Ja ik wist dat je in het Haagse leefde maar dacht 'misschien ben je er geboren ofzo'quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, iets oostelijker...oh nee dat bedoel je niet
Den haag zo'n beetje hele leven,
Je T'Aime Moi Non Plus was netquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je T'Aime Moi Non Plus was net
Nee, dat was Indiaquote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wist dat je in het Haagse leefde maar dacht 'misschien ben je er geboren ofzo'
Joe moest eens weten wat voor plaatje ik eigenlijk net bij redbone klaar had staan..quote:Op woensdag 25 december 2013 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je T'Aime Moi Non Plus was net
Olifant en Uccie zijn 2 tegenstellingen.quote:
Tja, er is geen Top2000 in KPDquote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe moest eens weten wat voor plaatje ik eigenlijk net bij redbone klaar had staan..
Geen idee, ik ken niemand die erbij wasquote:
Kleine jongen?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Joe moest eens weten wat voor plaatje ik eigenlijk net bij redbone klaar had staan..
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niemand die erbij was![]()
Ben joe dat, Jacques Plafond?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |