Maar is de inhoud van al die producten ook gelijk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
Lol, lidl is met sommige dingen echt wel duurder. Sultana rozijnen (voor oliebollen) 65 cent, 45 bij deka.
Poedersuiker, 79 cent, 75 cent bij AH van van Gils.
Complete mix voor oliebollen 1,50, bij AH 1,39.
Blokjes jonge kaas, 2 euro. Deka 1,89.
En laatts had ik het ook met de tandpasta. 89 cent bij lidl, 65 cent bij AH.
Dat vraag ik me ook af. En of de genoemde AH-prijzen vaste prijzen of aanbiedingen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar is de inhoud van al die producten ook gelijk?
Zonder die informatie is het een beetje appels met peren vergelijken.
In alle gevallen, behalve de rozijnen en oliebollen mix want dat was gelijk, zelfs meer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar is de inhoud van al die producten ook gelijk?
Zonder die informatie is het een beetje appels met peren vergelijken.
Ik zie de poedersuiker van Van Gilse nu bij Ah voor 83 cent staan (zogenaamd in de aanbieding, maar er staat geen 'van' prijsquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:37 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. En of de genoemde AH-prijzen vaste prijzen of aanbiedingen zijn.
Mwa, pizza salami is iets van 2.79 voor een doos van 3 zo uit me hoofd. Dat komt op 93 cent per pizzaquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
De Pizza Inferno is trouwens maar EUR 1,49. Das niet veel
Ik denk dat Bartjebart niet alleen de hoeveelheid maar ook de ingresienten/kwaliteit bedoeld. De Euroshopper gezeefde tomaten zijn/waren ook iets goedkoper dan die van de Lidl. Maar als je naar de voedingswaarde keek, leek die van de AH voor de helft uit water te bestaan tov die van de Lidl (vet, vezels, calorieën, alles aanzienlijk minder per 100g). Dan is het niet zo moeilijk om goedkoper te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
In alle gevallen, behalve de rozijnen en oliebollen mix want dat was gelijk, zelfs meer.
Lol, die poedersuiker was hier 75 cent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie de poedersuiker van Van Gilse nu bij Ah voor 83 cent staan (zogenaamd in de aanbieding, maar er staat geen 'van' prijs)
De oliebollenmix is nog goedkoper, maar in de aanbieding, 99 ct.
De rozijnen varieren van 85 cent tot 2,50 euro.
De blokjes jonge kaas zijn 9 ct duurder bij AH
Ik moet met de AH vergelijken, geen deka in de buurt hier..
Rozijnen heb ik 2,50 voor betaaldquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
Lol, lidl is met sommige dingen echt wel duurder. Sultana rozijnen (voor oliebollen) 65 cent, 45 bij deka.
Poedersuiker, 79 cent, 75 cent bij AH van van Gils.
Complete mix voor oliebollen 1,50, bij AH 1,39.
Blokjes jonge kaas, 2 euro. Deka 1,89.
En laatts had ik het ook met de tandpasta. 89 cent bij lidl, 65 cent bij AH.
Duur. Ik doe niet aan biologischquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rozijnen heb ik 2,50 voor betaald
Poedersuiker ook zoiets
Alles biologisch
Ik zo veel mogelijk. Bij Lidl altijd flink biologische roomboter inslaan, die is supergoedkoop.quote:
Oliebollen moet je dan ook zelf bakkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef Greyson het volgende:
De krenten oliebollen van de Lidl smaken naar suikerbrood. Het ziet er uit als een echte oliebol maar de smaak is er niet naar.
Ook een goede bakker bakt ze niet zo lekker als zelf makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:42 schreef Greyson het volgende:
Ik koop ze meestal bij een goede bakker maar deze zagen in zak er lekker uit. Vandaar dat ik het wilde proberen.
Kost mij ook teveel werk. Ik bekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook een goede bakker bakt ze niet zo lekker als zelf maken
Op zich valt het mee, het is deeg maken, 2x 30 minuten wachten en dan bakken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:45 schreef Greyson het volgende:
[..]
Kost mij ook teveel werk. Ik beken
Ik vind ze de volgende dag al niet eens echt lekker meer. Ik bak ze ook pas oudjaarsavond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
Halen is ook achterlijk duur en in de meeste gevallen zijn ze al smerig tegen de tijd dat je ze thuis hebt. Van die mensen die ze dan ook nog eens een ruim aantal dagen van te voren haalt.
Dat ze vragen: Wil je een fijne oliebol?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
Halen is ook achterlijk duur en in de meeste gevallen zijn ze al smerig tegen de tijd dat je ze thuis hebt. Van die mensen die ze dan ook nog eens een ruim aantal dagen van te voren haalt.
Ik koop ze altijd op de 31ste. Dan eten we ze meestal binnen dezelfde dag a 1 dag op. Valt mee toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben sowieso geen oliebollen liefhebber, voor mij is het direct opeten als ze nog een beetje warm zijn. Of gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik koop ze altijd op de 31ste. Dan eten we ze meestal binnen 1 a 2 dagen op. Valt mee toch?
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef DemonRage het volgende:
Pizza inferno weer in de schappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We hebben hier een erg goede oliebollenkraam, heerlijk bolletjequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.Poging tot grappig zijn is niet geslaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze alleen pittig of ook nog eens lekker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb al 1 zak Inferno chips verorberd
Maar ze lijken wel minder pittig dan vorige keer. Maar waarschijnlijk ligt dat aan mij en ben ik immuun aan het raken voor chili.
Aanbieding was vanaf gisteren dus is er denk t/m donderdag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef Nafi het volgende:
[..]
Zijn ze alleen pittig of ook nog eens lekker?![]()
En de aanbieding is geldig t/m morgen zeker?
In Nordhorn twee dozen vol met alleen truffelkaas, inclusief afprijzing.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Cat22 het volgende:
Pizza en chips inferno gespot. Truffelkaas (die van Delicieux toch?) gespot. Niks van gekocht, want ik hou d'r niet van.![]()
Wel vier zakken Grand Veneur saus.![]()
![]()
Jaloers!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
In Nordhorn twee dozen vol met alleen truffelkaas, inclusief afprijzing.
(het zijn van die blokken net als jonge kaas toch?)
Toen ik dat zag moest ik ook gelijk aan dit topic denkenquote:
Mamamoots woont in Nordhorn. Morgen meteen bellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Nordhorn twee dozen vol met alleen truffelkaas, inclusief afprijzing.
(het zijn van die blokken net als jonge kaas toch?)
Am Eichenhain 2. Bij McDonald's en Burger King.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mamamoots woont in Nordhorn. Morgen meteen bellen.![]()
Die Lidl met Aldi en Action?
Morgen? Zijn de winkels in Duitsland hoogstwaarschijnlijk dicht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
godverdorie zou t dan toch?...morgen gelijk even kijken dan...mn truffelkaasobsessie laait weer op
Yep, zit sinds een paar maandjes een Action. Aan de Aldi-kant.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Am Eichenhain 2. Bij McDonald's en Burger King.
Zit daar een Action?
Ik meen me te herinneren dat een stuk nu 1.79 kost.
De Heilige Drie-eenheid!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mamamoots woont in Nordhorn. Morgen meteen bellen.![]()
Die Lidl met Aldi en Action?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |