abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134980222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Natuurlijk doet Diane dat. Die relatie van haar en Tony is anders ook wel saai hè, als ze bij elkaar blijven zonder problemen. :') :')
Het zou juist eens leuk zijn als er wat minder problemen voorkomen in een relatie :P

quote:
[..]

Tja, liever uit de serie natuurlijk, maar dat gebeurt toch niet. }:|
Lievelingetjes van Krakwood hè? :')
Ik bedacht me trouwens laatst dat de gehele Roscoe-clan inclusief Lindsey het precieze aantal personages bevat waarmee in de serie in '95 mee begon :D _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:08:45 #252
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134980325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het zou juist eens leuk zijn als er wat minder problemen voorkomen in een relatie :P
Is dat al wel eens voorgekomen in Hollyoaks? _O- De laatste keer dat ik zulke relaties zonder problemen zag was met Doug en John-Paul... Alleen 'hield Doug meer van Ste dan van John-Paul' en werd de relatie meteen beëindigd. :') Hollyoaks-logica. :P

Trouwens, er is wel een relatie die al heel lang stand houdt: Frankie en Jack. Maar goed, zij komen dan ook amper in beeld. _O-
pi_134980458
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

Is dat al wel eens voorgekomen in Hollyoaks? _O- De laatste keer dat ik zulke relaties zonder problemen zag was met Doug en John-Paul... Alleen 'hield Doug meer van Ste dan van John-Paul' en werd de relatie meteen beëindigd. :') Hollyoaks-logica. :P
Hollyoaks wil toch zo graag baanbrekend zijn in de verhalen? Introduceer dan eens een koppel waar géén problemen in voorkomen :D Dan hebben ze een primeur, want zoiets is nog voorgekomen in geen enkele soap _O-

quote:
Trouwens, er is wel een relatie die al heel lang stand houdt: Frankie en Jack. Maar goed, zij komen dan ook amper in beeld. _O-
Ik denk echter dat deze relatie niet al te lang meer in stand zal worden gehouden :N
pi_134980690

Nu werkt het wel *O*
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:43:47 #255
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134981465
Ik las toevallig laatst nog de Wikipedia van Brookside en kwam langs de 'perioden'. Dus zeg maar de beginperiode, de groeiperiode, de piek en de daling. Als ik het stuk over de daling lees, komt er opvallend veel naar voren dat ik nu in Hollyoaks herken. :o
quote:
[...] The viewing figures for Brookside had been steadily declining since their peak in 1995, and although the series was certainly still popular, Phil Redmond dated the beginning of the decline of Brookside to 1998. Attempts to boost ratings with explosions, shootings, and underworld gangster storylines had also drawn substantial criticism from television watchdogs.
quote:
[...] Despite the attempts to return to being a more realistic and issue-led soap opera again, Brookside had ultimately become synonymous with plots involving guns and explosions, with no fewer than six catastrophic fires and explosions taking place during the soap's final few years. A gas cooker destroyed much of the Brookside Parade and left Ben O'Leary permanently paralysed in 1998 and a bomb detonated in the Millennium Club killed off both Jason and Greg Shadwick in 1999. Also, separate fires at number 6 and number 8 almost killed several characters.
quote:
[...] The November 2002 anniversary siege began with four armed drug dealers, who, in desperation, took many residents hostage in their homes. These highly dramatic and violent episodes were designed to shock: in the storyline, teenagers Ali and Kirsty Gordon were violently terrorised at gunpoint in number 5, Steve Murray was shot and dumped unconscious outside the front door of number 9, Nikki Shadwick was almost raped (again), and her sister, Emily O'Leary, fell to her death from an upstairs window, terrified and desperately trying to escape (Texas, is that you??? :') ). Marty Murray was beaten and locked in a cupboard, there was the implied rape of Kirsty Gordon, blatant abuse of the drug cocaine, extremely strong language, and a deranged, drug addicted bank robber called Terry 'Psycho' Gibson. The siege ran over several episodes and culminated in a spectacular stunt involving a police helicopter which was gunned down and then spectacularly crashed onto the car park, exploded, and instantly killed-off Diane Murray. [...] However, the storyline was ultimately criticised as being completely unrealistic and ultimately unsuitable for pre-watershed viewing.
Ik hoop niet dat dit ook het einde betekent voor Hollyoaks. _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door luftersel op 02-01-2014 13:49:02 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:55:21 #256
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134981788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu werkt het wel *O*
En geen daling in kwaliteit! _O_ _O_ Eens kijken of het me met het nieuwe overzicht en de nieuwe titlecard (hoe noem je zo'n ding? _O- ) ook lukt. Heb je nu gewoon =640 gedaan binnen de eerste [...] van de afbeelding vanaf imgur?
pi_134981909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef luftersel het volgende:
Ik las toevallig laatst nog de Wikipedia van Brookside en kwam langs de 'perioden'. Dus zeg maar de beginperiode, de groeiperiode, de piek en de daling. Als ik het stuk over de daling lees, komt er opvallend veel naar voren dat ik nu in Hollyoaks herken. :o

[..]

[..]

[..]

Ik hoop niet dat dit ook het einde betekent voor Hollyoaks. _O-
Leuke manier om te vieren dat je serie 20 jaar bestaat zeg :D _O-
Maar ik lees de laatste tijd wel vaker dat de huidige koers van Hollyoaks veel overeenkomsten vertoont met Brookside. Het is maar te hopen dat Krakwood niet op ideeën komt en er straks een 20th Anniversary-aflevering zal zijn waarin heel Hollyoaks wordt platgebrand :')

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 02-01-2014 14:05:56 ]
pi_134981952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

En geen daling in kwaliteit! _O_ _O_ Eens kijken of het me met het nieuwe overzicht en de nieuwe titlecard (hoe noem je zo'n ding? _O- ) ook lukt. Heb je nu gewoon =640 gedaan binnen de eerste [...] van de afbeelding vanaf imgur?
Ik heb de linkjes gepakt, die in het pop-up vakje van "voeg een afbeelding toe" neergezet, op OK gedrukt en vervolgens in de eerste [img] =640 toegevoegd :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:19:32 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134982725
Ja, het lukt me!!! *O* Ik ben je voor eeuwig dankbaar.

Ik zie trouwens dat het ook kan als je gewoon de 'BBCode' kopiëert vanaf imgur en daar dan =640 bij plakt. Scheelt weer een klein beetje werk. :P
pi_134984143

Deze foto's zien er ook tof uit moet ik zeggen ^O^
Alleen jammer dat van de acht geportretteerden er straks nog maar 1 over is :')
pi_134984483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:19 schreef luftersel het volgende:
Ja, het lukt me!!! *O* Ik ben je voor eeuwig dankbaar.
Haha :D

quote:
Ik zie trouwens dat het ook kan als je gewoon de 'BBCode' kopiëert vanaf imgur en daar dan =640 bij plakt. Scheelt weer een klein beetje werk. :P
Mooi ^O^
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:08:08 #262
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134984557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze foto's zien er ook tof uit moet ik zeggen ^O^
Alleen jammer dat van de acht geportretteerden er straks nog maar 1 over is :')
Dodger en Theresa hadden niet eens wat te maken met deze promotiefoto's. :') Dit was voor de intrede van de Freshers in 2011, maar alleen Will ging met hen naar de universiteit. Theresa was toen wel zijn vriendin en Dodger ging in de SU-bar van de uni werken, maar zij hadden niks met de Freshers te doen. _O- Dus in feite is er niemand meer over van deze foto's (als je kijkt naar waarom de foto's zijn gemaakt).

De promo is trouwens ook wel mooi! :P
(dat korte dansje dat Rob doet bij 1:29 blijf ik opnieuw en opnieuw kijken: dat gezicht _O- )
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:11:03 #263
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134984674
Gelukkig waren de Freshers helemaal niet zo interessant, dus ik ben blij dat ze eruit zijn. :9 Het waren op zich goede karakters, maar er werd nooit iets boeiends mee gedaan (behalve Ash dan).
pi_134984762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dodger en Theresa hadden niet eens wat te maken met deze promotiefoto's. :') Dit was voor de intrede van de Freshers in 2011, maar alleen Will ging met hen naar de universiteit. Theresa was toen wel zijn vriendin en Dodger ging in de SU-bar van de uni werken, maar zij hadden niks met de Freshers te doen. _O- Dus in feite is er niemand meer over van deze foto's (als je kijkt naar waarom de foto's zijn gemaakt).

De promo is trouwens ook wel mooi! :P
(dat korte dansje dat Rob doet bij 1:29 blijf ik opnieuw en opnieuw kijken: dat gezicht _O- )
Prachtpromo _O_ _O_ _O_
pi_134985024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef luftersel het volgende:
Gelukkig waren de Freshers helemaal niet zo interessant, dus ik ben blij dat ze eruit zijn. :9 Het waren op zich goede karakters, maar er werd nooit iets boeiends mee gedaan (behalve Ash dan).
Dat is dan wel zonde :D
Toch zie ik graag weer eens wat karakters in die leeftijdsgroep in de serie verschijnen, zeker gezien de kleine leegloop die daar nu is (Tilly weg, binnenkort Ruby). Straks zijn Esther en George de enige twee die nog in dat studentenhuis wonen (of woont Sinead daar nou ook?) _O-

Maar ja, Krakwood zal dan wel weer met "exciting characters" á la de Roscoes of de Blacks komen :Z
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:26:24 #266
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134985336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is dan wel zonde :D
Toch zie ik graag weer eens wat karakters in die leeftijdsgroep in de serie verschijnen, zeker gezien de kleine leegloop die daar nu is (Tilly weg, binnenkort Ruby). Straks zijn Esther en George de enige twee die nog in dat studentenhuis wonen (of woont Sinead daar nou ook?) _O-

Maar ja, Krakwood zal dan wel weer met "exciting characters" á la de Roscoes of de Blacks komen :Z
Moet je nagaan dat het een 'jongerensoap' is. Een jongerensoap, zonder jongeren. _O- _O- Nou ja, je hebt nog wel Finn, Robbie en Peri als de nieuwe generatie, maar als dat alles is. :')

Volgens mij zitten er geeneens echte studenten meer in naast Esther en Phoebe, want George zat in 2012 al bij de Sixth-formers, dus die moet al geslaagd zijn (net als Tilly).
pi_134985645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:26 schreef luftersel het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat het een 'jongerensoap' is. Een jongerensoap, zonder jongeren. _O- _O- Nou ja, je hebt nog wel Finn, Robbie en Peri als de nieuwe generatie, maar als dat alles is. :')
Precies _O-

quote:
Volgens mij zitten er geeneens echte studenten meer in naast Esther en Phoebe, want George zat in 2012 al bij de Sixth-formers, dus die moet al geslaagd zijn (net als Tilly).
Tja, daarom was het misschien interessanter geweest als personages als Tegan, Leela en Freddie gewoon studenten aan de Hollyoaks Community College waren geweest en hun intrek namen in het huis, samen met Tilly, Esther en George. En dat dan later pas hun familie zou worden geïntroduceerd. En in het geval van de Roscoes nooit.

Maar ja, dat ze zich niet meer wilden focussen op de studenten bleek wel toen er vorig jaar op Jade na geen enkele nieuwe Fresher werd geïntroduceerd :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:38:11 #268
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_134985813
Interessante reactie(s) op het artikel van Finn op DS:
quote:
dee123
Diane will cover for Finn? Once this all comes out she'll be an outcast as much as her son & daughter. I wonder if Tony will leave her. This is Kirkwood's Hollyoaks. You don't mess with a McQueen and get away with it.

-- Taylor Zoe
Diane really isn't that nice. She came in in 2010 and stole a baby, then she refused to let Sinead have a relationship with Bart because he was not good enough, then she covered for Sinead when she discovered her involvement in Esther's bullying and blamed it all on Ruby, and now I have the strange feeling she's also going to cover for Finn and blame it all on Robbie and, even worse: on JP himself. Never knew why people liked her...
Wow, als je het zo bekijkt is Diane inderdaad echt een verschrikkelijke moeder. _O- Was alweer vergeten dat ze alle schuld van Esther's gepest bij Ruby legde. En ik heb inderdaad ook het gevoel dat ze dat nu wéér gaat doen. :{ Maar ze zal de schuld toch niet bij John-Paul gaan leggen zeker?
pi_134986309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:38 schreef luftersel het volgende:
Interessante reactie(s) op het artikel van Finn op DS:

[..]

Wow, als je het zo bekijkt is Diane inderdaad echt een verschrikkelijke moeder. _O- Was alweer vergeten dat ze alle schuld van Esther's gepest bij Ruby legde. En ik heb inderdaad ook het gevoel dat ze dat nu wéér gaat doen. :{ Maar ze zal de schuld toch niet bij John-Paul gaan leggen zeker?
Gezien wat ze in het verleden geflikt heeft zal dat laatste waarschijnlijk wel gaan gebeuren :{
En het lijkt nog wel zo'n lieve vrouw :D Arme Tony, nu heeft hij weer eens geluk in de liefde, is-ie samen met een wolf in schaapskleren ;(
pi_135000706
Deze zal jij al wel gezien hebben denk ik, maar toch plaats ik hem :)

Ik dank de fotograaf van dienst op mijn blote knieën dat Clapham er niet opstaat _O_ _O_ _O_
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:47:51 #272
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135001941
quote:
Daar heb ik ooit wat van gezien volgens mij! Er zijn toen vijf mensen omgekomen, kan ik me herinneren. Er kwam een kaal iemand in voor, en volgens mij veroorzaakte die het vuur. :9 Maar omdat ik geeneen karakter kende, vond ik er niet zo veel aan en heb ik het nooit afgekeken..
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:51:48 #273
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_135002300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:27 schreef PeterKelder het volgende:
Deze zal jij al wel gezien hebben denk ik, maar toch plaats ik hem :)

[ afbeelding ]

Ik dank de fotograaf van dienst op mijn blote knieën dat Clapham er niet opstaat _O_ _O_ _O_
Had ik inderdaad al vaak voorbij zien komen. Toen ik dit zag dacht ik echt: de lelijke mensen zijn hier knap gemaakt en de knappe mensen zijn ineens super lelijk opgemaakt, of ligt dat nou aan mij? :') Nancy, Sinead en Lindsey zijn normaal best knappe vrouwen, maar op deze foto hebben zij de lelijkste make-up gekregen volgens mij. _O- Vooral Nancy, net zo'n gothic man.

Al geldt dat niet voor Maxine en Leela. O+
pi_135003014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daar heb ik ooit wat van gezien volgens mij! Er zijn toen vijf mensen omgekomen, kan ik me herinneren. Er kwam een kaal iemand in voor, en volgens mij veroorzaakte die het vuur. :9 Maar omdat ik geeneen karakter kende, vond ik er niet zo veel aan en heb ik het nooit afgekeken..
Yep, Sam Owen veroorzaakte de brand omdat broertje Russ nu aan het daten was met zijn ex Sophie. Hij dwong Nicole (zijn zus) te vertellen waar Sophie en Russ op dat moment waren en ging vervolgens ziedend van woede richting The Dog - maar niet voordat hij wat benzine had gekocht. In de veronderstelling dat Sophie én Russ beiden in de kroeg aanwezig waren (wat niet zo was, want Russ lag intussen te krikken met - hoe kan het ook anders - Mercedes) stak hij het pand in de fik en beloofde toen hij eenmaal binnen was tegenover Sophie dat zijn zou sterven.

Die belofte kwam ook uit; Sophie stierf nadat ze teveel rook had binnen gekregen. Ook haar tweelingzus Mel kwam om in de brand, evenals Joe, Olivia en Sam zelf.
pi_135003220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

Had ik inderdaad al vaak voorbij zien komen. Toen ik dit zag dacht ik echt: de lelijke mensen zijn hier knap gemaakt en de knappe mensen zijn ineens super lelijk opgemaakt, of ligt dat nou aan mij? :') Nancy, Sinead en Lindsey zijn normaal best knappe vrouwen, maar op deze foto hebben zij de lelijkste make-up gekregen volgens mij. _O- Vooral Nancy, net zo'n gothic man.
Stephanie (Sinead) vind ik normaal al niet echt knap (tenminste, het is mijn type niet). Sophie (Lindsey) ziet er nog redelijk goed uit hier O+ Maar over Jessica (Nancy) kan ik je niet anders dan gelijk geven :Y

quote:
Al geldt dat niet voor Maxine en Leela. O+
AMEN _O_
Die twee zijn niet lelijk te krijgen volgens mij :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')