voor een deel wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Gewas het volgende:
Is er bij jullie een verband tussen relatieproblemen en depressieve gevoelens?
Zolang je dat bent (afhankelijk van een man voor jouw geluk), zal je altijd verslaafd aan relaties zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Parkietjes het volgende:
Ik laat mijn zelfbeeld altijd afhangen van mannen. Ik kan niet gelukkig zijn zonder vent. Sinds mijn 16e aan een stuk door gedate. Nu ben ik alleen en het is onwerkelijk.
Sowieso. Ik wacht al een tijd op een telefoontje van mijn nieuwe therapeut, maar nog niks... maandag weer bellen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je dat bent (afhankelijk van een man voor jouw geluk), zal je altijd verslaafd aan relaties zijn.
Wellicht een punt voor jou om aan te werken, anders zien we je na elke volgende breuk steeds weer terug
Enigzins wel ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Gewas het volgende:
Know the feeling...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Parkietjes het volgende:
Ik ontmoet echt nergens leuke kerels zolang ik in dat gat woon en op het werk is niets.
Couchsurfing is ook pas in januari..
Laat die kerels nou eens met rust. Als je zoekt zul je niks vinden. Als je wel wat vindt, is dat NU echt niet de goede tijd. Je hebt het weekend nog met de crisisdienst aan de telefoon gehangen omdat je bang was dat het allemaal niet goed zou gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Parkietjes het volgende:
Ik ontmoet echt nergens leuke kerels zolang ik in dat gat woon en op het werk is niets.
Couchsurfing is ook pas in januari..
Nee, gelukkig niet. Het zorgt wel af en toe voor een dipje, maar het is een leuk cirkeltje...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Gewas het volgende:
Dank je wel voor je wijsheid..quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Laat die kerels nou eens met rust. Als je zoekt zul je niks vinden. Als je wel wat vindt, is dat NU echt niet de goede tijd. Je hebt het weekend nog met de crisisdienst aan de telefoon gehangen omdat je bang was dat het allemaal niet goed zou gaan.
Werk eerst aan jezelf, mannen heb je niet nodig op dit moment, jij bent prioriteit. Op dit moment zou je met de verkeerde instelling een relatie aangaan, met alle gevolgen van dien (kijk naar je afgelopen relatie, de patient/verzorger relatie die het werd). Zelfs de ONS zijn nu echt niet goed, een verkeerde reactie achteraf (of helemaal geen reactie) en je zit weer in de put.
Zorg er eerst voor dat je alles op de rit hebt, je zelf weer goed/beter in je vel zit, je je eigen woning hebt tzt, een leuke baan. Daardoor heb je ook een betere basis voor een goede relatie! En ga dan ook niet te snel...
Sorry, ik hoor me er eigenlijk helemaal niet mee te bemoeienquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:47 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Dank je wel voor je wijsheid..
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:47 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Dank je wel voor je wijsheid..
Ja ehhh... als mensen geen advies of reactie willen hebben moeten ze niet hier posten (of het er specifiek bijzetten...). Bovendien ben ik het met je eens kvd...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Sorry, ik hoor me er eigenlijk helemaal niet mee te bemoeien
Weet je wat het is...ik geeft wel advies, maar wat ik zeg geldt ook voor mezelf, alleen moeten de kerels dan worden vervangen door familie...en dan doe ik zelf niets met het advies....quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Ja ehhh... als mensen geen advies of reactie willen hebben moeten ze niet hier posten (of het er specifiek bijzetten...). Bovendien ben ik het met je eens kvd...
Waarom moet je geluk nou afhangen van een vent? Koop een goede vibrator en ga je voorlopig richten op je therapie
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Weet je wat het is...ik geeft wel advies, maar wat ik zeg geldt ook voor mezelf, alleen moeten de kerels dan worden vervangen door familie...en dan doe ik zelf niets met het advies....
en een familie vervangen door een vibrator![]()
![]()
Je kan best advies geven die je zelf niet opvolgt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Weet je wat het is...ik geeft wel advies, maar wat ik zeg geldt ook voor mezelf, alleen moeten de kerels dan worden vervangen door familie...en dan doe ik zelf niets met het advies....
en een familie vervangen door een vibrator![]()
![]()
dat denk ik niet. een mens kan enorm veranderen, ook daarin.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat het in theorie heel makkelijk te zeggen is dat je je geluk niet moet laten afhangen van je partner, maar ik denk dat dat in de praktijk bijna niet te doen is. Je bent zo iemand of je bent het niet, heb ik het idee.
Toch ken ik niemand die daarin écht veranderd is... Jij wel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat denk ik niet. een mens kan enorm veranderen, ook daarin.
Hebben jullie het nu over het gemis van een partner? Dat je een partner nodig hebt om gelukkig te zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef rolklem het volgende:
[..]
Toch ken ik niemand die daarin écht veranderd is... Jij wel?
Ja. Nouja, in zekere zin. Iedereen kan wel deels gelukkig zijn zonder, maar écht gelukkig zijn, dat daar een partner voor nodig is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over het gemis van een partner? Dat je een partner nodig hebt om gelukkig te zijn?
Yup, een vriend van me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:01 schreef rolklem het volgende:
[..]
Toch ken ik niemand die daarin écht veranderd is... Jij wel?
Bewonderenswaardigquote:
Wat denk jij dat echt gelukkig zijn betekent dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ja. Nouja, in zekere zin. Iedereen kan wel deels gelukkig zijn zonder, maar écht gelukkig zijn, dat daar een partner voor nodig is.
Ik ben goed met woorden maar gelukkig zijn omschrijven is me nog nooit gelukt. Ik weet hoe het voelt als ik het voel en ik weet dat ik het nu niet voel. Met écht gelukkig zijn ben je bijna constant gelukkig in mijn ogen, met deels gelukkig zijn heb je nog relatief veel 'mindere' momenten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat denk jij dat echt gelukkig zijn betekent dan?
Meer en minder zijn relatief he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ben goed met woorden maar gelukkig zijn omschrijven is me nog nooit gelukt. Ik weet hoe het voelt als ik het voel en ik weet dat ik het nu niet voel. Met écht gelukkig zijn ben je bijna constant gelukkig in mijn ogen, met deels gelukkig zijn heb je nog relatief veel 'mindere' momenten.
Ik denk dat het gedeelte wat je weerhoudt om ''echt gelukkig'' te zijn als je single bent dus gewoon te maken heeft met een gemis aan een persoon - eenzaamheid dus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ben goed met woorden maar gelukkig zijn omschrijven is me nog nooit gelukt. Ik weet hoe het voelt als ik het voel en ik weet dat ik het nu niet voel. Met écht gelukkig zijn ben je bijna constant gelukkig in mijn ogen, met deels gelukkig zijn heb je nog relatief veel 'mindere' momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |