SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kon je je requests invoeren. Als hij gedraaid werd, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 72% gewijzigd door Mirjam op 25-12-2013 14:21:12 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
'lieverds' is ook geen woord. Is gewoon.. nee.quote:
Pfff... Wel een beetje recalcitrant jij.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dat zal bij 'internet liefde 'horen'
Onpersoonlijkheid kun je in 'KLB' wel zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dat zal bij 'internet liefde 'horen'
'Niets mis' staat gelijk aan 'kids', 'gezellig' en 'internetliefde'quote:
Integendeel, ik heb niks met wat hier zijn of haar dagen vult met abrigeleuterquote:Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pfff... Wel een beetje recalcitrant jij.
http://www.omropfryslan.nl/live/webcam-zaailandquote:Op woensdag 25 december 2013 01:04 schreef KNAK het volgende:
Is het plein al volledig leeg en kaalgeplukt wat podia en huis betreft?
Hier andersom:quote:Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef borisz het volgende:
Van hetzelfde @TT![]()
En het rest van het uur nogmals
2896Inxs - Disappear0
2897T. Raumschmiere - Monstertruck Driver0
2898George Harrison - Got My Mind Set On You0
2899Moby - Natural Blues0
2900Silkstone - Lost0
2901Warren G/nate Dog - Regulate0
2902Men At Work - Overkill0
2903Sergio Mendes/black Eyed Peas - Mas Que Nada0
2904Coldplay - Shiver0
2905Diana Ross - Why Do Fools Fall In Love0
2906Groove Armada - I See You Baby (fatboy Slim Remix 2004)0
2907Espen Lind - When Susannah Cries0
2908Black Eyed Peas - My Humps0
146 finish door Lewis = KOEKOEK!quote:
Feest en vreugde. Maar ik ben wel benieuwd: er zal vast een jaar komen waarbij er geen nieuw record wordt gehaald. Zal dat dan gezien worden als falen?quote:
dr was toch geen dartsen vandaag?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
146 finish door Lewis = KOEKOEK!
Jij ook hè!quote:
Maar gister wel! Nog maar een beetje nagenieten... moet toch wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dr was toch geen dartsen vandaag?
Danksquote:
Beetje in het ritme komenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nog zoveel mensen wakker 's nachts
Als dezelfde club meepost als dit jaar dan zal het wel als falen gezien wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feest en vreugde. Maar ik ben wel benieuwd: er zal vast een jaar komen waarbij er geen nieuw record wordt gehaald. Zal dat dan gezien worden als falen?
Ritme, wat is dat? Ik heb het gevoel dat het vrijdagavond/nacht isquote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje in het ritme komen
Dankquote:
Dankquote:
Reëel gezien is het niet eens een record, je moet ervan uitgaan dat het bedrag in principe telkens stijgt met de inflatie als het populair blijft.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Feest en vreugde. Maar ik ben wel benieuwd: er zal vast een jaar komen waarbij er geen nieuw record wordt gehaald. Zal dat dan gezien worden als falen?
Dat denk ik ook wel ja. En niet alleen op FOK. Denk dat het steeds meer een doel en een wedstrijd wordt: meer dan vorig jaar inzamelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dezelfde club meepost als dit jaar dan zal het wel als falen gezien worden![]()
Persoonlijk vind ik van niet.
Nog minstens twee edities te gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. En niet alleen op FOK. Denk dat het steeds meer een doel en een wedstrijd wordt: meer dan vorig jaar inzamelen.
Waarschijnlijk omdat het verschil zo marginaal is.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
Overigens wat me opviel. Was het voorgaande jaren niet altijd zo dat ze zeiden dat het record van vorig jaar verbroken was, nieuw record dit dat. Daar zeiden ze helemaal geen woord over dit jaar.
Precies. Alsof ze de 'pijn' zelf ook voelen, om het zo maar even uit te drukken.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het verschil zo marginaal is.
quote:Op woensdag 25 december 2013 01:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Precies. Alsof ze de 'pijn' zelf ook voelen, om het zo maar even uit te drukken.
Anyhoe, ik zou een uur geleden al gaan slapen. Hele fijne kerstdagen! Trusten
Soort van vooraf 'indekken' inderdaad. Zonde, want dat is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Precies. Alsof ze de 'pijn' zelf ook voelen, om het zo maar even uit te drukken.
Anyhoe, ik zou een uur geleden al gaan slapen. Hele fijne kerstdagen! Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |