quote:
Heb ik ook gezien. Wat een gekluns.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Zag gisteren de Kersttoespraak van die dooie Belgische Koning. Daarbij vergeleken is onze Willy een held.
En ook in het mini-Wassenaar bij mijn dorp in de buurt, Bosch en Duin (ja, de welbekende villa).quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook gewoond, Rob dus
Klinkt luguberquote:Op woensdag 25 december 2013 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Zag gisteren de Kersttoespraak van die dooie Belgische Koning. een held.
Topsjowquote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de toespraak van WA van Buuren?
quote:
Wel een groot teiltjequote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
Alweer een zeiknummer. Ik ga me omkleden en dan foetsie. Veel plezier nog
\____/quote:
Hij moet blij zijn dat ie in de lijst voorkomtquote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Ferdo het volgende:
Heeft Rob dit jaar trouwens nog gezeurd over het ontbreken van zijn recentere werk?
Vorig jaar namelijk wel.
Als er disco komt dan dans ik wel even in jouw plaatsquote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
Alweer een zeiknummer. Ik ga me omkleden en dan foetsie. Veel plezier nog
Die deed het ook voor het eerst natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Wat een gekluns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |