Het verhaal zelf is inderdaad erg slap. Elke keer weer hetzelfde liedje met Frankie en Ziggy, maar ik vind Ruby gewoon veel leuker om naar te kijken op deze manier. Nu het hoge woord eruit is vanavond, hoop ik ook niet op een hervatting van Ruby/Ziggy, want dat is echtquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is nou een verhaallijn die ze onmiddellijk af mogen kappen. De scènes in de laatste afleveringen zijn goed en het acteerwerk is (redelijk) in orde, maar het duurt me allemaal veel te lang. Ik heb soms het gevoel dat de schrijvers de exitlijn van Ruby iets te vroeg hebben ingezet en het nu proberen te rekken tot haar exit
Nu maar hopen dat Jack het verhaal over Ziggy en Frankie wél gelooft en deze verhaallijn kan worden afgerond, want ik heb geen zin in nog meer moeilijke blikken van Frankie naar wie dan ook
Dank je, jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef Koosnaam het volgende:
Namens mij ook nog een gelukkig nieuwjaar!
Er zitten een paar pareltjes tussen hoor, dus wacht vooral niet te langquote:Het topic blijft mooi doorlopen. Heb zelf alleen de komende weken niet zoveel tijd!
Maar dan heb ik straks weer mooi wat afleveringen in te halen.
Jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef Koosnaam het volgende:
Namens mij ook nog een gelukkig nieuwjaar!![]()
Het topic blijft mooi doorlopen. Heb zelf alleen de komende weken niet zoveel tijd!
Maar dan heb ik straks weer mooi wat afleveringen in te halen.
Ik gok op een maandenlange verhaallijn waarin Jack wil scheiden van Frankie, zij dat niet wil en blablabla...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het verhaal zelf is inderdaad erg slap. Elke keer weer hetzelfde liedje met Frankie en Ziggy, maar ik vind Ruby gewoon veel leuker om naar te kijken op deze manier. Nu het hoge woord eruit is vanavond, hoop ik ook niet op een hervatting van Ruby/Ziggy, want dat is echt. De leuke scènes zijn nu denk ook al opgehouden, want nu krijg je waarschijnlijk van die zeikscènes tussen Ruby en Ziggy en Jack en Frankie...
Vond je haar slecht acteren dan?quote:Maar ik ben blij dat Anna Shafler zich nog heeft kunnen bewijzen in haar laatste weken (maanden).
Dank je!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank je, jij ook!
[..]
Er zitten een paar pareltjes tussen hoor, dus wacht vooral niet te lang
Ja. Nou ja, niet verschrikkelijk, maar ik vond haar gewoon irritant. Ze had altijd zo'n zeikstem en echt goed vond ik haar niet nee. Maar dat was vooral in 2012. Sinds vorig jaar (2013!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond je haar slecht acteren dan?
Dat was inderdaad nogal lachwekkend jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jij ook!
Grappig dat je dat zegt trouwens, ik keek vandaag toevallig nog op het GTST-forum, maar dat is echt zo uitgestorven als wat.![]()
Ik las ineens allemaal reacties van Ludo-fans die op hem geilden...
Dan zinkt de serie wel heel diep, als dát het onderwerp is.
Veel skiplezier dan!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dank je!
Maar er komt een skivakantie voor mij aan. Dus ik vrees dat ik even zonder Hollyoaks kom te zitten.
Dank je!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jij ook!
Grappig dat je dat zegt trouwens, ik keek vandaag toevallig nog op het GTST-forum, maar dat is echt zo uitgestorven als wat.![]()
Ik las ineens allemaal reacties van Ludo-fans die op hem geilden...
Dan zinkt de serie wel heel diep, als dát het onderwerp is.
Ah zoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, niet verschrikkelijk, maar ik vond haar gewoon irritant. Ze had altijd zo'n zeikstem en echt goed vond ik haar niet nee. Maar dat was vooral in 2012. Sinds vorig jaar (2013!!!) is ze wel wat verbeterd, maar top is het nog niet.
bedankt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel skiplezier dan!
Maar ga in hemelsnaam niet buiten de piste
Hm, dat Finn stiekem homo is en dit probeert te verbergen door de homofoob uit te hangen zou zomaar kunnen... Alhoewel het dan alsnog veel te ver gaat om iemand te verkrachtenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef luftersel het volgende:
Wat een goede aflevering zeg! (heb hem net pas afgekeken)![]()
Eindelijk zien we eens de échte Finn, ze leggen eindelijk eens uit waarom hij dingen doet. It's been too damn long.Vraag me toch af of Finn niet stiekem zelf homo is na die scènes van vandaag en dat dat heel misschien een rol gaat spelen bij de verkrachting...
Iets meer uitwerking bij deze verhaallijn had ik wel fijn gevonden als ik eerlijk ben. Het komt nu als het ware uit de lucht vallen. Nu kan dat wel bij de liefde, maar tochquote:En met Tilly/Chloe/Esther gaat het tenminste wel lekker snel. Het is niet maandenlang uitgerekt gelukkig, dus ik vind die scènes fijn om naar te kijken.
Nancy is echt geweldigquote:En ja, die laatste scène met Nancy: AMEN.Alleen dat eindstukje was dan weer jammer: wel té toevallig dat Finn zijn sms af had maar niet verstuurde.
Kun jij mijn gedachten soms lezen of zo?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef luftersel het volgende:
Is er trouwens een manier (voor de volgende OP) om die rode omtrek stippellijntjes rond foto's die je uploadt die eigenlijk groter zijn dan mogelijk op de pagina, weg te krijgen? Ik weet dat je foto's op imgur op maat kunt maken maar dan verslechtert de kwaliteit heb ik al gemerkt. Zou de OP net even iets mooier maken zonder die stippellijnen (ja ik ben een perfectionist).
Stiekem ben ik je stalker. Heb je al mijn brieven niet ontvangen? En had ik al die keren de verkeerde PeterKelder aan de lijn?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun jij mijn gedachten soms lezen of zo?Het toeval wil namelijk dat ik net heb zitten uitvogelen hoe die rode omtrek kan verdwijnen zonder te moeten rotzooien met de plaatjes, want ik ergerde me er wel een klein beetje aan
Thanks voor de tip! Zal het binnenkort proberen.quote:Maar het is eigenlijk heel simpel: in de eerste [img] voeg je gewoon =640 toe, dus [img=640]. Zo wordt de afbeelding gecomprimeerd tot de maximale grootte zonder stippellijntjes.
Overigens wel goed opletten, want af en toe wil dit niet zo goed werken merk ik zojuist. De ene keer pakt-ie de afbeelding wel netjes, en de andere keer zie je alleen de URL
WAS JIJ DAT?!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Stiekem ben ik je stalker. Heb je al mijn brieven niet ontvangen? En ik had ik al die keren de verkeerde PeterKelder aan de lijn?
Nee, anders zou het ook wel heel saai zijn in dit topic heb ik zo het ideequote:Ik dacht echt dat ik de enige was die daar last van had. Ik dacht eerst van, oh, die OP is nu echt al zo mooi en professioneel, who cares about de rode stippellijntjes.Gelukkig ben ik niet alleen.
Graag gedaan, ik hoop dat je geen problemen zal ondervinden met de URL. Ik dacht, ik geef een voorbeeldje, maar dan pakte die wél de title card, maar níét het castoverzicht en dan weer andersom, en soms allebei niet. En dat terwijl het vlak daarvoor gewoon perfect werktequote:[..]
Thanks voor de tip! Zal het binnenkort proberen.
Toen Jim het deed zag het er zo simpel uit...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WAS JIJ DAT?!Joh, je ademhaling klinkt niet echt gezond met al dat gehijg
En kun je die brieven niet gewoon met de hand schrijven of desnoods op de computer uittikken? Bespaart een hoop tijd in knip-en-plakwerk
quote:[..]
Nee, anders zou het ook wel heel saai zijn in dit topic heb ik zo het idee
Zie je dat ook al in de Previews van je berichten, of ze het doen of niet? En anders blijf ik het net zo lang aanpassen tot ie het wel doet.quote:[..]
Graag gedaan, ik hoop dat je geen problemen zal ondervinden met de URL. Ik dacht, ik geef een voorbeeldje, maar dan pakte die wél de title card, maar níét het castoverzicht en dan weer andersom, en soms allebei niet. En dat terwijl het vlak daarvoor gewoon perfect werkte
Joh, als je toch m'n adresgegevens heb mag je gerust eens een kop koffie komen drinken hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toen Jim het deed zag het er zo simpel uit...Het is moeilijker dan je denkt!!
Ja, in dit soort gevallen klik ik altijd even op Preview om te kijken of alles klopt etc. In dit geval dus ook, alleen werkte het dus niet zo goedquote:[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zie je dat ook al in de Previews van je berichten, of ze het doen of niet? En anders blijf ik het net zo lang aanpassen tot ie het wel doet.
Ik had ook niks anders verwacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Keith Rice on male rape storyline, Finn's future
Het treiteren gaat zelfs nog door ná de verkrachting
De reden waarom Finn hem verkracht vind ik ook wat minder. "Hij wil de controle over John Paul hebben en daarom doet-ie dit onbewust." Slaat wat mij betreft helemaal nergens op. WAAROM wil hij de controle over John Paul hebben? Oh, en dat-ie niet doorheeft dat hij iemand verkracht slaat ook nergens op. Ja, tenzij je compleet geschift bent. Maar dat is Finn zo langzamerhand ook welquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht.
En dan vooral dat stukje waarin hij zegt dat dit pas het begin is van een 'lange reis' voor zijn karakter. Wat dus betekent dat dit sowieso tot nog na de zomer zal duren...quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De reden waarom Finn hem verkracht vind ik ook wat minder. "Hij wil de controle over John Paul hebben en daarom doet-ie dit onbewust." Slaat wat mij betreft helemaal nergens op. WAAROM wil hij de controle over John Paul hebben? Oh, en dat-ie niet doorheeft dat hij iemand verkracht slaat ook nergens op. Ja, tenzij je compleet geschift bent. Maar dat is Finn zo langzamerhand ook wel
Ik heb het vermoeden (en ik niet alleen als ik de reacties op DS lees) dat Diane er op een gegeven moment achter komt en het verzwijgt. Oftewel, dat betekent dus óók een tijdbom onder haar relatie met Tony.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan vooral dat stukje waarin hij zegt dat dit pas het begin is van een 'lange reis' voor zijn karakter. Wat dus betekent dat dit sowieso tot nog na de zomer zal duren...En dat hij waarschijnlijk niet eens gestraft wordt!
Nou, ik hoop eerder dat Finn en Robbie uit de serie worden geschrevenquote:Ik hoop dat er eens een nieuw vriendinnetje wordt geïntroduceerd voor Finn. Niet dat hij die verdient, maar dat kan hem tenminste tot bedaren brengen. Net als Robbie en Phoebe. Ik denk dat zij bij hem een andere kant naar boven gaat brengen. Zou veel interessanter zijn dan dit, wat voor mij echt moeilijk is om te kijken.
Natuurlijk doet Diane dat. Die relatie van haar en Tony is anders ook wel saai hè, als ze bij elkaar blijven zonder problemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden (en ik niet alleen als ik de reacties op DS lees) dat Diane er op een gegeven moment achter komt en het verzwijgt. Oftewel, dat betekent dus óók een tijdbom onder haar relatie met Tony.
Tja, liever uit de serie natuurlijk, maar dat gebeurt toch niet.quote:[..]
Nou, ik hoop eerder dat Finn en Robbie uit de serie worden geschrevenEn als er dan een vriendinnetje voor Finn zou moeten komen, laat dan maar Amber terugkomen met Bella. Eens kijken of Finn dan zo'n goeie vader zal worden voor zijn kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |