quote:
Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:Dat fietsen de squat prestaties beïnvloed is vanaf nu officieel uitgesloten; vandaag met de bus geweest. Het is echt de switch. Ik maak cycle 5 (deze week) af, zonder deload, en begin maandag met The Cube. Mijn progressie is met een kilo of 10 achteruit gegaan en daardoor kan ik de vooraf geplande cycles niet afronden en zou opnieuw moeten beginnen. Verder vind ik Wendler ook wel een beetje saai geworden. The Cube is veel gevarieerder met rep/speed/heavy sets en ik ben van mening dat ik daar ook beter mee ga progressen.
Heb de eerste 10 minuten hiervan nog bekeken (aanrader) gezien er een goede boodschap in zit, maar het mocht niet baten.
Ik ben 531, cube en juggernaut een beetje door elkaar aan het lezen, dus ik ben wat verstrooit daardoor hier en daar.
Maar, wat me opvalt aan 531 van Wendler is dat hij 20 jaar lang een elite lifter is geweest, en vervolgens met een 'lichter' programma komt dan waar hij 20 jaar lang mee heeft getraint en bij de top hoorde. Begrijp me niet verkeerd, er is niks mis met 531, maar het komt wel een beetje raar over op me.