Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM een knipper!![]()
Ik had net ook een goede echo, alleen zit een van de babies boven de P100 lijn. Ze zijn beiden echt al vanaf de echo met 20 weken aan de grote kant (nu dus 3 metingen) en volgen eigenlijk keurig het bovenlijntje van de curve.
Het is alleen wel een beetje vreemd dat ze zo groot zijn omdat man en ik beiden helemaal niet groot zijn (hij 1.80 en ik 1.63) en dochter zat en zit juist altijd een beetje onder het gemiddelde lijntje. Anyway, nu mag ik ook voor zo'n leuk suikeronderzoek.Ik hoop maar dat het geen suiker is. Aan de ene kant denk ik: er zijn hier verhalen zat van grote babies die toch gemiddeld bleken te zijn. Aan de andere kant is het gelet op onze lengte wel vreemd dat beide babies zo groot zijn. Kortom, eerst maar eens het suikeronderzoek afachten.
Ja ik zit niet bepaald op een tweede ronde ruzie met de baas te wachtenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef Mangostine het volgende:
En twink wat ontzettend fijn dat je baas zo positief reageerde! Zo kan het dus ook hè
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Burdie het volgende:
Hoera voor de knippers van GM en Marel!!!
[..]
Hmm, dat is inderdaad opmerkelijk, vooral voor een tweeling. Wanneer 'mag je' voor de suikertest? Ik moet zeggen dat ik 'm vandaag erg mee vond vallen in vergelijking met de vorige keer, maar echt blij word je er niet van.
Oh het kan dus wel. Ik had gegoogled maar las in advertenties dat het nepzakken zijn dus durfde ze niet open te maken. Maar dan ga ik dat dus wel doen, geen jaszakken is niet handigquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef WupWup het volgende:
Die jas heb ik ook, in het grijs. Maar geen nepzakken hoor, je moet ze even open tornen![]()
Oh, enne VERLOF
Nee, normaalgesproken duurt dat een paar dagen. Maar de samples werden net opgehaald toen ik aan de beurt was, dus inmiddels zal het wel onderzocht zijn en de uitslag doorgebeld aan de VK. Die bespreekt het a.s. maandag met mij (en ik verwacht dat als er iets niet goed is, ze vanmiddag meteen wel had gebeld, dus ik ga ervan uit dat de uitslag goed is).quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heb jij de uitslag al van vanmorgen?
Bij ons is het niet op afspraak, je kunt gewoon het kantoor van Saltro binnen lopen op enig moment. Het drankje valt best mee, anderhalve theeglas met weeïge troep, ik kreeg beide keren een compliment van prikmevrouw dat ik het zo snel op had. Duh, gewoon atten, dat kan ik welquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie ik moet maandag een afspraak maken, dus ik weet het nog niet. Ik hoop dat ik dat vieze drankje snel weg krijg, maar ik zie geloof ik nog het ergste op tegen het 2 uur wachten in het ziekenhuis. Maar even een boekje meenemen of de ipad ofzo.
Netjes gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef Dyre het volgende:
GM en Marel: hoera voor de knippers!
Iemand vroeg nog naar de kerstdagen: die zijn we hier heel soepel doorgekomen. Ik heb de carpaccio en de wijn heel subtiel en nonchalant afgewezen en ik kreeg geen vragende gezichten, dus het viel allemaal wel mee denk ik
Attenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Netjes gedaan.
Mijn moeder vroeg of ik ook een glaasje wijn wilde, en vervolgens snapte ze niet waarom ik de gerookte zalm niet wilde opeten (en waarom ik niet van te voren had gezegd dat ik geen gerookte zalm mocht). Generatiekloofje, denk ik
.
Heel herkenbaar dit bij de schoonmoeder: "ik at vroeger ook gewoon alles en dat ging prima. Vroeger rookte de kraamverzorgster ook gewoon mee aan het kraambed en met mijn zoons is niks mis."quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:02 schreef Chanty het volgende:
(..) "Oh ik heb dat gewoon gegeten (rauwe eieren) toen ik van jou zwanger was. En ik at ook elke dag leverworst." (..)
Daar verschillen de meningen gewoon over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zalmfilet mag gewoon hoor. En gerookte zalm niet rauw eten, als je 'm opwarmt in een gerecht (ik doe het vaker bij pastasaus) is er niks mis mee.
En is het niet moeilijker in de supermarkt brie van rauwe melk te vinden?
Ik eet wel zalmfilet maar dan net als biefstuk helemaal doorbakken, beetje droog dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen gewoon over.
Alleen vers en geen vacuum verpakte zalm zou ik doen.
En zalmfilet doe ik dus niet behalve als het net gevangen is.
Het is normaal idd niet moeilijk om brie te vinden maar met kerst was dit nog best een uitdaging.
Hadden jouw katten even een mazzeltje voor de kerstquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik eet wel zalmfilet maar dan net als biefstuk helemaal doorbakken, beetje droog dus
En geen rauwe vacuümverpakte vis, alleen vers van de visboer. Dus heel lief dat mijn man gisteren uit de supermarkt twee verpakte haringen had meegenomen voor me, maar die mag ik dus niet eten en zelf lust hij het niet
Die lusten dus geen haring. Daarbij vind ik het veel te zout voor die beestenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hadden jouw katten even een mazzeltje voor de kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |