Afgelopen dinsdag weer vader geworden voor de 2e keer van een prachtige zoon en verder druk met het maken van LED-armaturen (Philips Indal) voorlopig! Maar een terugkeer bij het spoor sluit ik zeker niet uit. Maar vooralsnog ben ik voorlopig nog wel even beperkt door het niet hebben van een auto dus dat is een beperking waar ik tegenaan loop.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
He Haan, hoe staat het er nu voor? Ga je in de toekomst weer aan de slag bij een spoorbedrijf of is dat een gesloten boek?
Ben jij al zo oud ja?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef greavy het volgende:
Dat roep ik nou al 21 jaar en 8 dagen
Oh, wacht. Volgens mij riep ik dat niet als kleine ukkepuk....
Na de verbouwing van ICM (weg oranje banken) hebben we in Nederland geen 'chill' en mooi binnenlands materieel meer (uitgezonderd ICRm en Plan V waar we nog even van mogen genieten...).quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:17 schreef b2py het volgende:
Als je na een paar dagen Pimpel, DB Regio en PKP IC gewend bent is een VIRM ontzettend teleurstellend. Sodemieters.
Nog gefeliciteerd dan man!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef greavy het volgende:
De 20e van deze maand ben ik 21 geworden ja
Dus jij bent zo ongeveer in dezelfde periode gebouwd als de eerste DD-IRM. Jullie zijn generatiegenoten, bloedbroeders en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef greavy het volgende:
De 20e van deze maand ben ik 21 geworden ja
Ik vergat nog DB Fernverkehr.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Na de verbouwing van ICM (weg oranje banken) hebben we in Nederland geen 'chill' en mooi binnenlands materieel meer (uitgezonderd ICRm en Plan V waar we nog even van mogen genieten...).
Vroegah als klein kind wilde ik altijd boven zitten, wilde altijd dolgraag mee met een dubbeldekker, enzo (kwamen toen nog niet zoveel in Leeuwarden). Tegenwoordig zit ik altijd beneden, mijdt ik de meuk als het kan, maar wacht niet meer extra lang op iets anders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus jij bent zo ongeveer in dezelfde periode gebouwd als de eerste DD-IRM. Jullie zijn generatiegenoten, bloedbroeders en zo.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef Ireyon het volgende:
Ik vond de Thalys in ieder geval flink tegenvallen na enkel ICE ervaring. Die trein is in de jaren '90 blijven hangen.
Ik vind beide treinen wel wat hebben: ICE moet het voor mijn gevoel meer hebben van ruimte en zakelijkheid, Thalys van inrichting en warmte. Mijn voorkeur voor lange afstanden gaat toch wel uit naar Thalys, het zit lekkerder en heeft een betere ligging op het spoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:54 schreef greavy het volgende:
Ik vind de Thalys vrij krap enzo. Erg jammer.
Psst, er bestaat een officiële kaartquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:02 schreef greavy het volgende:
Actuele status van de ETCS-ombouw in België.
Rood = in dienst
Groen = klaar, maar nog niet in dienst
Blauw = in ontwerp voor start ombouw
Wanneer er ETCS op de spoorlijn ligt, MOET in België een trein die ETCS heeft, onder ETCS rijden.
Omschakelen schijnt automatisch te gebeuren.
[ afbeelding ]
Ik vind VIRM-4 een stuk beter dan z'n voorgangers, maar je merkt goed dat een VIRM nooit is gemaakt om een echte IC-trein te zijn, het zit zelfs in de naam: InterRegio.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:17 schreef b2py het volgende:
Als je na een paar dagen Pimpel, DB Regio en PKP IC gewend bent is een VIRM ontzettend teleurstellend. Sodemieters.
Die gelinkte kaart is status van gisterquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Psst, er bestaat een officiële kaart
Railjet is chill. Frecciarossa maakt een teringherrie en trilt als de neten op 300km/h. Zwitserse pendolino's zijn de geniaalste treinen ooit. Met de rest heb ik ook geen ervaringquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
Op mijn to-do-lijstje:
- RailJet
- Frecciarossa
- .Italo
- AVE / Avant
- De Pendolino's van Virgin en SBB
- Britse HSTs
Flinke carriereswitch dus. Gefeliciteerd in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag weer vader geworden voor de 2e keer van een prachtige zoon en verder druk met het maken van LED-armaturen (Philips Indal) voorlopig! Maar een terugkeer bij het spoor sluit ik zeker niet uit. Maar vooralsnog ben ik voorlopig nog wel even beperkt door het niet hebben van een auto dus dat is een beperking waar ik tegenaan loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |