Gefietstquote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iets te vaak naar huis gereden?
I DON'T CAAARREEEEquote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea mag tegen een boom rijden.
Alkmaar valt toch wel mee qua fietsen?quote:
In die tijd speelde een Nederlandse voetbalclub tenminste nog echt mee in de CLquote:
Op zich wel hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alkmaar valt toch wel mee qua fietsen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb een hekel aan Train.. en Borsato
Vreselijk... alles met de voornaam "Chris" vind ik niet om aan te horen.quote:
Vind het wel goed te doen.. alleen met tegenwind is het zo'n rot stuk op de Kanaalkade, Vondelstraat, Geestmerambacht, Hoornse Vaart.. die open stukken en zoquote:Op woensdag 25 december 2013 11:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Op zich wel hoorOf je moet van het ene uiteinde naar het andere uiteinde fietsen
Ik vind het anders best een goeie combinatiequote:Op woensdag 25 december 2013 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb een hekel aan Train.. en Borsato
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een goeie combinatie
Yups dat is irritantquote:Op woensdag 25 december 2013 11:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind het wel goed te doen.. alleen met tegenwind is het zo'n rot stuk op de Kanaalkade, Vondelstraat, Geestmerambacht, Hoornse Vaart.. die open stukken en zo
Is die homo dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:46 schreef Molurus het volgende:
Uit de tijd dat het nog niet bekend was dat George Michael homo was. Ik moest zo lachen toen dat bekend werd.
Ja het stond hier net in het topic.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Band Aid. Zonder te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |