abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134749353
GM een knipper!!! *O* Yes yes ben zo blij voor je!!

Marel een gegroeide knipper *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:16:14 #227
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134751232
GM een knipper! *O*

Marel ook een goede echo! *O*

Ik had net ook een goede echo, alleen zit een van de babies boven de P100 lijn. Ze zijn beiden echt al vanaf de echo met 20 weken aan de grote kant (nu dus 3 metingen) en volgen eigenlijk keurig het bovenlijntje van de curve.
Het is alleen wel een beetje vreemd dat ze zo groot zijn omdat man en ik beiden helemaal niet groot zijn (hij 1.80 en ik 1.63) en dochter zat en zit juist altijd een beetje onder het gemiddelde lijntje. Anyway, nu mag ik ook voor zo'n leuk suikeronderzoek. -O- Ik hoop maar dat het geen suiker is. Aan de ene kant denk ik: er zijn hier verhalen zat van grote babies die toch gemiddeld bleken te zijn. Aan de andere kant is het gelet op onze lengte wel vreemd dat beide babies zo groot zijn. Kortom, eerst maar eens het suikeronderzoek afachten.
pi_134751255
Marel en GM wat fijn!!
Ik ben zo blij voor jullie dat jullie al wat kunnen zien. Ik moet nog ruim drie weken wachten voor ik wat weet.
pi_134752592
Knippers voor gm en marel! *O* *O*

Spannend Nikki, zo'n suikertest is niet chill geloof ik :* Maar wel bijzonder dat je tweeling zo groot is!

Hier ook nog even wachten cholula, 15 januari de eerste echo. (OMG 15-01 DE EERSTE ECHOOOO *O* )
pi_134752649
En twink wat ontzettend fijn dat je baas zo positief reageerde! Zo kan het dus ook hè :*
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:39:13 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134752809
Hoera voor de knippers van GM en Marel *O*!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM een knipper! *O*
Ik had net ook een goede echo, alleen zit een van de babies boven de P100 lijn. Ze zijn beiden echt al vanaf de echo met 20 weken aan de grote kant (nu dus 3 metingen) en volgen eigenlijk keurig het bovenlijntje van de curve.
Het is alleen wel een beetje vreemd dat ze zo groot zijn omdat man en ik beiden helemaal niet groot zijn (hij 1.80 en ik 1.63) en dochter zat en zit juist altijd een beetje onder het gemiddelde lijntje. Anyway, nu mag ik ook voor zo'n leuk suikeronderzoek. -O- Ik hoop maar dat het geen suiker is. Aan de ene kant denk ik: er zijn hier verhalen zat van grote babies die toch gemiddeld bleken te zijn. Aan de andere kant is het gelet op onze lengte wel vreemd dat beide babies zo groot zijn. Kortom, eerst maar eens het suikeronderzoek afachten.
Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet van -O-.
KuikenGuppy
pi_134752926
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef Mangostine het volgende:
En twink wat ontzettend fijn dat je baas zo positief reageerde! Zo kan het dus ook hè :*
Ja ik zit niet bepaald op een tweede ronde ruzie met de baas te wachten :D ... dus er zijn toch nog bazen met empathie in hun donder :+

Ooo en straks gaan we het nieuws wereldkundig maken. Heb ik daar weer de bibbers voor :D

Vraag me af wie als eerste met de reactie komt: Nu al??????!

:D
pi_134752976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Burdie het volgende:
Hoera voor de knippers van GM en Marel *O*!!!

[..]

Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet van -O-.
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?

HMZ spannend dus nog ff NIKKI
S. 2014
J. 2016
pi_134753056
Burdie ik moet maandag een afspraak maken, dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik dat vieze drankje snel weg krijg, maar ik zie geloof ik nog het ergste op tegen het 2 uur wachten in het ziekenhuis. Maar even een boekje meenemen of de ipad ofzo.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:48:44 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_134753166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef WupWup het volgende:
Die jas heb ik ook, in het grijs. Maar geen nepzakken hoor, je moet ze even open tornen :D

Oh, enne VERLOF *O*
Oh het kan dus wel. Ik had gegoogled maar las in advertenties dat het nepzakken zijn dus durfde ze niet open te maken. Maar dan ga ik dat dus wel doen, geen jaszakken is niet handig :N

En lekker genieten *O*

GM en Marel wat fijn van jullie knippertje *O* en 3.1 mm, zo bijzonder dat zoiets klein gewoon al een hartslag heeft O+

Twinkle fijn dat je baas het zo goed oppakte, hopelijk heeft het verder geen consequenties voor je werk.

Nikki balen dat je een suikeronderzoek moet :( Wanneer krijg je daar een uitslag van?

Hier goedgekeurd door de verloskundige. Ook nog even over mijn gewicht gehad en ze zei dat het verloop van de toename bij iedereen verschillend is en dat vrouwen met een laag BMI vaak meer aankomen in het begin. En dat ik gewoon mooi op gewicht ben. Zolang ik gezond en normaal eet hoef ik me nergens druk om te maken dus ik ga dit onderwerp definitief in de kast stoppen (remind me als ik weer eens zit te winen) :P

Nu uitkijken naar de pretecho en 22 januari SEO :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_134753222
GM en Marel: hoera voor de knippers! *O*

Iemand vroeg nog naar de kerstdagen: die zijn we hier heel soepel doorgekomen. Ik heb de carpaccio en de wijn heel subtiel en nonchalant afgewezen en ik kreeg geen vragende gezichten, dus het viel allemaal wel mee denk ik :D
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:53:13 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134753320
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?
Nee, normaalgesproken duurt dat een paar dagen. Maar de samples werden net opgehaald toen ik aan de beurt was, dus inmiddels zal het wel onderzocht zijn en de uitslag doorgebeld aan de VK. Die bespreekt het a.s. maandag met mij (en ik verwacht dat als er iets niet goed is, ze vanmiddag meteen wel had gebeld, dus ik ga ervan uit dat de uitslag goed is).
Maandag nog naar het ziekenhuis voor een extra echo en onderzoek, maar als daar ook niks uitkomt dan is het voor mij echt wel klaar hoor, dan mogen ze de polonaises en rampprotocollen mooi bewaren voor een ander :{w.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie ik moet maandag een afspraak maken, dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik dat vieze drankje snel weg krijg, maar ik zie geloof ik nog het ergste op tegen het 2 uur wachten in het ziekenhuis. Maar even een boekje meenemen of de ipad ofzo.
Bij ons is het niet op afspraak, je kunt gewoon het kantoor van Saltro binnen lopen op enig moment. Het drankje valt best mee, anderhalve theeglas met weeïge troep, ik kreeg beide keren een compliment van prikmevrouw dat ik het zo snel op had. Duh, gewoon atten, dat kan ik wel :').
Die twee uur zijn idd naar, mijn man was er beide keren gelukkig bij dus hebben we elkaar lopen vermaken. Vanmorgen hebben we uitgebreid kunnen uitzoeken waar we onze zomervakantie het goedkoopst kunnen boeken O+.
KuikenGuppy
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:54:23 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134753368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef Dyre het volgende:
GM en Marel: hoera voor de knippers! *O*

Iemand vroeg nog naar de kerstdagen: die zijn we hier heel soepel doorgekomen. Ik heb de carpaccio en de wijn heel subtiel en nonchalant afgewezen en ik kreeg geen vragende gezichten, dus het viel allemaal wel mee denk ik :D
Netjes gedaan :D.

Mijn moeder vroeg of ik ook een glaasje wijn wilde, en vervolgens snapte ze niet waarom ik de gerookte zalm niet wilde opeten (en waarom ik niet van te voren had gezegd dat ik geen gerookte zalm mocht) :'). Generatiekloofje, denk ik :+.
KuikenGuppy
pi_134753620
Mijn schoonmoeder boeit het gewoon geen ene reet wat ik wel en niet kan en mag eten en dan achteraf klagen dat ik niets at enzo :') Mijn moeder heeft alles afgezocht om de juiste brie enzo te vinden O+
En haalt dus heel bewust geen zalm en filet omdat ik het graag eet en dan echt zit te balen. *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:02:39 #241
52229 Chanty
pi_134753647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Netjes gedaan :D.

Mijn moeder vroeg of ik ook een glaasje wijn wilde, en vervolgens snapte ze niet waarom ik de gerookte zalm niet wilde opeten (en waarom ik niet van te voren had gezegd dat ik geen gerookte zalm mocht) :'). Generatiekloofje, denk ik :+.
Atten :D _O_

Hehe herkenbaar trouwens van die generatiekloof: "Oh ik heb dat gewoon gegeten (rauwe eieren) toen ik van jou zwanger was. En ik at ook elke dag leverworst."

Mijn man kwam gisteren thuis met een lekker toetje... wat een teleurstelling toen het tiramisu bleek te zijn: Ja maar schat, alcohol en rauw ei w/ |:(
Grappig dat hier toen ook net die discussie liep. Ik heb het dus niet gegeten. Daarvoor krijg ik vandaag een extra lekker toetje dat ik wel mag O+ Ik heb gevraagd of hij citroensorbetijs meeneemt :9
pi_134753856
Wupwup, verlof *O*

GM en marel, een heuse knipper! O+ *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134753972
Zalmfilet mag gewoon hoor. En gerookte zalm niet rauw eten, als je 'm opwarmt in een gerecht (ik doe het vaker bij pastasaus) is er niks mis mee.
En is het niet moeilijker in de supermarkt brie van rauwe melk te vinden?
pi_134754155
Mijn SM had alcoholvrije stoofperen gisteren O+ :Y) :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134754356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:02 schreef Chanty het volgende:

(..) "Oh ik heb dat gewoon gegeten (rauwe eieren) toen ik van jou zwanger was. En ik at ook elke dag leverworst." (..)
Heel herkenbaar dit bij de schoonmoeder: "ik at vroeger ook gewoon alles en dat ging prima. Vroeger rookte de kraamverzorgster ook gewoon mee aan het kraambed en met mijn zoons is niks mis."

ze ziet nu wel in dat roken heel slecht is, maar vroeger deed iedereen veel "makkelijker" :P
pi_134754407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zalmfilet mag gewoon hoor. En gerookte zalm niet rauw eten, als je 'm opwarmt in een gerecht (ik doe het vaker bij pastasaus) is er niks mis mee.
En is het niet moeilijker in de supermarkt brie van rauwe melk te vinden?
Daar verschillen de meningen gewoon over.
Alleen vers en geen vacuum verpakte zalm zou ik doen.
En zalmfilet doe ik dus niet behalve als het net gevangen is.
Het is normaal idd niet moeilijk om brie te vinden maar met kerst was dit nog best een uitdaging.
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:25:17 #247
52229 Chanty
pi_134754564
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen gewoon over.
Alleen vers en geen vacuum verpakte zalm zou ik doen.
En zalmfilet doe ik dus niet behalve als het net gevangen is.
Het is normaal idd niet moeilijk om brie te vinden maar met kerst was dit nog best een uitdaging.
Ik eet wel zalmfilet maar dan net als biefstuk helemaal doorbakken, beetje droog dus :')
En geen rauwe vacuümverpakte vis, alleen vers van de visboer. Dus heel lief dat mijn man gisteren uit de supermarkt twee verpakte haringen had meegenomen voor me, maar die mag ik dus niet eten en zelf lust hij het niet :')
pi_134754742
Ik heb er voor gekozen om het niet te eten als ik niet weet hoe vers en ingevroren het is geweest.
Supermarkt zalm enzo is voor mij dus een no-go en in restaurants ook. :D
Maarrr wij kunnen de boten zien binnenkomen in volendam dat voelt toch anders. :9~

Het belangrijkste vind ik gewoon dat de mensen om je heen hun best doen.
Hoe bizar ze de maatregelingen ook vinden. Een beetje meewerken is zo lastig niet
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:47:26 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134755466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik eet wel zalmfilet maar dan net als biefstuk helemaal doorbakken, beetje droog dus :')
En geen rauwe vacuümverpakte vis, alleen vers van de visboer. Dus heel lief dat mijn man gisteren uit de supermarkt twee verpakte haringen had meegenomen voor me, maar die mag ik dus niet eten en zelf lust hij het niet :')
Hadden jouw katten even een mazzeltje voor de kerst *;
KuikenGuppy
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:08:09 #250
52229 Chanty
pi_134756359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hadden jouw katten even een mazzeltje voor de kerst *;
Die lusten dus geen haring. Daarbij vind ik het veel te zout voor die beesten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')