Geenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke efteling attractie was dit ook alweer van?
Holle Bolle Gijsquote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danse marcabre, maar dan niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
*wijst naar top 3quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Molurus het volgende:
Sinds wanneer delen ze top 2000 vote lists uit in het bejaardentehuis?
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Olga het volgende:
Dit is denk ik alleen leuk met drank op
Maar vrouw...quote:
Jeetje... Ik vind Tom nu knapper eigenlijk. Over haar heb ik het maar niet.quote:
Het was een grap. Volgende keer maar PI gebruikenquote:
Goede edit idd.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Ferdo het volgende:
Dat wist ik dus niet. Exact net zo oud als mijn vader.
Rieu zelf dus, niet dit liedje.
Malcolm...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hellzapoppin' in the whole wide world
Anne Frank begs to differ.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Toch is Andre wel een held. Bekendste Nederlander in bv Australie.
Andre Kuipers?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Toch is Andre wel een held. Bekendste Nederlander in bv Australie.
Ik krijg altijd dat beeld van die diknek in maatpak die in het gangpad als een debiel begint te dansen en zwaaien....quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, voor de Wiener Philharmoniker ga ik zitten, maar dit heeft zo'n Trossausje
Die is niet zo bekend hoor, lijkt me. Ik ken geen ruimtevaarders uit het buitenland iig. Ik denk dat zijn grootste concurrent Johan Cruijff is.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:22 schreef Ferdo het volgende:
Mijn vertrouwen in de Top 2000-stemmer is trouwens een stuk groter geworden: geen Koningslied in de lijst.
Goddank!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:22 schreef Ferdo het volgende:
Mijn vertrouwen in de Top 2000-stemmer is trouwens een stuk groter geworden: geen Koningslied in de lijst.
Ja, die kerel is nog wel even bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |