abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134774889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 01:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thank god!

wat een gewetenloze zielen hier,,,en het grappige is dat ze niet eens reageren op mensen die hun gedrag afkeuren. :')
quote:
Wat betekenen die ote en mg enzo?
Er ging ff wat mis bij het quoten :')

zoals nu ;')
pi_134774908
quote:
Ohja, die slet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 01:57 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Wat betekenen die ote en mg enzo?
Er ging ff wat mis bij het quoten :')
[/quote]

Maar het zal wel zoiets zijn als "ïk ben het met je eens"... ;)
pi_134774919
quote:
Maar het zal wel zoiets zijn als "ïk ben het met je eens"... ;)
sowieso!
pi_134776188
Dat is best triest
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_134777692
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 01:54 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

.

[..]

[..]

[..]

[..]

Thank god!

wat een gewetenloze zielen hier,,,en het grappige is dat ze niet eens reageren op mensen die hun gedrag afkeuren. :')
Tja, die mensen zien er geen kwaad in :X
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:33:23 #56
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_134789121
Die mensen die vreemdgaan moeten ze sowieso afknallen. Maak het dan gewoon uit.
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 16:35:46 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_134789220
Vreemdgangers :r zo een hekel aan.

Achterbaks gedoe. Als je genoeg hebt van je partner, zeg het dan gewoon en 'neem' dan een ander.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_134789301
Wat een ontzettend overdreven gedoe weer :')
In elkaar slaan, afknallen... Gewetenloos.
:')
compact en kleverig.
pi_134789341
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
Vreemdgangers :r zo een hekel aan.

Achterbaks gedoe. Als je genoeg hebt van je partner, zeg het dan gewoon en 'neem' dan een ander.
niet iedereen die vreemdgaat heeft genoeg van z'n partner.
compact en kleverig.
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 16:39:29 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_134789411
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

niet iedereen die vreemdgaat heeft genoeg van z'n partner.
Dan snap ik niet waarom je het doet.
niet zo tof doen
pi_134789684
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef Karina het volgende:

[..]

jij hoeft toch ook niet te begrijpen waarom iemand doet wat hij doet?

Ik begrijp ook niet waarom mensen jagen bv. Wat is daar de lol van?
compact en kleverig.
pi_134789987
quote:

[..]

Dit. +1

Mensen die hun partner bedriegen wens ik altijd toe dat ze zelf een keer flink bedrogen worden. En dat ze zich daar flink kut over voelen.
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 16:50:51 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_134790049
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mensen die gaan jagen vertellen het meestal wel openlijk, mensen die vreemdgaan doen het stiekem. Ik houd niet van stiekemerds.
niet zo tof doen
pi_134790090
quote:

[..]

INDERDAAD !

Vreemdgaan valt niet goed te praten :r , ik ben nog nooit bedrogen geweest maar moest mijn vriendje me bedriegen dan is het echt wel sodom en gomorra in het kwadraat :+
Mijn vader deed niets anders dan mijn moeder bedriegen de sukkel :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:52:45 #65
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134790125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef capricia het volgende:
Je zou er eigenlijk een derde kerstdag voor moeten hebben.
:D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134790193
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Gezien de regelmatig heftige reacties van mensen op een vreemdganger kun je toch zeker wel nagaan dat er veel mensen zijn waarbij ze dat echt door hun ziel voelen snijden?

Wat begrijp jij daar dan niet aan? :) Het is gewoon een kwestie van een verschillende moraal vaak, denk ik.
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:59:06 #67
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134790449
Ik heb tegenwoordig het gevoel dat bijna iedereen vreemd gaat, al is het maar 1 keer.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134790565
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb tegenwoordig het gevoel dat bijna iedereen vreemd gaat, al is het maar 1 keer.
Tja, een van de vele kenmerken van de verpauperende maatschappij...

Neem dan gewoon een open relatie als je zo nodig anderen wilt neuken
pi_134791002
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Denk positief: we hebben iig geen melkboer meer.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_134791211
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Neem dan gewoon een open relatie als je zo nodig anderen wilt neuken
volgens mij gebeurde het vroeger ook al regelmatig hoor.
compact en kleverig.
pi_134791640
vreemdgaan hoeft helemaal niet persoonlijk te zijn, 'tegen' je partner ofzo.

Vaak komt het idd wel omdat je iets mist bij je partner waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat je m kwijt wil, genoeg van hem hebt, of dat je hem wil straffen ofzo. (Je mag ook haar lezen waar hem staat) het is niet altijd zo simpel als dat. Het is meestal ook niet het einde van de wereld en het einde van de relatie hoeft het ook niet te betekenen (vaak genoeg blijven mensen bij elkaar en dat is niet altijd alleen maar uit een gebrek aan eigenwaarde oid...)

Als jij een open relatie wil, wil dat nog niet zeggen dat je partner dat ook wil, 'dan neem je toch een open relatie' is dan ook erg simpel gezegd.
compact en kleverig.
pi_134791952
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

Vaak komt het idd wel omdat je iets mist bij je partner waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat je m kwijt wil, genoeg van hem hebt, of dat je hem wil straffen ofzo. (Je mag ook haar lezen waar hem staat) het is niet altijd zo simpel als dat. Het is meestal ook niet het einde van de wereld en het einde van de relatie hoeft het ook niet te betekenen (vaak genoeg blijven mensen bij elkaar en dat is niet altijd alleen maar uit een gebrek aan eigenwaarde oid...)

Als jij een open relatie wil, wil dat nog niet zeggen dat je partner dat ook wil, 'dan neem je toch een open relatie' is dan ook erg simpel gezegd.
Vind jij. Het is leuk om dit soort dingen proberen te rationaliseren en excuses te zoeken, maar het is nu eenmaal een vaststaand feit dat niemand hetzelfde is. Dus wanneer jij het niet als iets persoonlijks omtrent je partner ziet wil dat niet automatisch zeggen dat je partner dat ook zo ziet. Dat is een kwestie van wederzijds respect, of het nu persoonlijk is of niet.

Daarnaast vind ik het erg vanuit je eigen ego gedacht. Jij vindt het kennelijk dat het te rationaliseren of verklaren valt. Maar stel dat je een man hebt die je, wanneer hij zou ontdekken dat zijn partner vreemd is gegaan, letterlijk buiten gooit met je spullen, zou je dat dan ook kunnen begrijpen, het was toch niet persoonlijk?
pi_134792080
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

Volgens mij kan je dat dan beter met hem bespreken ipv sneaky achter zijn rug om een ander te neuken.

Mensen die bij een vreemdgaande partner blijven :')
Sorry, maar als mijn partner vreemdgaat, dan is daar het gat van de deur.
pi_134792646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Vind jij. Het is leuk om dit soort dingen proberen te rationaliseren en excuses te zoeken, maar het is nu eenmaal een vaststaand feit dat niemand hetzelfde is. Dus wanneer jij het niet als iets persoonlijks omtrent je partner ziet wil dat niet automatisch zeggen dat je partner dat ook zo ziet. Dat is een kwestie van wederzijds respect, of het nu persoonlijk is of niet.

Daarnaast vind ik het erg vanuit je eigen ego gedacht. Jij vindt het kennelijk dat het te rationaliseren of verklaren valt. Maar stel dat je een man hebt die je, wanneer hij zou ontdekken dat zijn partner vreemd is gegaan, letterlijk buiten gooit met je spullen, zou je dat dan ook kunnen begrijpen, het was toch niet persoonlijk?
ik zeg dat vreemdgaan niet persoonlijk hóeft te zijn, waar zeg ik daarmee iets dat niet waar is, of enkel vanuit mij bekeken? Dus nee, dat is niet iets dat ík vind...

Ik probeer idd een beetje uit te leggen dat er ook een andere manier is om te kijken naar vreemdgaan ipv het standaard 'lynchen, gevoelloos, verschrikkelijk, afmaken' en weet ik t allemaal.
Vaak is het erg kwetsend voor de bedrogen partij, maar vaak komt het daarna ook 'gewoon' weer goed.
Niemand kan er echt over oordelen dan de beide betrokken partners. Ik vind (kijk, dat is hem dus wél) het naar dat mensen menen te moeten oordelen over andermans relatie en evt vreemdgaan daarin. Daarover mag alleen de bedrogen partner oordelen, de enige die er werkelijk gekwetst door is.
Hier word je voor gek verklaard als je wil blijven en mensen zien niet in dat ze daar invloed op kunnen hebben. Ze (of hij) wil blijven en het nogmaals proberen, maar dat kán echt niet volgens FOK!
Dan ga je nog twijfelen aan je eigen beslissing en gevoel erover.
compact en kleverig.
pi_134792905
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zeg dat vreemdgaan niet persoonlijk hóeft te zijn, waar zeg ik daarmee iets dat niet waar is, of enkel vanuit mij bekeken? Dus nee, dat is niet iets dat ík vind...

Ik probeer idd een beetje uit te leggen dat er ook een andere manier is om te kijken naar vreemdgaan ipv het standaard 'lynchen, gevoelloos, verschrikkelijk, afmaken' en weet ik t allemaal.
Vaak is het erg kwetsend voor de bedrogen partij, maar vaak komt het daarna ook 'gewoon' weer goed.
Niemand kan er echt over oordelen dan de beide betrokken partners. Ik vind (kijk, dat is hem dus wél) het naar dat mensen menen te moeten oordelen over andermans relatie en evt vreemdgaan daarin. Daarover mag alleen de bedrogen partner oordelen, de enige die er werkelijk gekwetst door is.
Hier word je voor gek verklaard als je wil blijven en mensen zien niet in dat ze daar invloed op kunnen hebben. Ze (of hij) wil blijven en het nogmaals proberen, maar dat kán echt niet volgens FOK!
Dan ga je nog twijfelen aan je eigen beslissing en gevoel erover.
Zodra je je verhaal op Fok! plaatst kun je er redelijkerwijs wel van uitgaan dat mensen oordelen zullen vellen natuurlijk.

Overigens zit er een verschil in een slippertje terwijl je dronken was, of een geheime minnaar die je zelfs met kerst alle hoeken van de slaapkamer wilt laten zien. In het laatste geval begrijp ik maar al te goed dat mensen daar verontwaardigd en wellicht zelfs enigszins agressief op reageren, dat is enkel een uiting van de emotie die mensen voelen als er op een dergelijke achteloze manier met andermans gevoelens om wordt gegaan.

En dat lijkt me wel terecht eerlijk gezegd. Aangezien emotionele beschadiging vaak nogal eens onderschat wordt. Iedereen is anders en daarom kan het dus goed mogelijk zijn dat je in het laatste voorbeeld ernstig beschadigd wordt.

En ik persoonlijk vind dat het verwerpelijke aan meerdere malen, of langdurig vreemdgaan. Daar moet ieder voor zich uiteraard over oordelen.

Wat ik echter niet begrijp is dat er mensen bestaan die dergelijke emotionele reacties raar of vreemd vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')