Balletje balletje.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef Cee het volgende:
Godverdomme, een verhaal over je ballen in de herinneringen.
Nee, allebei overleden...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Michael Jackson leeft nog hoor
Hij is gecremeerd toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hazes is alleen...met 4 muren om hem heen.....
Heb de lijst nog niet zo bestudeerd. Ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De twee hoogste binnenkomers zijn van dit jaar. Zou genoeg moeten zeggen.
Wat mij betreft kan Piet Veerman sailing homequote:
Wel leuk als er dan een nummer met kopstem komt, Earth, Wind & Fire ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:27 schreef TLC het volgende:
Geholpen aan zn balletjes... sommige dingen hoef je gewoon niet te weten
Vooral over baggerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk!
Wat zijn wij het toch vaak eens...
Drugs are bad mmmkay?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nog niet echt een spannend uur.
Gelukkig straks XTC
Oh jaquote:Op woensdag 25 december 2013 13:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou ja dat jou weer wordt gevraagd waar Luna is
Je woonde in Einjehooven toch? Komff wat naar Heliemond brenguh...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig straks XTC
XTC, you really got me goingquote:Op woensdag 25 december 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig straks XTC
Zelden zal het contrast zo groot zijn als die tussen dit en het komende nummer...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Na Sick & Nimon komt er overigens wel een toppertje, Lonely Boy van Andrew Gold
Hee, lacist!quote:
De NS is zelfs naar N&S vernoemdquote:Op woensdag 25 december 2013 13:31 schreef waxmask het volgende:
Ze zijn wel dik met de NS he? Zelfs de teksten zijn op de trein geschreven...
Gevaarlijk beroep blijkt maar weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zelden zal het contrast zo groot zijn als die tussen dit en het komende nummer...
Andrew Gold is trouwens ook al een tijdje niet meer.
Hoe Lang moet ik op mijn treintje wachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De NS is zelfs naar N&S vernoemd
Bij een wanproduct hoort dan ook wansmaak.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:31 schreef waxmask het volgende:
Ze zijn wel dik met de NS he? Zelfs de teksten zijn op de trein geschreven...
Sommige? Dan doe je Bløf toch wat tekort, denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik sommige nummers van Blof nog beter kan hebben dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |