Voor álle zekerheid!quote:
Dat je dat allemaal zo precies weet:quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
precies 20 jaar geleden, volgens mij
Bono past nergens goed.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Eigenlijk had Bono hier ook prima bij gepast
Ik heb m op nieuwjaarsochtend 1994 gehoordquote:Op woensdag 25 december 2013 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal zo precies weet:
week 3 t/m 14 1994
Ja, dat is wel een beetje alsof je 3 voor een tientje wijn schenkt in de wetenschap dat er een kist Chablis in de kelder staat.quote:
Idd, slechter kom je ze niet snel tegenquote:
Ja, inderdaad, als iemand het absoluut níet van zo'n apparaat hoeft te hebben is het Phil wel.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, slechter kom je ze niet snel tegen
Meer betere nummers van ze ontbrekenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:15 schreef Downtime het volgende:
[..]
One Tree Hill ontbreekt in deze lijst
En nog niet helemáál gedebiliseerd door Scientology. Hij zat toen al wel bij die mafketels, dat wel.quote:
Vind je?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Terri Nunn was in ieder geval wel te pruimen...
Zonder seks er bij is er inderdaad niet veel aan...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het nummer vroeger leuker dan nu eigenlijk...
Overigens had / heeft Phil Collins voor solo optredens een 'stand-in' drummer. Geen idee hoe die kerel heet, maar je zal hem maar zijn: jarenlang in de schaduw staan van iemand waarvan iedereen weet dat hij beter drumt dan jij.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, als iemand het absoluut níet van zo'n apparaat hoeft te hebben is het Phil wel.
plaspauzequote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks Andrégod.![]()
Of is het Rieudieu?
Mannen die het voor hun vrouwen aanvragenquote:
Chester Thompson.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Overigens had / heeft Phil Collins voor solo optredens een 'stand-in' drummer. Geen idee hoe die kerel heet, maar je zal hem maar zijn: jarenlang in de schaduw staan van iemand waarvan iedereen weet dat hij beter drumt dan jij.
Beetje zoals Ringo en Paul zeg maar.
Vroeger had je wel seks en nu niet meer bedoel je ?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder seks er bij is er inderdaad niet veel aan...
Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mannen die het voor hun vrouwen aanvragen
Huh?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder seks er bij is er inderdaad niet veel aan...
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vroeger had je wel seks en nu niet meer bedoel je ?
Ah...ik denk dat mijn ouders wel koffie willen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks Andrégod.![]()
Of is het Rieudieu?
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand Kelly McGillis recent nog gezien? Je schrikt je dood
Pas je op met dat kokend waterquote:Op woensdag 25 december 2013 13:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...ik denk dat mijn ouders wel koffie willen.
Die ja!quote:
Ik ben broodnuchter en heb lol.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Olga het volgende:
Dit is denk ik alleen leuk met drank op
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, 1,2,3.....1,2,3......en draai
Geenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke efteling attractie was dit ook alweer van?
Holle Bolle Gijsquote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danse marcabre, maar dan niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
*wijst naar top 3quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Molurus het volgende:
Sinds wanneer delen ze top 2000 vote lists uit in het bejaardentehuis?
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Olga het volgende:
Dit is denk ik alleen leuk met drank op
Maar vrouw...quote:
Jeetje... Ik vind Tom nu knapper eigenlijk. Over haar heb ik het maar niet.quote:
Het was een grap. Volgende keer maar PI gebruikenquote:
Goede edit idd.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:19 schreef Ferdo het volgende:
Dat wist ik dus niet. Exact net zo oud als mijn vader.
Rieu zelf dus, niet dit liedje.
Malcolm...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hellzapoppin' in the whole wide world
Anne Frank begs to differ.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Toch is Andre wel een held. Bekendste Nederlander in bv Australie.
Andre Kuipers?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Toch is Andre wel een held. Bekendste Nederlander in bv Australie.
Ik krijg altijd dat beeld van die diknek in maatpak die in het gangpad als een debiel begint te dansen en zwaaien....quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, voor de Wiener Philharmoniker ga ik zitten, maar dit heeft zo'n Trossausje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |