. Jij bent de enige die durft toe te geven dat hij op financieel gebied het goed gedaan heeft...
Heeft psv financieel helemaal gezond gemaakt. Alleen op sportieve vlak geen progressie in die 4 jaar.
Je vergeet dat hij veel geluk heeft gehad met transfers van Strootman, Lens en Mertens, onder normale omstandigheden had hij voor die drie bij elkaar nog geen 15 miljoen gevangen. Tevens heeft hij ook het geluk gehad dat Gemeente Eindhoven wilde bijspringen. Tiny Sanders had de wind wel in de rug, wat dat betreft.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef Shreyas het volgende:[..]
Goede troll.
Ik ben voor Ajax maar ik heb meer sympathie voor PSV dan dat ik heb voor Feyenoord, Vitesse of FC Twente. Als Ajacied zijnde ben ik daarin wel uniek hier op FOK! denk ik. En sommige (waaronder jij) snappen het niet eens.
Jaja. Ouwe PSV'ert dat je bent.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Shreyas het volgende:[..]
Je vergeet dat hij veel geluk heeft gehad met transfers van Strootman, Lens en Mertens, onder normale omstandigheden had hij voor die drie bij elkaar nog geen 15 miljoen gevangen. Tevens heeft hij ook het geluk gehad dat Gemeente Eindhoven wilde bijspringen. Tiny Sanders had de wind wel in de rug, wat dat betreft.
Als je sympathie hebt voor psv weet je toch wel hoe de gronddeal in elkaar steekt?
En hoezo geluk met de transfers? Zijn alle drie internationals. Strootman reserve aanvoerder. En ze doen het nu alle drie heel aardig bij hun club.
Dat ze pieters voor een paar miljoenen hebben kunnen verkopen dat is geluk.
Shreyas
De beste
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Als je sympathie hebt voor psv weet je toch wel hoe de gronddeal in elkaar steekt?
En hoezo geluk met de transfers? Zijn alle drie internationals. Strootman reserve aanvoerder. En ze doen het nu alle drie heel aardig bij hun club.
Dat ze pieters voor een paar miljoenen hebben kunnen verkopen dat is geluk.
Met alle drie is een groot risico genomen, toegegeven, het lijkt goed uit te pakken. Echter zijn er weinig clubs die de hoofdprijs zouden betalen voor dit soort risico spelers.
Bovendien, ik heb geen sympathie voor PSV. Ik lach ze even hard uit als alle andere Ajacieden als ze een keer verliezen. Maar ik heb wel 'meer' sympathie voor PSV dan voor Feyenoord, Twente of Vitesse. Dat is heel iets anders dus.
RubenSosa
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef Shreyas het volgende:[..]
Met alle drie is een groot risico genomen, toegegeven, het lijkt goed uit te pakken. Echter zijn er weinig clubs die de hoofdprijs zouden betalen voor dit soort risico spelers.
Bovendien, ik heb geen sympathie voor PSV. Ik lach ze even hard uit als alle andere Ajacieden als ze een keer verliezen. Maar ik heb wel 'meer' sympathie voor PSV dan voor Feyenoord, Twente of Vitesse. Dat is heel iets anders dus.
Van die drie lijkt me lens als enige een risico geval.
Ook in italie zien ze de carriere van strootman : sparta-utrecht-psv-oranje in 2 jaar ofzo? Jong en reserve aanvoerder. Tuurlijk is het bedrag aan de hoge kant. Maar ja . 100 miljoen voor bale is ook achterlijk. En zo zijn er nog wel meer rare transfers.
PSV wil ook een De Boer aanstellen.
-
[ Bericht 95% gewijzigd door Mr.ACE op 03-01-2014 21:55:07 ]
quote:
Dat zou een sprookje zijn.
Tarado
capô de fusca
quote:
Dat moet je toch wel een beetje bijstellen, hij heeft PSV op financieel gebied in rustiger vaarwater gebracht, gezond vind ik wat overdreven.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 13:42:37
rubbereend
JUICHEN
quote:
ik betwijfel het ernstig, die vent is er bij de Efteling toch uitgewerkt, niet bepaald via de voordeur vertrokken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Een man van de investeringen. Heeft de Efteling (en Ehv Airport) enorm laten groeien. Volgens mij was het door bezuinigingen dat hij weggegaan was, waardoor hij niet meer kon doen wat hij wilde(?)
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
De gemeente Eindhoven had heel weinig risico. Natuurlijk zouden die met dit plan bijspringen. Je moet het maar bedenken.
Cavaliers
Retired.
quote:
Ahja, zo zat het inderdaad.
Hier nog een stukkje
http://www.omroepbrabant.(...)d+werd+gekwetst.aspx
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Inderdaad, dus via de achterdeur weg... Mnee.. Vraag me alleen af of dit een type is wat PSV zoekt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
quote:
Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Shreyas het volgende:Jammer dat Tiny Sanders stopt, hij was net zo lekker bezig bij PSV
Maar ja, hopelijk heeft hij in de tijd dat hij er zat genoeg schade aangericht om PSV komende jaren uit de top 3 te houden

Je moet het AZ-logo nu toch wel echt een keer door het Vitesse-logo gaan vervangen.
Shreyas
De beste
quote:
Klopt, maar met het WK neem ik sowieso een andere
quote:
#yolo #extreembenieuwd
quote:
dankzij een paar toevalstreffer van Brands ja
Cavaliers
Retired.
RubenSosa
quote:
Je hebt er niet zo veel verstand van he...
quote:
spreek voor jezelf. Zonder de (min of meer gedwongen) verkopen afgelopen seizoen, was het financieel gewoon een drama.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 19:29:52
rubbereend
JUICHEN
spelers die topclubs gaan voor mooie bedragen zijn min of meer gedwongen ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
heeft weinig met zijn beleid te maken.
Mertens is niet naar een echte topclub gegaan overigens, samen met Lens.
Alleen Strootman een mooie transfer, maar nogmaals, dat heeft niets met zijn beleid te maken.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 19:34:42
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef ejfaar het volgende:[..]
heeft weinig met zijn beleid te maken.
Mertens is niet naar een echte topclub gegaan overigens, samen met Lens.
Alleen Strootman een mooie transfer, maar nogmaals, dat heeft niets met zijn beleid te maken.
Nummer 2 van Italië is geen topclub. prima.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
die prijzenkast puilt uit inderdaad
quote:
A) derde plek
B) 10 punten achter nummer 1
C) vrij lege prijzenkast
D) fiorentina, acm, inter zijn allen grotere clubs die toevallig matig presteren, dat maakt Napoli geen topclub of is Vitesse opeens ook een topclub?
quote:
die hebben idd meer prijzen gewonnen ja.
Napoli al 25 jaar geleden ofzo landkampioenschap.
Roma een jaar of 10-15?
Cavaliers
Retired.
Napoli, Roma en Fiorentina hebben een nagenoeg even grote prijzenkast.

quote:
Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef ejfaar het volgende:[..]
die hebben idd meer prijzen gewonnen ja.
Napoli al 25 jaar geleden ofzo landkampioenschap.
Roma een jaar of 10-15?
Fiorentina al 40 jaar geen kampioen meer.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 4 januari 2014 @ 19:40:12
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef ejfaar het volgende:[..]
A) derde plek
B) 10 punten achter nummer 1
C) vrij lege prijzenkast
D) fiorentina, acm, inter zijn allen grotere clubs die toevallig matig presteren, dat maakt Napoli geen topclub of is Vitesse opeens ook een topclub?

vorig jaar tweede op 9 punten, dat was het moment dat Mertens ging. Al jaren spelend in de CL
Vanaf hoeveel prijzen in de prijzenkast ben je een topclub?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef rubbereend het volgende:[..]
vorig jaar tweede op 9 punten, dat was het moment dat Mertens ging. Al jaren spelend in de CL
Vanaf hoeveel prijzen in de prijzenkast ben je een topclub?
er is geen minimum aan prijzen om een topclub te zijn. Structureel meedraaien is dat. Napoli speelt nu pas een aantal jaar CL hoor
De echte structurele topclubs zijn Inter, AC Milan en Juventus.
AS Roma en Napoli zijn gewoon goede subtoppers die wel de potentie hebben om een structurele topclub te worden.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2014 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:De echte structurele topclubs zijn Inter, AC Milan en Juventus.
AS Roma en Napoli zijn gewoon goede subtoppers die wel de potentie hebben om een structurele topclub te worden.
Eens.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
De bedragen lijken me vrij normaal. Voor Mertens' en strootman zelfs aan de lage kant vergeleken met andere transfers.
Ik zie dat mensen op elfjaar ingaan.
quote:
Zullen we het ook niet gaan overdrijven? Die man heeft grond verkocht, iets wat bestuurders van NAC en de meeste clubjes in de Jupiler League ook nog wisten te doen bij hun gemeente. Sanders had één strohalm en die heeft hij gegrepen. Niets meer en niets minder. De puinhoop van Reker opgeruimd. Wat veel PSV-ers na aankondiging van zijn vertrek ook nog een goede bestuurder vonden, trouwens.
quote:
Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Fargo het volgende:[..]
Zullen we het ook niet gaan overdrijven? Die man heeft grond verkocht, iets wat bestuurders van NAC en de meeste clubjes in de Jupiler League ook nog wisten te doen bij hun gemeente. Sanders had één strohalm en die heeft hij gegrepen. Niets meer en niets minder. De puinhoop van Reker opgeruimd. Wat veel PSV-ers na aankondiging van zijn vertrek ook nog een goede bestuurder vonden, trouwens.
Niet helemaal waar. Want behalve die gemakkelijk te maken gemeentedeal heeft hij ook de sponsoren rond PSV bereidwillig gemaakt om flink wat miljoenen er in te pompen.
quote:
Op zondag 5 januari 2014 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Niet helemaal waar. Want behalve die gemakkelijk te maken gemeentedeal heeft hij ook de sponsoren rond PSV bereidwillig gemaakt om flink wat miljoenen er in te pompen.
Klopt, maar dat verklaart een verafgoding nog steeds niet helemaal.
quote:
Zonder Sanders geen Freo.
RubenSosa
quote:
Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Fargo het volgende:[..]
Sanders heeft naast die gronddeal zoveel meer gedaan. Heeft vele connecties in het bedrijfsleven en heeft daardoor flink wat sponsors kunnen overhalen, en flink lopen bezuinigen in de jaarlijkse kosten. Dat heeft er voor gezorgd dat psv niet meer afhankelijk is van cl inkomsten. En jaarlijks in ieder geval geen verlies lijdt.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 januari 2014 @ 19:37:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 5 januari 2014 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
En buiten dat is er via sponsoring meer dan 10 miljoen extra per jaar binnengekomen en zijn de kosten flink teruggebracht. De club stond op sponsortechnisch gebied onder Rekers en Schuitema stil, onder Sanders is PSV flink vooruit gegaan op dat gebied en dat was hard nodig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef rubbereend het volgende:[..]
En buiten dat is er via sponsoring meer dan 10 miljoen extra per jaar binnengekomen en zijn de kosten flink teruggebracht. De club stond op sponsortechnisch gebied onder Rekers en Schuitema stil, onder Sanders is PSV flink vooruit gegaan op dat gebied en dat was hard nodig.
Sponsoropbrengsten 2002-2003: ruim 16.5 mio
2012-2013: 18 mio
Verschil kan deels al verklaard worden door indexatie. Kun je die 10 mio p.j. extra ook nog even onderbouwen of blaat je maar wat?
Ook zijn de kosten helemaal niet zo sterk gedaald als jullie hier willen doen vermoeden.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 januari 2014 @ 22:26:54
rubbereend
JUICHEN
quote:
De omzet uit sponsoring nam met EUR 4,1 miljoen fors
toe, als gevolg van een nieuw contract met onze hoofdsponsor,
de introductie van een rugsponsor, te weten
Freo en overige uitbreidingen.
Dat was alleen vorig jaar al.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef ejfaar het volgende:[..]
Verschil kan deels al verklaard worden door indexatie. Kun je die 10 mio p.j. extra ook nog even onderbouwen of blaat je maar wat?
Ook zijn de kosten helemaal niet zo sterk gedaald als jullie hier willen doen vermoeden.
Lijkt het je niet handiger om een vergelijking te maken met het jaar dat Sanders aantrad...
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 januari 2014 @ 22:32:20
rubbereend
JUICHEN
Nou de 10 miljoen was overdreven, maar de sponsorinkomsten zijn met bijna 30% verhoogd in dat hele reddingsplan. Dat lijkt me midden in een economische crisis en sportieve crisis best een prestatie.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Was dat niet gewoon een voorschot wat de sponsor gaf of is het contract ook daadwerkelijk opgewaardeerd?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 januari 2014 @ 22:42:32
rubbereend
JUICHEN
quote:
opgewaardeerd en nieuwe sponsoren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Fox Sports zendt duels PSV tijdens Maspalomas Cup live uit
Fox Sports heeft laten weten de duels van PSV in de strijd om de Maspalomas Cup live te zullen uitzenden. Aanstaande donderdag speelt PSV tegen PFC Plovdiv. Zaterdag volgt vervolgens de strijd om de derde en vierde plaats of de finale tegen FC Augsburg of Shanghai Shenhua.
quote:
Zal wel wat geld opleveren om aan dat toernooitje mee te doen he
quote:
Waarschijnlijk wilden ze gewoon graag daar het trainingskamp beleggen en hebben ze clubs gezocht om tegen te oefenen en kwamen ze bij deze uit. Augsburg is trouwens best een redelijke tegenstander, staan 8e in de Bundesliga.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op maandag 6 januari 2014 13:06 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Waarschijnlijk wilden ze gewoon graag daar het trainingskamp beleggen en hebben ze clubs gezocht om tegen te oefenen en kwamen ze bij deze uit. Augsburg is trouwens best een redelijke tegenstander, staan 8e in de Bundesliga.
De bundesliga

Maar ik snap het van clubs niet wat het nut is van oefenen tegen dat soort clubs dan kun je net zo goed een ritje door Nederland maken en wat Jupiler League clubs vragen
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 januari 2014 @ 13:13:02
rubbereend
JUICHEN
het gaat vooral om wat ritme opdoen. Verder kan je aan oefenwedstrijden altijd weinig waarde hechten
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 6 januari 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
De bundesliga

Maar ik snap het van clubs niet wat het nut is van oefenen tegen dat soort clubs dan kun je net zo goed een ritje door Nederland maken en wat Jupiler League clubs vragen
Hadden ze kunnen doen, maar als je daar lekker in de zon in Gran Canaria kan zitten om je voor te bereiden op de tweede seizoenshelft, dan is de keuze zo gemaakt lijkt me. Al helemaal als je ook nog wat geld krijgt om aan dat toernooi deel te nemen en zo'n reis je dus weinig tot niets kost.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Hadden ze kunnen doen, maar als je daar lekker in de zon in Gran Canaria kan zitten om je voor te bereiden op de tweede seizoenshelft, dan is de keuze zo gemaakt lijkt me. Al helemaal als je ook nog wat geld krijgt om aan dat toernooi deel te nemen en zo'n reis je dus weinig tot niets kost.
Vitesse speelt dan tenminste nog tegen clubs van naam dit is gewoon zinloos
Caland
FREEJANCEES
quote:
De bundesliga

Het traingskamp zelf is altijd belangrijker dan zo'n nietszeggend potje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Voor dat toernooi zijn de deelnamevergoedingen al boven het miljoen. Mocht je winnen, krijg je nog meer + een afzichtelijke trofee.
BFF met GGMM
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op maandag 6 januari 2014 13:33 schreef DonRaja het volgende:[..]
Voor dat toernooi zijn de deelnamevergoedingen al boven het miljoen. Mocht je winnen, krijg je nog meer + een afzichtelijke trofee.
Die is niet eens meer zo heel afzichtelijk. Voorheen moest je een extra vliegtuig charteren om het te vervoeren. Heeft nog een tijdje in het maasgebouw gestaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Caland het volgende:[..]
Die is niet eens meer zo heel afzichtelijk. Voorheen moest je een extra vliegtuig charteren om het te vervoeren. Heeft nog een tijdje in het maasgebouw gestaan.
Dat schip stond er ook nog. Was meer dan 100 kilo ofzo...
BFF met GGMM
quote:
Jij verzint dingen gewoon ter plekke
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 januari 2014 @ 13:39:40
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
De bundesliga

Ik begrijp de

niet bij de Bundesliga? Na Engeland waarschijnlijk de sterkste competitie momenteel.
Driesje ook lekker bezig bij Napoli

Was het de kampioenswedstrijd? xD !!!11
quote:
Dus was het bedrag wat je noemde verzonnen, ja.
quote:
Same shit, different name.
quote:
lijkt het je niet handiger om zelf eens met cijfers te komen dan?
En dan niet aankomen met een of andere uitschieter
quote:
Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef ejfaar het volgende:[..]
lijkt het je niet handiger om zelf eens met cijfers te komen dan?
En dan niet aankomen met een of andere uitschieter
Ja man.
quote:
Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef ejfaar het volgende:[..]
Dat jaar speelde PSV toch CL?
quote:
vergeleken met het jaar waarin Sanders aantrad is het ook 'maar' zo'n 3 mio verschil volgens mij. Dat is zo'n 20% en lijkt dus niet op de bedragen die hier genoemd worden. Daarbij is af te vragen of het wel zijn verdienste is, waarmee ik uiteraard niet direct zeg dat het niet zijn verdienste is.
quote:
Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef ejfaar het volgende:[..]
vergeleken met het jaar waarin Sanders aantrad is het ook 'maar' zo'n 3 mio verschil volgens mij. Dat is zo'n 20% en lijkt dus niet op de bedragen die hier genoemd worden. Daarbij is af te vragen of het wel zijn verdienste is.
Mwah, destijds andere tijden. Nu heerst er een crisis, destijds niet. PSV speelde toen in de CL en won titels, nu bijna niks..
Toch knap van ome Tiny
quote:
Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Doublepain het volgende:[..]
Mwah, destijds andere tijden. Nu heerst er een crisis, destijds niet. PSV speelde toen in de CL en won titels, nu bijna niks..
Toch knap van ome Tiny
Hij trad in 2010 aan. Toen was de economie nou ook niet bepaald goed hoor. Ook speelde psv toen geen CL volgens mij.
quote:
Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef ejfaar het volgende:[..]
Hij trad in 2010 aan. Toen was de economie nou ook niet bepaald goed hoor. Ook speelde psv toen geen CL volgens mij.
Dan is het toch knap dat hij er alsnog veel geld eruit weet te halen.
quote:
SDC Putten - Ajax was natuurlijk wel een topper van formaat..
quote:
Haha ja wel als het je zo uitkomt natuurlijk.
quote:
Ja, dat. In de zomerstop moet je langzaam fit worden dan is oefenen tegen die kleine clubs juist ideaal.
quote:
jij snapt er vrij weinig van.