quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Van wie ik nog een tientje krijg
Waarschijnlijk is dat, net als voor veel mensen, juist het enige nummer van Daniel Powter die je wel zult kennen als je het hoort.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan ik me prima in vinden. Ken alleen 1979 niet volgens mij.
Dit nummer is echt zo'nquote:
Kan je nog lang wachten...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vergat de dopjes weer evenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef Cee het volgende:
Met Jan Klaassen op de achtergrond is deze Kersttoespraak gewoon een live Lucky TV.
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef Cee het volgende:
Met Jan Klaassen op de achtergrond is deze Kersttoespraak gewoon een live Lucky TV.
quote:
Heb ik ook gezien. Wat een gekluns.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Zag gisteren de Kersttoespraak van die dooie Belgische Koning. Daarbij vergeleken is onze Willy een held.
En ook in het mini-Wassenaar bij mijn dorp in de buurt, Bosch en Duin (ja, de welbekende villa).quote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook gewoond, Rob dus
Klinkt luguberquote:Op woensdag 25 december 2013 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Zag gisteren de Kersttoespraak van die dooie Belgische Koning. een held.
Topsjowquote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is de toespraak van WA van Buuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |