Jij wel?quote:
Dat is m'n vriendin nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Toto, je geeft je vriendin wel een negatief beeld hier op fok joh.
Tevens wilde ik zeggen dat ik het fijn vind dat je weer een beetje normaal post, veel beter.
Is het tekentje dat er iemand getagged is op instagramquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het partyflock watermerk.
Met beiden constateringen eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Toto, je geeft je vriendin wel een negatief beeld hier op fok joh.
Tevens wilde ik zeggen dat ik het fijn vind dat je weer een beetje normaal post, veel beter.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja dan is dit een losse random reactie.
En toen zat je piemel opeens in een kip?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, ik heb er aan gedacht, en toen ...
Ik denk dat ik het getroll zat werdquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben tevens nog steeds een kutuser
Okequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was een grapje. Maarja, erg fijn
.
Vinkje gezet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben tevens nog steeds een kutuser
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen zat je piemel opeens in een kip?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat met mijn hoofd in een koeienkutquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bleek hij geen krukje te bezitten om achter de koe plaats te nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Hier ben ik het eens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef Jhali het volgende:
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen VIJF MINUTEN gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
Ik heb voor mezelf besloten dat niet te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef Xeor het volgende:
LMI je moet 2 kipfiletjes aan elkaar maken met stiekjes... the real deal
Biefstukkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaan jullie morgen eten als kerstmaal? #Seriousquestion
Ik denk gewoon pizza, doen niet echt aan kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Koop een fleshlight?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat niet te doen.
Zalm, denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Dunno. Ons echte kerstmaal is 2e kerstdag want mijn broertje moet werken. De kerstmalen van anderen voorbereidenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
opgewarmde pizza van gisterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Gourmetten en 2e dag uit eten bij de griek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Uit eten, en overmorgen ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Hmm, gourmettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gourmetten en 2e dag uit eten bij de griek.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Uit eten, en overmorgen ookwil niet.
Lekker tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Uit eten, en overmorgen ookwil niet.
Je bent zwanger.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu al twee kg aangekomen. Snap er geen kut van.
Ik heb voor minder maanden ban gehad. Ik wil niemand tot iets aanzetten verder hoor.quote:
je zei dat je weer kwaliteit ging postenquote:
Jaaquote:
Achsooquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Morgen wil ik niet, overmorgen wel. Morgen gaan we met die kutmensen weetjewel
Lijkt me sterkquote:
Ik heb TR gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor minder maanden ban gehad. Ik wil niemand tot iets aanzetten verder hoor.
Ik wilde het ook maar mijn ma en broertje zijn geen vleeseters dus zit er niet in dit jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa. En hoort gewoon beetje bij kerst he
.
[..]
Achsoo
[..]
Lijkt me sterk
Relnichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
nu afwachten op een streepje door LMI's naam
Ohh, en ze houden ook niet van vis oid?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde het ook maar mijn ma en broertje zijn geen vleeseters dus zit er niet in dit jaar
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
Vuile relnichtquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Wat denk jij dan!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
Tip van de dag: Anaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Wat denk jij dan!
Morgen Indiaas. Curry met lamsvlees (duurrrrquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu moeten jullie neuken
Zonder seks? Nou, HOE DANquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tip van de dag: Anaal
Maar kan toch dat je zwanger bent
quote:
quote:
Iemand nog iets?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij schobbejak.
Ik ben het wachten op PostNL zat
Toto wil dat ik bij hem kom zuigenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu moeten jullie neuken
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen Indiaas. Curry met lamsvlees (duurrrrecht niet normaal
) en spinazie, yoghurt en shit. Tweede kerstdag kip met pesto uit de oven en dag daarna uit eten.
Ik wil pad thai.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
) en spinazie, yoghurt en shit. Tweede kerstdag kip met pesto uit de oven en dag daarna uit eten.
Jawel. Ze vinden het wel lekker. Maar niet echt zo veel en met al die sausjes enzo. Nou ja verleden jaar ook al gedaan dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, en ze houden ook niet van vis oid?
en jij zou nee zeggen zekerquote:
Klinkt mij erg aangenaam in de oren andersquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens jaar weer!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Ze vinden het wel lekker. Maar niet echt zo veel en met al die sausjes enzo. Nou ja verleden jaar ook al gedaan dus
Ja is het ook hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt mij erg aangenaam in de oren anders
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tshock spuit in de nacht stiekem wat kwakjes in je vagijn.
Denk het.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en jij zou nee zeggen zeker
Tchock en ik slapen beide met een slot op onze slaapkamer. We slapen ook niet samen natuurlijk, mag niet.. Gelovig hequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tshock spuit in de nacht stiekem wat kwakjes in je vagijn.
Ik geloof hier dus echt helemaal niks vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dat slot is overdreven. Maar wel andere slaapkamer
Hebben jullie nog nooit seks gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dat slot is overdreven. Maar wel andere slaapkamer
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus echt helemaal niks van
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tchock en ik slapen beide met een slot op onze slaapkamer. We slapen ook niet samen natuurlijk, mag niet.. Gelovig he![]()
De kuisheidsgordel wordt ook netjes aangemeten bij binnenkomst?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tchock en ik slapen beide met een slot op onze slaapkamer. We slapen ook niet samen natuurlijk, mag niet.. Gelovig he![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kuisheidsgordel wordt ook netjes aangemeten bij binnenkomst?
#OmdatAppelPostquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef mijn konijn ook een feestmaaltje met wel drie verschillende groentes, daar zal ie blij mee zijn zeg.
Jawelquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nooit seks gehad?
[..]
Mijn konijn geeft mij een feestmaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef mijn konijn ook een feestmaaltje met wel drie verschillende groentes, daar zal ie blij mee zijn zeg.
Ga je gang. Poep lekker op je hoofd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn maar ik moet echt heel erg nodig poepen
Toto pls.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Beetje trekwerk dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet het echte neuken nee
Hoezo is seks geen neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, heel erg vervelend zegquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Mijn kat zat gister de halve kip mee te etenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Aw lief.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo is seks geen neuken?
Leg me die eens uit
wat is t verschilquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, ook een feestmaaltjequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn kat zat gister de halve kip mee te eten
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Waarom moet het hier 24/7 over seks gaan
seks is leuk?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
niet eens zuigen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja nee ik bedoel aftrekken enzo.
We zijn er allemaal weer aan toe. Lekker ravennquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja nee ik bedoel aftrekken enzo.
Ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Tering, dat jullie dat uiteindelijk toch gaan geloven. Okee, niet iedereen (ik noem een fok-it) maar sommige hier wel.
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, je zou haast denken dat je mij een slet noemt.
Leek mij ook wel erg ongeloofwaardig. God staat dat soort handelingen ook niet toe voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Tering, dat jullie dat uiteindelijk toch gaan geloven. Okee, niet iedereen (ik noem een fok-it) maar sommige hier wel (ik noem een VA en een Jhali).
Je weet het natuurlijk nooitquote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 24 december 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek mij ook wel erg ongeloofwaardig. God staat dat soort handelingen ook niet toe voor het huwelijk.
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet het natuurlijk nooit
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Inso, alles goed jongen?quote:
Ben jij serieus iedere keer als je zegt dat je een TR gemaakt hebt? Want dan is het best kinderachtig. De helft van de dingen zijn niet echt tr waardigquote:
Haphap.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij serieus iedere keer als je zegt dat je een TR gemaakt hebt? Want dan is het best kinderachtig. De helft van de dingen zijn niet echt tr waardig...
In VBLquote:
quote:
watquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zeg ik niet, het uitzicht bevalt me wel.
Ohja, kusjes aan hem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
In VBL
Ajacied422 zegt dat jullie kinderachtig zijn en dom.
Dit weet je niet van mij
Oh, okéquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zeg ik niet, het uitzicht bevalt me wel.
Dan heb je niks meer te lurken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
Een slotje op deze sc zou ook niet heel erg zijn.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar hoor ik gelukkig niet bij.
Een streepje door jouw naam zal de kwaliteit hier doen stijgenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
Moet nog door het tiefusweer boodschappen doen zo.quote:
Ik begon niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een streepje door jouw naam zal de kwaliteit hier doen stijgen
ahahhaahahh sterkte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nog door het tiefusweer boodschappen doen zo.
Uhm ja, getuige de 50 dm's die ik van je heb gehad tijdens je ban.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:31 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een streepje door jouw naam zal de kwaliteit hier doen stijgen
Godverdomme ja, ik ging gisteren.. toen was het al drukquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahhaahahh sterkte.
kanjer druk.
Gelukkig ben ik al een maand bezig met kerstboodschappen dus deze week al klaar
Naar buiten gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe zo een lekkere muts op wanneer ik naar buiten ga.
Daarvoor hoef ik niet te lurken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm ja, getuige de 50 dm's die ik van je heb gehad tijdens je ban.
gister ook druk toen ik uit eten ging niet gezondquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme ja, ik ging gisteren.. toen was het al druk
Bijna voorbijquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister ook druk toen ik uit eten ging niet gezond
Toto #1 806 postsquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag lekker ga posten als een malle
Je moet wat he
#geenlevenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag lekker ga posten als een malle
Je moet wat he
Ja moet alleen voor tweede kerstdag en dan ga ik niet uitgebreid eten zoals morgen dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahhaahahh sterkte.
kanjer druk.
Gelukkig ben ik al een maand bezig met kerstboodschappen dus deze week al klaar
succesquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet alleen voor tweede kerstdag en dan ga ik niet uitgebreid eten zoals morgen dus.
Maar ik gaat. Ciao![]()
ANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHENANDTHEN
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:36 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen denken echt weten zeker dat ik hier 24/7 aan het lurken ben.
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh maakt mij niets uit, ik wil alleen neuken.
Hallo iedereen en Ryan (L)quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Hee Riejan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat voor meds?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fok-It, heb je wat van die meds van je over?
/?????//?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef Etsu het volgende:
Toto, je moet mn woorden niet gaan stelen hoor.
Alleen Jhali.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb al hiv.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Afrika is het gratiesch.
Bijbehorende soa's ook.
Op het momentquote:
Klap vijf jonko'squote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het moment
Zit alleen thuis, geen reet te doen. Vrienden moeten of werken, of gaan naar familie, of gaan naar vriendin ofzo
XTC it isquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
Heb je geen reet aan VA, 4-6 weken voordat het werking heeft.
Doei
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het moment
Zit alleen thuis, geen reet te doen. Vrienden moeten of werken, of gaan naar familie, of gaan naar vriendin ofzo
Wordt je niet beter van hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |