quote:
Ditquote:
Klopt wel ja maar die kansloze shit kan gewoon uitgezet natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan heb je geen benul. Samsung is alleen maar goed in het maken van hardware. Die touchwiz van ze is pure aids en er zitten tal van kansloze features in waar niemand op zit te wachten. Een video speler die stopt zodra je de andere kant op kijkt of air gestures
quote:Op woensdag 25 december 2013 02:02 schreef o.us2.0 het volgende:
ik geniet met volle teugen van mijn iphone 6 groeten o.us2.0
verzonden vanaf mijn Nokia N95 mini
mag ik vragen als je kaal benquote:Op woensdag 25 december 2013 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beetje fokken, beetje fucken....hoezo?
o heb jy geen haar aan de restquote:Op woensdag 25 december 2013 02:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op mijn hoofd kort haar en de rest gaat je niks aan.
De mijne komt vrijdag binnenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
Als je dan toch een Android telefoon wilt, neem dan een LG Nexus 5
Daarom, dat is hetzelfde als haten op kwaliteit, heeft weinig zinquote:
Motorola Moto Gquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
LGquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef RipMcPants het volgende:
LG produceert de N5 alleen maar. Google heeft het ontwerp gemaakt en je hebt altijd de nieuwste Android versie.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
LGDan liever een iPhone waar ik zo'n hekel aan heb.
Je zegt het zelf.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
LG produceert de N5 alleen maar. Google heeft het ontwerp gemaakt en je hebt altijd de nieuwste Android versie.
Niet nodig, het is een LG.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lees de reviews er maar op na
Royalty's van zijn foto's voor condoom motivatie reclames.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Braddie wisselt nog vaker van telefoon dan van onderbroek.
Ik dacht dat je aan de iphone was en dat android vreselijk kut was?
Opeens toch weer aan de android en nu wil je een S4.
Waar betaal je dat toch allemaal van?
Braddie is een crimineelquote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Jij wil best veel voor een steuntrekker he Braddie.
Een rijbewijs
Een auto
Een Tyros
Een dure telefoon
Een nieuwe laptop
Op jezelf wonen
Een nieuwe camera
enz.
Ach, een paar consoles, televisies en instrumenten jatten en helen en dan ben je er zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:46 schreef gelepino het volgende:
Jij wil best veel voor een steuntrekker he Braddie.
Een rijbewijs
Een auto
Een Tyros
Een dure telefoon
Een nieuwe laptop
Op jezelf wonen
Een nieuwe camera
enz.
Goede kick welquote:Op zondag 12 januari 2014 16:54 schreef mapima het volgende:
Ik heb een S4 nu hehe wat een bazenapparaatEn ik had vroeger een S2 en herken de OP
terechte klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |