Dat was een voorzichtigequote:
Maar ik begrijp dus dat als ik jou mijn adres geef dan kom je hierheenquote:
Ja jij moet er vroeg uit dus dat schiet toch niet opquote:Op woensdag 25 december 2013 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat als ik jou mijn adres geef dan kom je hierheen
Ik heb mama al ge-appt dat ze pas na 12:00 welkom isquote:Op woensdag 25 december 2013 01:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja jij moet er vroeg uit dus dat schiet toch niet op
Het is dat ik verplichtingen heb morgen ander had ik bluf gezegdquote:Op woensdag 25 december 2013 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mama al ge-appt dat ze pas na 12:00 welkom is
WHAHAHAquote:Op woensdag 25 december 2013 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat ik verplichtingen heb morgen ander had ik bluf gezegd
Oh jawelquote:
Whahahaquote:
Mietjes, allemaal!quote:
Duidelijk!quote:
Have funquote:Op woensdag 25 december 2013 02:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!
En nu ga ik ff gamen![]()
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh ik wilde volgende deel van mn spel downloaden maar de download werkt niet mee
En ook jij goedemorgen natuurlijk.quote:
Alloquote:Op woensdag 25 december 2013 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ook jij goedemorgen natuurlijk.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:40 schreef twi het volgende:
Leuke discussie nog gisteren, lees is. Totdat het MSN geneuzel weer binnen kwam waaien.
Ik heb even teruggelezen. Niks gemist volgens mijquote:Op woensdag 25 december 2013 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Was in slaap gevallen
Ja ze werkten niet echt hequote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef twi het volgende:
Over jullie voorkeuren qua vrouwen. En bijbehorende ultiem slechte hosselpogingen van Faxie op Fera.
Het was wel aardig, ja. Al vind ik mijn smaak niet zo heel afwijkend, kijkend naar de populariteit van die dames.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:48 schreef twi het volgende:
Over jullie voorkeuren qua vrouwen. En bijbehorende ultiem slechte hosselpogingen van Faxie op Fera.
Ze waren dan ook ultiem slecht.quote:
Jij bent bijna blond man. Niet zomaar dingen gaan roepen.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ze waren dan ook ultiem slecht.
Ik bedacht me net dat ik met donkere haren en wenkbrauwen wel dicht in de buurt zit
De strijkplankvergelijking vond ik wel treffend. En het niet zo knappe hoofd eigenlijk ookquote:Op woensdag 25 december 2013 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel aardig, ja. Al vind ik mijn smaak niet zo heel afwijkend, kijkend naar de populariteit van die dames.
Fax zijn hosselpogingen zag je uiteraard al weer van mijlen ver afkomen.
Mijn type en Myra bedoel ik. Wakker worden! Ik heb net zoveel wenkbrauw als een brandwondenslachtoffer.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent bijna blond man. Niet zomaar dingen gaan roepen.
Wie was de strijkplank dan? En dat tweede: Het is een prachtig hoofdquote:Op woensdag 25 december 2013 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
De strijkplankvergelijking vond ik wel treffend. En het niet zo knappe hoofd eigenlijk ook
Owwwquote:Op woensdag 25 december 2013 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn type en Myra bedoel ik. Wakker worden! Ik heb net zoveel wenkbrauw als een brandwondenslachtoffer.
Niet zozeer iemand als wel de voorbeelden en opmerkingen op andermans voorbeelden hebben die indruk een beetje gewekt. Al zou de eerste FOK!ster die je gemeet hebt er onder kunnen vallen.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie was de strijkplank dan? En dat tweede: Het is een prachtig hoofd
Hmm, allicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:01 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zozeer iemand als wel de voorbeelden en opmerkingen op andermans voorbeelden hebben die indruk een beetje gewekt. Al zou de eerste FOK!ster die je gemeet hebt er onder kunnen vallen.
Ik heb het overwogen, maar naar wat ik heb begrepen was dat uiteindelijk ook niet echt jouw smaak. Al trok ik die conclusie meer omdat ze door ons juist goedgekeurd werdquote:Op woensdag 25 december 2013 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, allicht.
Ik dacht even dat je aan zou komen zetten met de verontschuldiging na je favoriete scheldwoord.
Sja, ik ben rebels. Ik geloof niet dat ik iemand leuk heb gevonden die jullie goed hebben gekeurd.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar naar wat ik heb begrepen was dat uiteindelijk ook niet echt jouw smaak. Al trok ik die conclusie meer omdat ze door ons juist goedgekeurd werd
Klopt, eigenlijk tot nu toe exact het omgekeerdequote:Op woensdag 25 december 2013 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sja, ik ben rebels. Ik geloof niet dat ik iemand leuk heb gevonden die jullie goed hebben gekeurd.
Ik kan er momenteel niet opkomen wie je dan bedoelt.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:14 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk tot nu toe exact het omgekeerde
Oh wacht, behalve ééntje.
Mja, zou raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:19 schreef twi het volgende:
Superknap hoeft ook niet, maar gewoon leuk wel. En genoeg om dat te compenseren
ja,10u aan t ontbijt, werd om 10u wakkerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je moest ergens Kerstontbijt hebben?
Da's een beetje laat jaquote:Op woensdag 25 december 2013 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja,10u aan t ontbijt, werd om 10u wakker
Ik weet het niet, anders had ik wel wat boeiends gepostquote:Op woensdag 25 december 2013 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Waar wil je het over hebben?
Jammer ouwe.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, anders had ik wel wat boeiends gepost
Even helicopteren?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk ook naar mn opa, ff zwaaien naar tgnd
helicopteren?quote:
nope, enlighten me pleasequote:
Buikkrampen, hehe.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed, en met jou?![]()
Wind was kut trouwens.... voorspellen blijft lastig blijkbaar
Jullie gaan naar de woonboulevard?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Sterkte man. Maar burgerlijkheid is tof, heb er wel zin in weer, 2e Kerstdag.
Nijlpaarden jaquote:Op woensdag 25 december 2013 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doet een koe toch bij het schijten met z'n staart ronddraaien?
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico
meatspin.com
Nee, was het maar waar. Dat zou betekenen dat ik geld had om meubels te kopen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie gaan naar de woonboulevard?
Nu nog een goatse en een rickroll, dan is m'n dag compleet.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico
meatspin.com
Ruilen?quote:
Arm jong.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:16 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar. Dat zou betekenen dat ik geld had om meubels te kopen.
En tubgirl.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog een goatse en een rickroll, dan is m'n dag compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je hebt je pas gekregen cadeautjes nog niet eens uitgepakt!quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Myraela het volgende:
Morgen nog meer cadeautjes uitpakken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Myraela het volgende:
Morgen nog meer cadeautjes uitpakken.
Wat mij betreft ben je welkom, alleen ga ik er van uit dat niet iedereen die ik wilde uitnodigen kan op die dag.quote:
Ik heb alles al direct uitgepakt toch.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt je pas gekregen cadeautjes nog niet eens uitgepakt!
Ga het dan eens een mooi plekje geven!quote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alles al direct uitgepakt toch.
De snijplank ligt onder de tiramisu. Een veel beter plekje kan die niet hebben. Dat is alvast één.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ga het dan eens een mooi plekje geven!
Wat staat er allemaal op het programma?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil niet naar kerstviering maar ik wil ook niet kansloos naar mijn scherm staren.
Harde struggles.
Saaie mensen die het opnemen voor autisten en achter alle dames aanrennen die zich in een topic laten zien verdienen geen adoratie.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doe je nou nooit voor my kaneel
Volgens mij verwar je mij met faxie.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Saaie mensen die het opnemen voor autisten en achter alle dames aanrennen die zich in een topic laten zien verdienen geen adoratie.
Niks. Daar zitten en praten met mensen waar ik niks te melden heb en zij ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op het programma?
Mijn adoratielijst zit vol. Je staat in de wacht.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doe je nou nooit voor my kaneel
Faxie geeft het tenminste toe.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met faxie.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn adoratielijst zit vol. Je staat in de wacht.
Geen lekker eten? Geen cadeautjes? Geen leuke mensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Daar zitten en praten met mensen waar ik niks te melden heb en zij ook niet.
Dan eten.
Jammerquote:Op woensdag 25 december 2013 15:34 schreef twi het volgende:
[..]
Saaie mensen die het opnemen voor autisten en achter alle dames aanrennen die zich in een topic laten zien verdienen geen adoratie.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met faxie.
Kusjesquote:
Ah, how cute, er bloeit iets op hierquote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik alle vrouwen heb gehad, dan stap ik over de mannen, en dan ben jij de eerste oke?
De lijst bevat 3 mensen en die is gevuld.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel wachtende zijn er nog voor?
Nouja, het eten zal wel lekker zijn, maar ik probeer af te vallen.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:37 schreef twi het volgende:
[..]
Geen lekker eten? Geen cadeautjes? Geen leuke mensen?
Pff, dat gaat nog eeuwen duren dusquote:Op woensdag 25 december 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De lijst bevat 3 mensen en die is gevuld.
Daarachter zijn nog 3 wachtenden.
Maar ze hebben stuk voor stuk kwaliteiten die jij ontbeert.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, dat gaat nog eeuwen duren dus
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 25 december 2013 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze hebben stuk voor stuk kwaliteiten die jij ontbeert.
Dat maakt toch niet uit kaneeltjequote:Op woensdag 25 december 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie het zijn joh
Geen slechte woorden over mijn schatjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit kaneeltje
I just didquote:Op woensdag 25 december 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen slechte woorden over mijn schatjes.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent van de shortlist af.
Veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens nep gezellig gaan doen
Dank jequote:Op woensdag 25 december 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ben morgen aan de beurt
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Zus en zusje zitten te wii'en, m'n ma candy crush. Dat doe ik dus ook nooit meer
Goh, JNG versie 2?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Zus en zusje zitten te wii'en, m'n ma candy crush. Dat doe ik dus ook nooit meer
Gezelligquote:Op woensdag 25 december 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
"Kom je rond 4 uur hier heen?"quote:
3 vrouwen en dan de stekker eruit trekken?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Zeg er gewoon wat van, trek de stekker eruit, zet de radio aan etc.
Dit jaquote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 vrouwen en dan de stekker eruit trekken?
Zij nodigen hem toch uit? Wees een beetje alpha...quote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 vrouwen en dan de stekker eruit trekken?
Als je dood wil wel jaquote:Op woensdag 25 december 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zij nodigen hem toch uit? Wees een beetje alpha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |