quote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen dat jij het fout had.
Op Apeldoorn - Amersfoort kom je tegenwoordig toch Hoevelaken tegen?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is het langste ja. Het langste zonder stations tegen te komen is Apeldoorn-Amersfoort: 24 minuten. IC-D Rotterdam-Schiphol is langer, maar daar kom je nog door Hoofddorp
Oh kut, daar had ik niet aan gedachtquote:
19 minuten volgens de tijd-wegdiagrammen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Oh kut, daar had ik niet aan gedacht
Ze hadden een e-loc over en een half werkende VIRM. Koppel ze aan elkaar en je hebt een IC die wel op tijd kan rijdenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:02 schreef dennistd het volgende:
Zal wel een loc in Venlo kapot hebben gestaan die via Eindhoven naar Maastricht overgebracht moest worden, dus dan heb je hem gewoon met een sleepkoppeling achterop de eerstvolgende trein die kant op. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet?
Maar die wordt niet door de NS aangedaan, dus je hebt nog een excuusquote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Oh kut, daar had ik niet aan gedacht
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Assen-Zwolle is het beste traject voor treinseks.
Hear hear. Wel balen dat ik nachtdienst heb ervoor, dat gaat een lange dag wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu al zin in het nieuwjaarsrondje
Ah dank, dit wilde ik wetenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tussen Lelystad en Almere in de sneltrein heb je ook een minuut of 20 de tijd. Je rijdt door bossen dus als je in één van de laatste treinen zit kan je rustig je gang gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als we het buitenland erbij gaan pakken: Kiev-Moskou bijna 11 uur zonder tussenstop.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:52 schreef Socios het volgende:
Berlin Hbf - Frankfurt (Main) Hbf zónder tussenstop met ICE
De Oostvaardersbossen. Juist ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tussen Lelystad en Almere in de sneltrein heb je ook een minuut of 20 de tijd. Je rijdt door bossen dus als je in één van de laatste treinen zit kan je rustig je gang gaan.
Die twee plaatsen leggen niet in hetzelfde land.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:23 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Als we het buitenland erbij gaan pakken: Kiev-Moskou bijna 11 uur zonder tussenstop.![]()
Jonge. Sovjet-Unie jeweetzelf.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Die twee plaatsen leggen niet in hetzelfde land.
Heb je tenminste niet zo veel praatjesquote:Op donderdag 26 december 2013 12:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hear hear. Wel balen dat ik nachtdienst heb ervoor, dat gaat een lange dag worden
Brand in trein op station Amersfoortquote:In een trein op het station van Amersfoort is donderdag brand uitgebroken. Dat meldt de veiligheidsregio Utrecht. De passagiers hebben het treinstel verlaten. Wat er precies in brand is gevlogen is nog niet duidelijk.
Die kans loop je vanwege vakantieverkeer e.d., maar dat weet ik zo niet. Op de website van de ÖBB kun je een reservering boeken en kun je op een plattegrond je zitplek kiezen, dat zou je kunnen gebruiken om een idee te krijgen hoe vol de trein is.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel een extra overstap maar qua aankomst maakt het zeker niet uit inderdaad, goede optie inderdaad. Zou die trein te vol zitten als ik zonder reservering kom aankakken?
Een RailJet heeft inderdaad geen slaapwagon maar wel een uitgebreide restauratie. Kijk eens op http://www.seat61.com/railjet.htm om een idee te krijgen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef Socios het volgende:
En geen restauratie- ft. slaapwagen aanwezig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baureihe_442quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef James1988 het volgende:
Ik moet die kant weer eens op.
Rijden die hamsters toevallig ook rond Bremen?
Da's dan weer jammerquote:Op donderdag 26 december 2013 18:28 schreef greavy het volgende:
Voor zover ik weet niet rond Bremen.
Nope, voldoet niet aan de eerste eis en nog niet aan de tweedequote:Op donderdag 26 december 2013 18:54 schreef Ireyon het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig een lekker zusje van een jaar of 20?
18 jaar geleden wel. Mag er nog steeds best wezen trouwens hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 18:54 schreef Ireyon het volgende:
2017 ICE-Sprinter tussen Berlijn en München, zonder tussenstop 3 uur en 45 minuten, http://www.morgenpost.de/(...)wie-im-Flugzeug.htmlquote:Op donderdag 26 december 2013 10:52 schreef Socios het volgende:
Berlin Hbf - Frankfurt (Main) Hbf zónder tussenstop met ICE
Wel beter opletten hier Greavy en niet alleen je eigen spul hier droppen, natuurlijk is dat de moeite waard, er staan zelfs wat leuke locs op de oostelijke perrons, en de City-tunnel! Uiteraard een Gose drinken bij http://www.bayerischer-bahnhof.de/de/startseite/index.htmlquote:Op donderdag 26 december 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
Tijdens mijn vakantie naar Dresden in April, is een uitstapje naar Leipzig (oa voor het station) wel de moeite waard toch? Is toch het grootste kopstation van europa?
Ja. Hoezo?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik had die foto's wel gezien, die verslagen zeker, en dat lees ik ook hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef bork het volgende:
[..]
Wel beter opletten hier Greavy en niet alleen je eigen spul hier droppen, natuurlijk is dat de moeite waard, er staan zelfs wat leuke locs op de oostelijke perrons, en de City-tunnel! Uiteraard een Gose drinken bij http://www.bayerischer-bahnhof.de/de/startseite/index.html
[ afbeelding ]
Meer info:
PTA / Treinentopic #434 - Omreizen via de Emslandstrecke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |