HANDJES!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
uitgezaaide melanoom... EN ALLEMAAL SPRINGEN!!! HEEEEY
Maar dan kan je niet gourmetten!! Geen gourmet is geen kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker toch in je zwembroek op het strand kerst vieren. Kerstzwembroek
Waar zijn die handjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
uitgezaaide melanoom... EN ALLEMAAL SPRINGEN!!! HEEEEY
typisch 13 in een dozijn 3fm bandjequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef Cee het volgende:
Het is niet bepaald een enerverende band te noemen verder.
Ik dacht precies hetzelfde met geluid aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef Drolflap het volgende:
hmm, ik keek met mijn geluid uit. Misschien was mijn opmerking "MILF" niet erg gepast.
Ik had wel verwacht dat jij mij ook zou volgen op Twitter, maar kennelijk is het één richtingverkeer bij jouquote:
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
typisch 13 in een dozijn 3fm bandje
Voelt toch een beetje alsof je vriendin geneukt wordt door je collega, maar dat het net bij seks met condoom "geen echte seks" is omdat Google het doet.quote:
Uurtje ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Hoe laat is het emotionele einde?
Dan zit het goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde met geluid aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |