Dan gaat-ie niet de volle 23 minuten gedraaid worden, nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:32 schreef Downtime het volgende:
[..]
In dat uur hebben de nummer een totale speeltijd van 59:32. Journaal, gelul etc, tussendoor lukt ze niet in 28 seconden.
Afgelopen jaar was het na 15 min(?), zal dit jaar ook wel zoiets zijn. Je kunt er geld op zetten dat ze het einde, en tevens mooiste deel van imo het beste nummer allertijden, niet zullen draaien.
Voor nederlandse begrippen vind ik ze helemaal niet slecht eigenlijk.quote:
Serieus? Ik zie haar zo voor me.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Cee het volgende:
Kom er dus net achter dat dit een vrouw is.
Wansmaak woensdagquote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
Ben ik nou weer de enige die Blof best leuk vindt
Best leuk, maar geen top2000 matriaalquote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
Ben ik nou weer de enige die Blof best leuk vindt
Jij kent een Johan Armatrading?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Cee het volgende:
Kom er dus net achter dat dit een vrouw is.
Ik hoor het nummer niet vaak maar ken het wel, de paar keer dat ik het nummer hoor denk ik dat een man het zingt.quote:
Jahoor, treed nog opquote:
Geldt wel voor meer nummers dit uur. Soms kun je maar beter niet kijken welke nummers er zoal boven dit fraais is komen te staan. One Direction bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
Ook veel te laag vind ik. Lekker nummer.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter slaan ze die gewoon over dit jaar
Zo oud is ze ook niet, deze maand 63 geworden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |